Miksi terapeutti väittää, että miehet käyttävät minua hyväksi?
Käyn siis miespsykoterapeutilla, joka ei ole hetero. Minä taas olen nainen, joka tykkää kovasti seksistä. Nyt häneltä kuitenkin tulee jatkuvasti sellaista kommenttia, että miehet ovat käyttäneet minua hyväksi. Itselläni on puolestaan vähän sellainen tuntuma, että asia saattaa olla jopa päinvastoin.
Mistä tuollainen suhtautuminen tulee?
Kommentit (41)
Miksi ihmeessä käyt ylipäätään terapeutilla? Ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska h*oraat?
Eli naisella saisi olla seksiä vain toisten naisten kanssa - silloin ei huoraisi?Ap
Voi jestas, etkö tajua mitä h*oraus tarkoittaa? Sitä että nussit ympäriinsä koko kylän miesten kanssa. Jos et vaihtelisi ukkoja kuin sukkia vaan vähän harvemmin niin et olisi h*ora. Jatkuva h*oraus tainnut vähän tuhota aivosolujasi?
Oletko kade, kun et saa seksiä? Olen ihan akateeminen ihminen kyllä ja naimisissa.
Jos harrastaisin seksiä vain muiden naisten kanssa, olinko puhtoisenpi silloin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Dissosiaation, traumaperäisen stressireaktion ja derealisaatiokokemusten takia. Niistä on haittaa työssä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Epäammattimainen terapeutti
Ja sairas mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ajattelee, että miehet käyttävät himoasi hyväkseen, vaikka itse saatkin siitä oman nautintosi. Mutta jos jäätkin jotain vaille, mutta nämä miehet saavat sulta kaiken, mitä haluavat. Paha sanoa enempää, kun en tapausta tunne sen enempää kuin muutkaan.
En ainakaan terapeutille ole kertonut, että jäisin jotakin vaille, koska mielestäni en jää mitään vaille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dissosiaation, traumaperäisen stressireaktion ja derealisaatiokokemusten takia. Niistä on haittaa työssä.Ap
No nyt tää aukes. Terapeutti näkee, että oot pois itsestäsi (dissosissatio) näissä hetkissä, ja yrität fyysisellä läheisyydellä saada jonkin tutun asian aikaan (trauma). Ja miehet käyttää tätä hyväkseen, ja sulle se on vaan tuttua ja turvallista, vaikka todellisuudessa tämän tunteen ylläpito vaan pitkittää traumasta eroon pääsemistä. Tiiät mistä puhun vasta kun oot päässyt traumasta eroon ja olet jonkun kanssa. Se tunne voi olla hyvin hyvin erilainen ja vapauttava, ettet osaa kuvitella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat miehiä. Se ettet ole vielä ymmärtänyt asiaa on sun oma häpeäsi
Minusta miehet ovat ihania ja tuntuvat ihanilta.Ap
Niinkö, Pertti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dissosiaation, traumaperäisen stressireaktion ja derealisaatiokokemusten takia. Niistä on haittaa työssä.Ap
No nyt tää aukes. Terapeutti näkee, että oot pois itsestäsi (dissosissatio) näissä hetkissä, ja yrität fyysisellä läheisyydellä saada jonkin tutun asian aikaan (trauma). Ja miehet käyttää tätä hyväkseen, ja sulle se on vaan tuttua ja turvallista, vaikka todellisuudessa tämän tunteen ylläpito vaan pitkittää traumasta eroon pääsemistä. Tiiät mistä puhun vasta kun oot päässyt traumasta eroon ja olet jonkun kanssa. Se tunne voi olla hyvin hyvin erilainen ja vapauttava, ettet osaa kuvitella!
En dissosioi koskaan seksin aikana.
Ap
Ehkä terapeutti ilmaisee siinä jotain omakohtaista eli mielipidettä miehistä ja naisista, eli on hieman epäammattimainen. Tai sitten hän on kuin onkin ammattilainen ja näkee sun sisimpääsi paremmin kuin sinä itse.
Hihihihihihihii ja hän alkoi hymyilemään maireasti kun kuuli että olen bi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä terapeutti ilmaisee siinä jotain omakohtaista eli mielipidettä miehistä ja naisista, eli on hieman epäammattimainen. Tai sitten hän on kuin onkin ammattilainen ja näkee sun sisimpääsi paremmin kuin sinä itse.
Niin - minä en näe minun sisimpään samalla tavalla, eikä hänen ajatuskuvionsa aukea minulle ilmeisesti koskaan. Kovin ovat naisen nautinnon mahdollisuudet maailmassa rajalliset sen näkökulman mukaan sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hihihihihihihii ja hän alkoi hymyilemään maireasti kun kuuli että olen bi.
Ap
Ai sinulla sellaisia kokemuksia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No leikitään nyt mukana vaikka trolli onkin. Mistä tiedät että terapeutti on homo? Ei terapeutti voi tuollaista kertoa, eikä kuulu asiaan.
Pukeutuminen, sateenkaarirekvisiitta joka puolella, olemus. Tutka pettämätön.
Tämä paljasti sinut trolliksi.
Vaihda terapeutti. Rahasi menevät kankkulan kaivoon.
Tietenkin miehet käyttää helppoa naista hyväksi. Tai oikeammin käyttävät naista hyväksi liki aina kun siihen tarjoutuu mahdollisuus.
Tuskin se sinun dissosi paranee hässimällä ympäriinsä.
Naisella on periaatteessa miehen ja naisen sukuelimet. Klitoris vastaa terskaa, jne. Naisen seksuaalisuus on kuitenkin raskaana olo ja äitiys, pelkkä orgasmi on ns. Miesseksuaalisuutta.
Terapeuttisi vaikuttaa rehellisesti sanottuna passiivisaggressiiviselta ja ehkä semisti sadistiselta. Vaikka itse olenkin sitä mieltä, että naisen ei kannata sekaantua miesseksuaalisuuteen, tiedän että on naisia jotka siitä nauttivat ja syleilevät omaa miesseksuaalisuuttaan.
Terapeuttihan ei ole mikään synonyymi sille, että olisi hyvä ihminen tai kykenisi edes järkevään ajatteluun. Homoseksuaali on jo jollakin tavalla vinksahtanut, sillä yksineuvoinen ei oikein voi olla kuin hetero biologiansa puolesta - leimaantua ja ehdollistua voi toki vaikka puunkoloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska h*oraat?
Eli naisella saisi olla seksiä vain toisten naisten kanssa - silloin ei huoraisi?Ap
Voi jestas, etkö tajua mitä h*oraus tarkoittaa? Sitä että nussit ympäriinsä koko kylän miesten kanssa. Jos et vaihtelisi ukkoja kuin sukkia vaan vähän harvemmin niin et olisi h*ora. Jatkuva h*oraus tainnut vähän tuhota aivosolujasi?
Oletko kade, kun et saa seksiä? Olen ihan akateeminen ihminen kyllä ja naimisissa.
Jos harrastaisin seksiä vain muiden naisten kanssa, olinko puhtoisenpi silloin?Ap
Naimisissa mutta ekalla sivulla mainostat että makaat muiden miesten kanssa ympäriinsä. WAU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska h*oraat?
Ei kun kyllähän se on niin, että naisen kaikki seksin harrastaminen on joidenkin urveloiden mielestä huuraamista, ja miesten seksin harrastaminen taas ei ole.
Ja logiikka on tässä? ...hhmmm... ei ole.
Tässähän tämä vanhanaikaisen sovinistimiehen paradoksi onkin suhtautumisessa naisen seksuaalisuuteen. Pitäisi olla toisaalta pidättyväinen, ja sit arvostetan ,,mutta toisaalta taas kuitenkin halukas ja himokas, mutta sitten onkin jo huåra ja taas menee väärin...
Naisen seksuaalisuus sovinistimiehelle on aina todella vaikea paikka. Eivät kestä sitä siksikään, kun sillä on heihin itseensä niin suuri vaikutus ja "valta". He kun haluaisivat olla aina se, joka kontrolloi naista ja on ohjaksissa, mutta joutuvat itse haavoittuvaan mielentilaan naisen seksuaalisuuden edessä. Mistä sekoavat ja sinkoilevat sitten tavalla jos toisella.
Ehkä hän ajattelee, että miehet käyttävät himoasi hyväkseen, vaikka itse saatkin siitä oman nautintosi. Mutta jos jäätkin jotain vaille, mutta nämä miehet saavat sulta kaiken, mitä haluavat. Paha sanoa enempää, kun en tapausta tunne sen enempää kuin muutkaan.