Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin pitkästä avioliitosta 42v ja olen todella yllättynyt miten moni mies ollut kiinnostunut sen jälkeen vaikka lapsiakin

Vierailija
13.02.2026 |

Suurin yllätys on että myös lapsettomia miehiä ollut kiinnostuneita ja tosi kivoja sellaisia. Ja siis suurin osa saman ikäisiä tai nuorempia! 

Täällä minua peloteltiin ettei ole mahiksia enää löytää uutta miestä tai sitten pitää tyytyä 10-20 vuotta vanhempaan. Ja pah 🤣

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 vuotta on kyllä kunnioitettavan pitkä avioliitto. Löydät varmaan jonkun kivan papan vielä seuraksi.

Vierailija
2/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko ja painoindeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat helposti reikää, vai kuinka? 😘

Vierailija
4/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehet kaikkea panee. Sitoutumista saat sitten etsiä tosissaan.

Vierailija
5/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vähän liiankin kuumat markkinat. Itsekin luulin että oon varmaan jo täys ikäloppu mummo mutta ei näköjään. 

Vierailija
6/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42 vuotta on kyllä kunnioitettavan pitkä avioliitto. Löydät varmaan jonkun kivan papan vielä seuraksi.

Rubiinihääpäivää jo vietetty. Rispektit.

Vierailija
7/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nuorempia huomioit?

Vierailija
8/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa kyllä löytyy sormia napauttamalla, mutta sitoutumishaluiset miehet ovat kuin suoraan kauhugalleriasta.

Yllättävän monen miehen on pilannut alistava ex-eukko. Jätkäparat saaneet syviä haavoja.

Vierailija
9/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka lause pitää paikkaansa mutta toka ei. Sitoutumistakin on tarjolla yllin kyllin, yllättävän paljon. Ei ap

Vierailija
10/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistat katkeran naisen?

Vierailija
11/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinun kanssa samanikäinen. Eronnut, kaksi teiniä. 

Miehiä kyllä saa helposti, mutta laatu on heikko. He etsii elättäjää/äitiä tai helppoa seksiä. Järkevää parisuhdetta ei kyllä löydy. 

Itse en enää edes yritä. Olen mielummin yksin, rakennan uraa ja matkustelen lasten kanssa.  En kaipaa loisiva ja passattavia keski-ikäisiä laiskoja miehiä. Olkoot keskenään. 

Vierailija
12/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä suhteeseen kelpaa, vaikka helpon pillun perässä jotkut ovatkin. No, siperia opettaa.

Vierailija
13/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinun kanssa samanikäinen. Eronnut, kaksi teiniä. 

Miehiä kyllä saa helposti, mutta laatu on heikko. He etsii elättäjää/äitiä tai helppoa seksiä. Järkevää parisuhdetta ei kyllä löydy. 

Itse en enää edes yritä. Olen mielummin yksin, rakennan uraa ja matkustelen lasten kanssa.  En kaipaa loisiva ja passattavia keski-ikäisiä laiskoja miehiä. Olkoot keskenään. 

Paljonko nuorempia sinä huomioit?

Vierailija
14/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä myös tulkitsin aluksi noin, että 42 vuoden avioliitto eli ap vähintään 6-kymppinen

Vierailija
15/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiseuraa kyllä löytyy sormia napauttamalla, mutta sitoutumishaluiset miehet ovat kuin suoraan kauhugalleriasta.

Yllättävän monen miehen on pilannut alistava ex-eukko. Jätkäparat saaneet syviä haavoja.

Pro tip. Ne jotka sanovat suoraan etsivänsä pelkkää sex seuraa muuttuvat useasti yhtäkkiä sitoutumishaluiseksi kun niiden kans juttelee niitä näitä. Joku itsesuojelumekanismi se kevyesti ottaminen. Ei ap

Vierailija
16/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois alkaa lesboks. Matkustelua ja pimpin lipsuttelua 😛

Vierailija
17/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla. Oma mieheni jätti minut täysin puskista 15 vuoden jälkeen naurettavia piirteitä saaneessa keski-iän kriisissään. Itse olen muutaman vuoden nuorempi niin ei ole kriisi vielä ehtinyt iskeä. Olisi kyllä upeaa tavata vielä mies, joka pystyisi elämään normaalia perhe-elämää. Tähän asti koko perhe on hyppinyt mieslapsen oikkujen tahdissa.

Vierailija
18/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on 8 vuotta vanhempi mies, löyty Tinderistä. Itse olin exäni kanssa 33 vuotta.

Nyxän kanssa pidämme molemmat seksistä ja mies on hyvä tyydyttämään minut. Tämä on ihanan leikkisää huvia. Just mitä tarvitsen nytten. En edes viitsi miettiä tulevaisuutta.

Ap, onnea, kyllä löydät mukavan varmasti. Itsekin olin aika ikärasistinen mutta näin sitten kävi että 8 vuotta vanhempi matsasi hyvin.

Vierailija
19/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se oikeassa elämässä meneekin. Vain netissä elävien mielestä kaikki yli 25-v. naiset on liian vanhoja ja rumia parisuhteeseen. 

Vierailija
20/75 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla. Oma mieheni jätti minut täysin puskista 15 vuoden jälkeen naurettavia piirteitä saaneessa keski-iän kriisissään. Itse olen muutaman vuoden nuorempi niin ei ole kriisi vielä ehtinyt iskeä. Olisi kyllä upeaa tavata vielä mies, joka pystyisi elämään normaalia perhe-elämää. Tähän asti koko perhe on hyppinyt mieslapsen oikkujen tahdissa.

Kerro paljonko nuorempi sinulle käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme