Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei innosta

Vierailija
12.02.2026 |

Avioseksi on tylsää pakkopullaa. Ollaan oltu naimisissa 9 vuotta, ja ainoa lapsi on esikoulussa. Raskauden aikana seksi loppui ja olin pari vuotta ilman. Sen jälkeen olen yrittänyt aloittaa seksielämää uudelleen, mutta huonoin tuloksin. 

Seksi ei kovasti tunnu vaimoa kiinnostavan, itseäni kyllä. Ne halut eivät vaan enää kohdistu häneen. Sama kun yrittäisi jotain siskoa tai miespuolista työkaveria rakastella.

Hän teki pari aloitetta lähiaikoina ja totesin, ettei kiinnosta. Nyt on kovin loukkaantunut, vaikka itse aikoinaan torjui aloitteen ainakin 100 kertaa. 

Onko kenelläkään vuosien jälkeen seksittömyys/frigidi suhde toipunut, vai pitääkö todeta että tämä oli tässä, alkaa pakata kamoja ja etsimään uutta seuraa. Ikää vasta 34, en ole valmis selibaattiin. Tuntuu, että viriilit vuodet valuvat hukkaan tällaisessa suhteessa.

Kommentit (380)

Vierailija
261/380 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset ovat luonnostaan rakastavia ja pehmeitä"

Eivätkä ole! Jokainen on yksilö.

Jos olet nainen, olen pahoillani, että olet elänyt sellaisissa olosuhteissa, jotka ovat muokanneet sinusta kylmän ja kovan. 

Jos olet mies, katso peiliin. Nainen vastaa aina siihen, miten kohtelet häntä. 

Vierailija
262/380 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat luonnostaan johtajia. Mutta nykymiehet eivät osaa johtaa. Naisen on vaikea seurata miehen johtoa, jos miehellä ei ole suuntaa elämässään. Kuinka nainen edes voisi antautua miehen johdolle, joka ei tiedä, minne he ovat menossa? Nainen antaa mielellään ohjat miehelle, joka tietää suunnan ja osaa ottaa johdon päämäärätietoisesti. Nainen haluaa ja tarvitsee suunnan parisuhteessa. Mies on parisuhteen pää, hänen pitäisi tietää suunta. Mutta nykymies ei tiedä suuntaa, hän on passiivinen, hän ei tiedä minne olette menossa tai mitä edes teette. Nykymiehen suusta kuuluu sanat: Miksi minun pitää johtaa? Miksei nainen voi? Tasa-arvon nimissä, naisenkin pitää tehdä miehen työt. Ja kun mies ei tiedä minne hän on menossa, hän päätyy menemään yksin, koska naisella ei ole mitään syytä lähteä hänen mukaansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/380 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo Andrew Tate

Vierailija
264/380 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo Andrew Tate

Andrew Tate vihaa naisia. Tuossa ei ollut mitään naisvihamieliestä. 

Vierailija
265/380 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa muutenkin niin rumasti vaimostaan, että kannattaa erota. Ei ole rakkautta enää.

Vierailija
266/380 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa muutenkin niin rumasti vaimostaan, että kannattaa erota. Ei ole rakkautta enää.

Ap ei ole aviomiesmateriaalia. 

Vierailija
267/380 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
268/380 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Turha nostaa ketjua. Kaikki olennainen on jo sanottu.

T. Ap

Vierailija
269/380 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäon melkein totta.  Toisaalta voi olla naisia, joilla voi olla hyvää tarkoittava johtamisen asenne, jos mies on hiukan vetämätön ajoittain.

Olen nyt tehnyt kokeen. Kohtelen hiukan vetäytymään pyrkivää miestäni erityisen hyvin ja lämpimästi enkä loukkkaannu, vaikka huomaan välinpitämättömyyttä.

Olen tehnyt erityisen hyvää ruokaa, selittänyt jopa hänen paitansa. Olen hieronut hartioita ja pyysin, että saan leikata häneltä varpaankynnet kun ne ovat pitkät. Siihen ei suostunut.

Yritän nyt myös sängyssä olla hellä ja aktiivinen, osoitan miten haluan. Nyt meillä on hyväntuoksuista nuolentavoidetta. Se kelpasi eilen, mutta juttu ei pitkälle käynnistynyt.Katsotaan huomenna kun lämmitän saunan ja kerron tunteistani. 

Tätä aion jatkaa, enkä masennu. Johtaja on allapäin. 

Vierailija
270/380 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäon melkein totta.  Toisaalta voi olla naisia, joilla voi olla hyvää tarkoittava johtamisen asenne, jos mies on hiukan vetämätön ajoittain.

Olen nyt tehnyt kokeen. Kohtelen hiukan vetäytymään pyrkivää miestäni erityisen hyvin ja lämpimästi enkä loukkkaannu, vaikka huomaan välinpitämättömyyttä.

Olen tehnyt erityisen hyvää ruokaa, selittänyt jopa hänen paitansa. Olen hieronut hartioita ja pyysin, että saan leikata häneltä varpaankynnet kun ne ovat pitkät. Siihen ei suostunut.

Yritän nyt myös sängyssä olla hellä ja aktiivinen, osoitan miten haluan. Nyt meillä on hyväntuoksuista nuolentavoidetta. Se kelpasi eilen, mutta juttu ei pitkälle käynnistynyt.Katsotaan huomenna kun lämmitän saunan ja kerron tunteistani. 

Tätä aion jatkaa, enkä masennu. Johtaja on allapäin. 

Kaunis ajatus, mutta älä ikinä palkitse miestä hänen huonosta käytöksestä. 

Heti kun nainen antaa miehelle liikaa huomiota, ilman että mies on ensin tehnyt hänelle jotain, mies automaattisesti passivoituu - sillä miehellä ei ole enää mitään ansaittavaa. Mies tarvitsee jatkuvasti haastetta, mutta jos sitä ei ole, mies muuttuu välinpitämättömäksi. Jos taas mies jättää naisen huomiotta, nainen tuntee olonsa näkymättömäksi, ja lopulta lakkaa välittämästä. Siksi tasapaino miehen ja naisen välillä kukoistaa vain silloin, kun mies antaa ensin, ja nainen vasta sen jälkeen. 

KUN sinä naisena huomioit miestä liikaa ilman syytä, mies ylpistyy ja ajattelee: Vau, minun on pakko olla upea, jos kerran nainen on valmis hemmottelemaan minua ilman syytä. 

Vierailija
271/380 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuollainen huomioimisen rajoittaminen vaikuttaa pelailulta. Normaalissa terveessä suhteessa kummatkin huomioivat toista. Haluaisin ainakin ajatella niin.

Vierailija
272/380 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuollainen huomioimisen rajoittaminen vaikuttaa pelailulta. Normaalissa terveessä suhteessa kummatkin huomioivat toista. Haluaisin ainakin ajatella niin.

Minäkin haluasin ajatella näin. Mutta liikaa kokeneena olen huomannut, että on pakko olla stratekisempi, jos haluaa voittaa elämässä - myös parisuhteessa. Muista myös, ettei miehet valitettavasti ajattele samoin kun naiset. Siksi naisen on oltava fiksu, jos haluaa pitää miehen mielenkiinnon yllä. Miehen rakkaus ei ole samanlaista kuin naisen rakkaus. 

Vierailija
273/380 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, josta oon kiinnostunut, kertoi jotain miehen tarpeesta saalistaa. Jäi jotenkin ikävä olo siitä. Oonko hölmö, kun annan tarjottimella kaiken?

Vierailija
274/380 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, josta oon kiinnostunut, kertoi jotain miehen tarpeesta saalistaa. Jäi jotenkin ikävä olo siitä. Oonko hölmö, kun annan tarjottimella kaiken?

Olet hölmö. Anna miehen nähdä vaivaa saavuttaakseen sinut. Sinä olet palkinto. Eihän joku ammatilaisurheilijakaan saa sitä mitaliaan, ilman, että ensin näkee vaivaa sen saavuttamiseen. 

Vierailija
275/380 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, erohan siitä tuli. Vähän kuten ajattelinkin, liian vähän liian myöhään.

No, toisaalta nyt harmittaa vähemmän vaikka tuota virallisesti (käytännössä ex) vaimoa näyttää kiukuttavan ihan tosissaan. Asutaan toistaiseksi saman katon alla. Itse en ole lähdössä minnekään, kämppä on nimissäni. 

Hauska huomata kun sillä itkemisellä ja uhriutumisella ei ole enää mitään vaikutusta. Siinähän vollottaa, ei ole minulta pois.

Vierailija
276/380 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni, piiiieni passiivisaggressiivinen mies :3 

Tykkäät kuitenkin, nautit exäsi satuttamisesta.

Kihisisit puhtaasta raivosta jos exäsi olisi vain sanonut "aijaha, hyvä tietää". 

Vierailija
277/380 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, toisaalta nyt harmittaa vähemmän vaikka tuota virallisesti (käytännössä ex) vaimoa näyttää kiukuttavan ihan tosissaan. Asutaan toistaiseksi saman katon alla. Itse en ole lähdössä minnekään, kämppä on nimissäni. 

Hauska huomata kun sillä itkemisellä ja uhriutumisella ei ole enää mitään vaikutusta. Siinähän vollottaa, ei ole minulta pois.

Kummallisesti kirjoitettu passiivissa, että "ero tuli". Eihän se itsestään tule.

Olitko sinä siis se, joka sanoi, että "haluan erota"? Oletko jo toimittanut erolomakkeen allekirjoitettuna käräjäoikeuteen? 

Sitten teillä alkaa käytännöntoimet. Omaisuudenjako, lapsen huoltajuus jne. Oikeus päättää tarvittaessa, kuka jää asuntoon. Et pysty häätämään vaimoa ja lasta sieltä pois valitettavasti, joten yhteiselo jatkuu monia kuukausia.

Sinällään hyvä, että nyt kumpikin saa seksiä ulkopuoliselta, myös vaimo. Ero on varmasti parempi hänellekin.

Vierailija
278/380 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä olet se uhriutuja.

Mutta kirjoituksiasi lukeneena olen sitä mieltä, että hyvä kun eroatte. Hyvä erityisesti vaimolle.

Teidän kannattaa nyt hoitaa ero loppuun ja kummankin mennä vaikka Tinderiin heti, verratkaa vaikka saamianne matchejä. Kun toinen käy panotreffeillä, toinen on lastenvahtina kotona. Jos kummallakin on treffit yhtä aikaa, pyytäkää isovanhempia lastenvahdiksi. Voit jo nyt pohjustaa kertomalla heille, että otat eron lapsesi äidistä, koska olet tyytymätön seksin määrään. Jossain vaiheessahan se tulee esille kuitenkin, joten parempi hoitaa se nyt pois alta. 

Voisit oikeastaan kysyä vanhemmiltasi, että voivatko he ottaa vaimosi ja lapsesi asumaan luokseen näin ensihätään, koska sinä haluat heittää heidät pois kodistasi. 

Vierailija
279/380 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaihtamallahan se paranee. Älä tuhlaa enää hetkeäkään vaimosi kanssa.

Varmaan paranee, mutta lapsen kanssa kuviot monimutkaistuvat. Mitään keinoja saada totaalisen kuollut seksielämä elpymään? Onko ketään, jota puoliso on uudelleen alkanut kiinnostaa, jos kiinnostus ehti välissä kokonaan hävitä?

Se on paljon yleisempää kuin luuletkaan! Nyt vaan naisen kimppuun ja seksiä elämään! Hommaa jostakin pari pilleriä erektiolääkettä, että pääset kunnolla alkuun, niin jatko alkaa taas sujua kuin ennenkin!

Ei ole erektiovaikeuksia. Ja lääkkeet eivät toimi ilman psyykkistä kiihottumista. Pari kk edellisestä kerrasta ajattelin tyydyttää hänet, vaikka itse en ole kiihottunut, mutta olihan se aika puis

Toimii ne! 

Vierailija
280/380 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä olet se uhriutuja.

Mutta kirjoituksiasi lukeneena olen sitä mieltä, että hyvä kun eroatte. Hyvä erityisesti vaimolle.

Teidän kannattaa nyt hoitaa ero loppuun ja kummankin mennä vaikka Tinderiin heti, verratkaa vaikka saamianne matchejä. Kun toinen käy panotreffeillä, toinen on lastenvahtina kotona. Jos kummallakin on treffit yhtä aikaa, pyytäkää isovanhempia lastenvahdiksi. Voit

Olin jo yötä poissa, ja voi sitä kiukuttelun määrää. Vaimolle oli ok, että liitto on seksitön, mitä se hänelle kuuluu jos harrastan seksiä muiden kanssa?

Saa ihan itse hankkia kämpän omalla ajallaan, ihan aikuinen on. En minä ketään mihinkään ole häätämässä, varsinkaan omaa lastani. Tasan tarkkaan ainoa asia, minkä lopetin oli vastentahtoinen selibaatti. 

Oletko kenties itse pihtaajatyyppiä, vai mistä moinen vihamielisyys?