Oletko miettinyt juomisen lopettamista
Siihen saa apua ja tukea.
Kommentit (28)
En. Ihminen ei elä kauan juomatta ja on helpompiakin tapoja tappaa itsensä näin halutessaan. Harvinaisen typerä ajatuskin.
En todellakaan ole. Lisään jotta kuolisin nopeammin. Kuka helvetti haluaa elää tässä maailmassa?
Olen. Olen sellainen tissuttelija. Pari, kolme lasia viiniä tai 2 olutta menee neljänäkin iltana viikossa. Turhia kaloreita, rahanmenoa ja kiristävää housua.
Nyt olen ollut 7 viikkoa ilman. Uni on tosi hyvää!
Riippuu juomasta. Veden, kivennäisveden, appelsiinimehun, piimän ja kahvin juomista en aio lopettaa. Alkoholia en ole koskaan ryhtynyt juomaan, joten sitä en voisi edes lopettaa.
Työttömyys lopetti ryyppäämiseni puolestani. Jo ihan senkin takia, että ei ole enää varaa ostaa viinaa joka päivä, mutta eipä ole tarvettakaan, kun en enää palvele vittumaisia asiakkaita päivittäin. Elämänlaatu ei silti ole kohentunut, päinvastoin.
Nyt raittiutta takana 11 päivää. Tänään oli työhaastattelu. Aika päihdehoitajalle varattu maaliskuun alkupuolelle. Motivaatio raitistumiselle on suuri; vielä kun saisi edes noita kesätöitä niin auttaisi varmaan asiaa kun olisi tekemistä.
Olin tipaton joulukuun alusta. Nyt sorruin juomaan 6 ja hakemaan 12 lisää. Ei tuu humalaa 😬
Olen miettinyt juomisen lopettamista, paljonkin. Miettinyt sitä, että miten vaan väheni ja väheni, ja sitten loppui. En koe tarvitsevani apua.
Mietin huomisaamua, kun PÄÄSEN DOKAAMAAN kahdeksi päiväksi.
- edessä lätkämaaotteluiden välinen yö
Taisin ihan puolivahingossa lopettaa sen, kun ei ole kuukausiin maistunut ja voin nyt huomattavasti paremmin. Ei se paska aivoille tee hyvää pienehköinäkään määrinä.
Ok, boomer.