Erosin pitkästä avioliitosta 42v ja olen todella yllättynyt miten moni mies ollut kiinnostunut sen jälkeen vaikka lapsiakin
Suurin yllätys on että myös lapsettomia miehiä ollut kiinnostuneita ja tosi kivoja sellaisia. Ja siis suurin osa saman ikäisiä tai nuorempia!
Täällä minua peloteltiin ettei ole mahiksia enää löytää uutta miestä tai sitten pitää tyytyä 10-20 vuotta vanhempaan. Ja pah 🤣
Kommentit (75)
Hei ap!
Asutko isossa vai pienessä kaupungissa? ;Minkä ikäiset lapset sinulla on? Siihen omaan "markkina-arvoon" vaikuttaa tosi paljon se, että asutko sä vaikka Turussa vai Parikkalassa ja että onko sulla kaksi 16-vuotiasta lasta vai kolme alle kouluikäistä lasta.
Ja totean vielä, että kyllä hyvät ja upeat sinkut aina löytävät helposti tasokkaan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiseuraa kyllä löytyy sormia napauttamalla, mutta sitoutumishaluiset miehet ovat kuin suoraan kauhugalleriasta.
Yllättävän monen miehen on pilannut alistava ex-eukko. Jätkäparat saaneet syviä haavoja.
Pro tip. Ne jotka sanovat suoraan etsivänsä pelkkää sex seuraa muuttuvat useasti yhtäkkiä sitoutumishaluiseksi kun niiden kans juttelee niitä näitä. Joku itsesuojelumekanismi se kevyesti ottaminen. Ei ap
Seuraavaksi itketään täällä, kun ei se fwb haluakaan parisuhdetta, vaan pelkkää seksiä, niin kun oli alunperinkin ilmoittanut.
Miksi joku 40-50-60 vee haluais muuttaa enää yhteen kenenkään kanssa?
Mulle riittää hyvä seksi.
Olen ehkä miesmäinen.
Kyntömiehillä on vain ikuinen teini-ikä koska seksihormonit sumentavat loogisen ajattelun miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinun kanssa samanikäinen. Eronnut, kaksi teiniä.
Miehiä kyllä saa helposti, mutta laatu on heikko. He etsii elättäjää/äitiä tai helppoa seksiä. Järkevää parisuhdetta ei kyllä löydy.
Itse en enää edes yritä. Olen mielummin yksin, rakennan uraa ja matkustelen lasten kanssa. En kaipaa loisiva ja passattavia keski-ikäisiä laiskoja miehiä. Olkoot keskenään.
Luonnollisesti laatu on heikko ja miehet sitä ja miehet tätä, etkä sinä tarvitse ketään etkä mitään. Kunhat olet liittynyt siihen itsenäisten naisten joukkoon, jotka tällä valituksellaan täyttävät netin.
Mikä on se juttu että perheellinen nainen ei hyväksy miestä jolla on lapsia?
Kuka tahansa nainen saa munaa koska vain jos vain haluaa, turha sillä on tänne tulla lesoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä miehet kaikkea panee. Sitoutumista saat sitten etsiä tosissaan.
Eka lause pitää paikkaansa mutta toka ei. Sitoutumistakin on tarjolla yllin kyllin, yllättävän paljon. Ei ap
ei niiltä samoilta miehiltä joilta saa seksiä. Taviksia kyllä löytyy parisuhteisiin, mutta ei ne naisille kelpaa.
Kyllä tavismieskin jakelee seksiä lähes jokaiselle kysyjälle. Vain kysyntä on heille hidaste.
Vierailija kirjoitti:
Noin se oikeassa elämässä meneekin. Vain netissä elävien mielestä kaikki yli 25-v. naiset on liian vanhoja ja rumia parisuhteeseen.
Kyllähän jotkut palstamammatkin on parisuhteissa, mutta niiden miesten tasosta sitten saammekin lukea täältä usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiseuraa kyllä löytyy sormia napauttamalla, mutta sitoutumishaluiset miehet ovat kuin suoraan kauhugalleriasta.
Yllättävän monen miehen on pilannut alistava ex-eukko. Jätkäparat saaneet syviä haavoja.
Pro tip. Ne jotka sanovat suoraan etsivänsä pelkkää sex seuraa muuttuvat useasti yhtäkkiä sitoutumishaluiseksi kun niiden kans juttelee niitä näitä. Joku itsesuojelumekanismi se kevyesti ottaminen. Ei ap
Seuraavaksi itketään täällä, kun ei se fwb haluakaan parisuhdetta, vaan pelkkää seksiä, niin kun oli alunperinkin ilmoittanut.
Oon itse yrittänyt pari kertaa pitä fwb:tä. Molemmat kaatuneet siihen, että mies on lopulta halunnut parisuhteen kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Kyntömiehillä on vain ikuinen teini-ikä koska seksihormonit sumentavat loogisen ajattelun miehilläkin.
Ei se ole mitään sumeaa ajattelua, vaan tervettä itsesuojeluvaistoa olla sitoutumatta suomalaiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa nainen saa munaa koska vain jos vain haluaa, turha sillä on tänne tulla lesoamaan.
H*orasukupuolen jäsenen eli miehen kannattaisi olla hiljaa "lesoamisista".
Vierailija kirjoitti:
Olen sinun kanssa samanikäinen. Eronnut, kaksi teiniä.
Miehiä kyllä saa helposti, mutta laatu on heikko. He etsii elättäjää/äitiä tai helppoa seksiä. Järkevää parisuhdetta ei kyllä löydy.
Itse en enää edes yritä. Olen mielummin yksin, rakennan uraa ja matkustelen lasten kanssa. En kaipaa loisiva ja passattavia keski-ikäisiä laiskoja miehiä. Olkoot keskenään.
Okei minulla eri kokemus. Kannattaa laittaa aika suoraan esim deittiappiin mitä hakee niin karsii vätykset pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla. Oma mieheni jätti minut täysin puskista 15 vuoden jälkeen naurettavia piirteitä saaneessa keski-iän kriisissään. Itse olen muutaman vuoden nuorempi niin ei ole kriisi vielä ehtinyt iskeä. Olisi kyllä upeaa tavata vielä mies, joka pystyisi elämään normaalia perhe-elämää. Tähän asti koko perhe on hyppinyt mieslapsen oikkujen tahdissa.
Kerro paljonko nuorempi sinulle käy.
Kaikki kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Et sinä suhteeseen kelpaa, vaikka helpon pillun perässä jotkut ovatkin. No, siperia opettaa.
No en tuolla tavalla naisista ajattelevan miehen kanssa suhteeseen haluaisikaan 🤣 Se on se elämänkokemus ja kertoo heti mitä
haluaa ja mitä ei joka karsii jyvät akanoista. Kivoja miehiä on paljon. Runsaudenpulaa lähinnä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla. Oma mieheni jätti minut täysin puskista 15 vuoden jälkeen naurettavia piirteitä saaneessa keski-iän kriisissään. Itse olen muutaman vuoden nuorempi niin ei ole kriisi vielä ehtinyt iskeä. Olisi kyllä upeaa tavata vielä mies, joka pystyisi elämään normaalia perhe-elämää. Tähän asti koko perhe on hyppinyt mieslapsen oikkujen tahdissa.
Kerro paljonko nuorempi sinulle käy.
Kaikki kelpaa!
Kyllähän nuorempi reipas mies aina käy, ongelma on väkisin itseään tuputtavat rupsutaatat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse yrittänyt pari kertaa pitä fwb:tä. Molemmat kaatuneet siihen, että mies on lopulta halunnut parisuhteen kanssani.
Naisilla on kaksi ongelmaa. Miehet haluaa ja ei halua sitoutua.
Mä en miestä enää huoli! Ihana vapaus ja oma rauha, ja lapsetkin voi paremmin kuin ikinä missään uusperhevirityksissä.
Vierailija kirjoitti: Mikä on se juttu että perheellinen nainen ei hyväksy miestä jolla on lapsia?
Hyväksyn ilman muuta lapset. Mutta ei tullut mieleenkään että lapsettomat miehet kiinnostuisivat. Minulla siis kolme lasta, jotka kyllä jo kaikki kouluikäisiä, yksi pienempi ja kaksi teiniä. Asun pk-seudulla. T. Ap
ei niiltä samoilta miehiltä joilta saa seksiä. Taviksia kyllä löytyy parisuhteisiin, mutta ei ne naisille kelpaa.