Minne menette tämän kesän lomareissulle?
Kommentit (28)
Italiaan. Keväällä, kesällä ja syksyllä. Muita reissuja ei vielä varattu, ehkä teemme retkiä naapurimaihin.
Norjaan, kuten aina. 2,5 kk ainakin, miten tarkenee.
Toinen Norja täällä. Senjan saari suunnitelmissa.
En koskaan matkusta ulkomaille kesällä. Tai no, Pietariin tein usein matkoja, oli mikä vuodenaika vaan, mutta se nyt poissuljettu.
Jos matkustan, niin sitten muulloin. Ja lämpimään.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan matkusta ulkomaille kesällä. Tai no, Pietariin tein usein matkoja, oli mikä vuodenaika vaan, mutta se nyt poissuljettu.
Kysyttiin kylläkin kesän lomareissua joka voi olla vaikka naapurikaupunkiinkin. Talvesta en kysynyt, silloin olen menossa Meksikoon.
En mene minnekkään,sosialistiSannan hallitus vei rahat ,jotka niukin naukin nyt riittävät ruokaan ja asumiseen.
Tänä kesänä ihan vaan Viroon viikoksi.
Ateenaan. 🙂 Pitkästä aikaa takaisin Kreikkaan.
Sinne minne nokka sattuu näyttämään. Miksi suunnitella kuukausia eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
En mene minnekkään,sosialistiSannan hallitus vei rahat ,jotka niukin naukin nyt riittävät ruokaan ja asumiseen.
No, Orpon hallitus vie sulta vielä lisää.
Euroopassa pysytään, mutta kohde vielä vähän auki. Viime kesänä oltiin Mallorcalla ja ylitti kyllä kaikki odotukset.
Mä tykkään olla kesän Suomessa ja muulloin käydä ulkomailla :) Kesällä on festareita ja niitä ei voita melkein mikään.
N32
Vierailija kirjoitti:
Sinne minne nokka sattuu näyttämään. Miksi suunnitella kuukausia eteenpäin?
Mulla on lomat suunniteltu jo suurin piirtein 10 vuoden päähän, silloin pitäisi olla puolet maapallosta kasassa. Jos havittelee jotain tuollaista, niin täytyy vähän katsoa mitkä 2 maata menisi samalla reissulla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin kylläkin kesän lomareissua joka voi olla vaikka naapurikaupunkiinkin. Talvesta en kysynyt, silloin olen menossa Meksikoon.
Mitä sie lapsrukka houraat? Ensin äliset että et kysynyt ja sitten itse vastaat kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minähän vastasin omalta osaltani kesän lomamatkaan. Totesin, että en koskaan kesällä matkusta.
Ihana tuo ap:n Dublin. Irlanti best 💚.
Itse menossa nyt keväällä Tallinnaan ja Kreikkaan, kesällä Tukholmaan, Tallinnaan ja Ruotsia kiertämään niin viikoksi. Syksyllä joko Toscanaan tai Yorkiin. Pelottaa että miten englanninkielen suhteen Englannissa kun kielitaito ruostunut viimeisen 3 aikana.
Suunnitelmissa Turun seutu, Kokkola, Hanko ja Helsinki. Voi olla, että 2 viimeksi mainittua jää väliin aikapulan (töitäkin pitää tehdä kesällä) ja budjetin vuoksi.
Toivottavasti Norjaan. Ikävä on jo. Edellisen kerran vuonna 2019.