Erosin pitkästä avioliitosta 42v ja olen todella yllättynyt miten moni mies ollut kiinnostunut sen jälkeen vaikka lapsiakin
Suurin yllätys on että myös lapsettomia miehiä ollut kiinnostuneita ja tosi kivoja sellaisia. Ja siis suurin osa saman ikäisiä tai nuorempia!
Täällä minua peloteltiin ettei ole mahiksia enää löytää uutta miestä tai sitten pitää tyytyä 10-20 vuotta vanhempaan. Ja pah 🤣
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vajaa 50v ja menin baariin niin en kyllä valhtele yhtään jos sanon että noin parikymmentä miestä yritti illan aikana, tosi paljon 20-30v ja noin puolet 30-40 vuotiaita. Ei kyllä parikymppisenä ollut kysyntä yhtään näin suurta kun nykyään. Ja vieläpä olen ylipainoinen, närti kyllä ja hoikkavyötäröinen ja leveälantioinen jos se jotenkin vaikuttaa. Mut joo, yksin ei tarvi olla jos ero tulee. Baarista kun lähdin niin useampi ukko seurasi ulos asti perässä ja yritti 😅
Niin kun seksiä haluavat. Niin minäkin nuorempana iskin vanhempia naisia kun olivat helppoja. Kun naisen ikä tuli tietoon niin ei tarvinnut sanoa kuin että en ikinä uskoisi, näytät paljon nuoremmalta. T y h m ä t naiset uskoivat lähes joka kerta 😄
Etkö ymmärrä, että ne naiset halusivat si
No asia on just näin! Luuleeko nuoret miehet tosiaan että heistä jotain kumppania haetaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä järkkyä käydä jossain baareissa kun on 50-vuotias. Noi jutut loppui kun täytin 30 vuotta. Tinderiä en myöskään käyttäisi eli yksin jäisin jos eroaisin.
Ainaki vielä ku olen alle 50v nainen ni tykkään käydä. Miehet yrittää ja sittne voin valita mieleisimmästä seksiseuraa. Olen elämäni tähän asti ollut parisuhteessa ja nyt aika nauttia seksistä nuorten tai ainakin alle 39v kanssa seksistä. Saa olla yli 30v jos nuorekas niinkuin itsekin. Ei ole kiveen hakattu ikä kunhan tyyli on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Olen vajaa 50v ja menin baariin niin en kyllä valhtele yhtään jos sanon että noin parikymmentä miestä yritti illan aikana, tosi paljon 20-30v ja noin puolet 30-40 vuotiaita. Ei kyllä parikymppisenä ollut kysyntä yhtään näin suurta kun nykyään. Ja vieläpä olen ylipainoinen, närti kyllä ja hoikkavyötäröinen ja leveälantioinen jos se jotenkin vaikuttaa. Mut joo, yksin ei tarvi olla jos ero tulee. Baarista kun lähdin niin useampi ukko seurasi ulos asti perässä ja yritti 😅
Ihan pakko kysyä, että missä baarissa oikein kävit? En ole ikinä nähnyt ihan tuollaista menoa missään, vaikka paikassa olisi millaisia kissoja hyvänsä - saati että ylipainoinen viisikymppinen saisi omien lastensa ikäiset nuoret miehet noin sekoamaan.
Kerro, mistä baarista oli kyse, niin tiedän välttää sitä! Kuulostaa niin oudolta, että tuossa on pakko olla taustalla jotain muuta kuintavallista seksinhimoa. Vai tapahtuiko tämä jossain turistirysässä kaukana Suomesta? Ihan tavanomaista suomalaista iltaelämäkäytösä ei ole se, että miesjoukko juoksee baarista poistuvan naisen perään.
Jos ihmisellä on ok itsetunto ja - tuntemus, ei jauha tällaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pakko kysyä, että missä baarissa oikein kävit? En ole ikinä nähnyt ihan tuollaista menoa missään, vaikka paikassa olisi millaisia kissoja hyvänsä - saati että ylipainoinen viisikymppinen saisi omien lastensa ikäiset nuoret miehet noin sekoamaan.
Kerro, mistä baarista oli kyse, niin tiedän välttää sitä! Kuulostaa niin oudolta, että tuossa on pakko olla taustalla jotain muuta
No en nyt kehtaa nimeltä sanoa mut ketjuravintolasta kyse. No mikään pallero en ole vaan hyvin muodostunut ja kaunis ja itse asiassa paperitkin kysyttiin et pääsin sisälle. Saattoi olla kyllä kohteliaisuudesta, en sentään usko näyttäväni alle 18 vuotiaalta. No alkossa kyllä kysellään myös aina välillä et en ihan hirveän vanhan näköinen ole. Ja voin sanoa et nuorilla naisilla ei ollut juurikaan kysyntää. Eikä ollut itselläkään nuorena niin paljoa kuin nykyään. Kai se ikä tuo kauneutta.
Vierailija kirjoitti: Mikä on se juttu että perheellinen nainen ei hyväksy miestä jolla on lapsia?
Se juttu, että jokainen saa ihan itse päättää, mitä hyväksyy ja mitä ei. Pariutuminen on täysin vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on 8 vuotta vanhempi mies, löyty Tinderistä. Itse olin exäni kanssa 33 vuotta.
Nyxän kanssa pidämme molemmat seksistä ja mies on hyvä tyydyttämään minut. Tämä on ihanan leikkisää huvia. Just mitä tarvitsen nytten. En edes viitsi miettiä tulevaisuutta.
Ap, onnea, kyllä löydät mukavan varmasti. Itsekin olin aika ikärasistinen mutta näin sitten kävi että 8 vuotta vanhempi matsasi hyvin.
Pariutumisessa ei ole kyse ikärasismista, vaan ikäpreferensseistä, jotka ovat ihan sallittuja. Itselläni on ikähaitari omasta iästä kuutisen vuotta molempiin suuntiin. Esim. minulle 8 vuotta vanhempi olisi suurella todennäköisyydellä liian vanha. En vaan kykene tuntemaan vetoa, jos toinen näyttää liian vanhalta, ja 8 vuotta vanhemmilla on tässä iässä jo harmaat hiukset, kasvoissakin yleensä enemmän iän merkkejä. Ja en muutenkaan halua isoa ikäeroa. Suunnilleen samanikäinen on sopivin.
Taas kerran ei lainaus toimi, mutta tämä sulle, joka sait ketjuravintolassa kaikki miehet perääsi:
Ei pointtini ollut kyseenalaistaa "kauneuttasi", vaan tuo ei todellakaan ole normaalia käytöstä baarissa tai muualla. Tuollainenhan melkein menee jo joukkoahdistelun puolelle, jos miesjoukko lähtee jahtaamaan naista, joka lähtee yksin baarista. Tarinasi kuulostaa keksityltä, joskaan en tiedä, mihin pyrit sillä. Ei tarvitse olla edes erityisen hyvännäköinen, kun osa miehistä tarjoaa seuraansa - ei tässä mitään ihmeellistä ole. Normaalisti ihmiset kehittävät esim. deittisovelluksiin suodattimen, jolla suodattavat näitä turhia miehiä pois. Baarissa yleensä tuollaista itsensä tyrkyttämistä ei tapahdu, koska ei vaan kuulu suomalaiseen iltaelämän etikettiin, että joukolla ja jonossa ollaan tyrkyllä jollekin ihmiselle, eikä varsinkaan kuulu edes alkeellisempaan käyttäytymiseen lähteä seuraamaan naista baarista. Siksi epäilinkin, että kyseessä ei ole ihan tavalliset suomalaiset ihmiset. Meidän kulttuuriin tuo ei kuulu, mutta on tällaista ahdistelua kyllä saanut todistaa muiden taholta nimenomaan länsimaisiin naisiin kohdistuvana.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran ei lainaus toimi, mutta tämä sulle, joka sait ketjuravintolassa kaikki miehet perääsi:
Ei pointtini ollut kyseenalaistaa "kauneuttasi", vaan tuo ei todellakaan ole normaalia käytöstä baarissa tai muualla. Tuollainenhan melkein menee jo joukkoahdistelun puolelle, jos miesjoukko lähtee jahtaamaan naista, joka lähtee yksin baarista. Tarinasi kuulostaa keksityltä, joskaan en tiedä, mihin pyrit sillä. Ei tarvitse olla edes erityisen hyvännäköinen, kun osa miehistä tarjoaa seuraansa - ei tässä mitään ihmeellistä ole. Normaalisti ihmiset kehittävät esim. deittisovelluksiin suodattimen, jolla suodattavat näitä turhia miehiä pois. Baarissa yleensä tuollaista itsensä tyrkyttämistä ei tapahdu, koska ei vaan kuulu suomalaiseen iltaelämän etikettiin, että joukolla ja jonossa ollaan tyrkyllä jollekin ihmiselle, eikä varsinkaan kuulu edes alkeellisempaan käyttäytymiseen lähteä seuraamaan naista baarista. Siksi epäilinkin, että kyseessä ei
Nämä miehet oli kyllä supisuomalaisia hyvissä töissä olevia miehiä. Kieltämättä harvemmin ihan näin käy että useampi mies lähtee ulos asti perään. Mutta isoin ihmetys on että miksi miehet haluaa tällaista lähes 50v naista, miksei ne halunneet kun olin nuori tai edes nuorempi. Toki silloinkin oli seuraa saatavilla mutta nykyään alkaa tosiaan olla jo uskomatonta tämä touhu. Onko sitä itse sitten muuttunut rennommaksi ja hauskemmaksi et seura kelpaa? Miksi samaiset miehet ei yrittäneet nuoria naisia joita olisi ollut tarjolla? Mut juu, itsekik kovin ihmettelen, enpä tällaisesta muuten kirjoittelisi.
Kyllä ne miehet haluavat pitkän parisuhteen, mutta sä et ole siihen kelvannut.