Voiko sormeen tulla kasvain? Siis ihan vain luuhun (nivelten väliin, ei niveleen)
Tarkempiin tutkimuksiin menossa, herneen kokoinen kova ja kiinteä patti sormessa. Ei ole ganglio.
Kommentit (12)
Mulla oli peukalon nivelten kohdalla sellainen patti. Meni itsekseen pois. Oli kans herneen kokoinen patti.
Joku rusto. Veikkaisin kyllä gangliota. Jos on kasvain sen saa alkuvaiheessa pois. Älä hätäile.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli peukalon nivelten kohdalla sellainen patti. Meni itsekseen pois. Oli kans herneen kokoinen patti.
Nivelen kohdalla olisikin eri asia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku rusto. Veikkaisin kyllä gangliota. Jos on kasvain sen saa alkuvaiheessa pois. Älä hätäile.
En hätäile, kummastuttaa vaan. En ole kuullut puhuttavan sormen kasvaimesta 😀 Ganglion lääkärikin poissulki. Ei ole nestettä. Ap
Rustokasvain ainakin voi tulla, tutulta leikattiin sormesta moinen. Siihen pistetään usein luusiirre, hänellä taidettiin ottaa lonkasta.
Kun syöpä leviää luihin niin saattaa esim. jalasta luut katketa kävellessä. Pirullinen tauti.
Vierailija kirjoitti:
Rustokasvain ainakin voi tulla, tutulta leikattiin sormesta moinen. Siihen pistetään usein luusiirre, hänellä taidettiin ottaa lonkasta.
Mielenkiintoista. Miten toipui? Pitänee tuollaisessa tovi olla sormea käyttämättä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Miten toipui? Pitänee tuollaisessa tovi olla sormea käyttämättä? Ap
Hyvin toipui, mitään raskasta ei voinut toviin nostaa koska siirteen kunnolla luutumiseen meni muistaakseni aika tovi.
Vierailija kirjoitti:
Mun pojalla lapsena oli myös vastaava. Ja lonkasta tosiaan otettiin pala siihen.
Joo. Usein ei vakavaa. Leikkaavat pois.