Deittimies sanoi "tulethan tuoksuvapaana", tarkoittaako että haluaa muistuttaa suihkussa käymisestä vai ei hajuvettä?
Kommentit (80)
Luontaiset tuoksut ovat parinmuodostuksessa tärkeitä. Mies on tosissaan suhteesi, sitä tuo tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
En itse käytä mitään hajuvesiä, mutta ärsyttäisi silti tuollainen niin paljon, että todennäköisesti peruisin treffit. Jos jo ennen ekaa tapaamista esitetään vaatinuksia ja ehtoja, niin todennäköisesti jatkossakin ilmenisi kaikenlaista kontrollointia.
No olisihan tuollainen ukko mäntti. Mutta lie provo tämä
Hän haluaa sinut hikisenä ja rasvaisena.
Varmaan tärkeämpää olisi sanoa tulethan täi- ja syyhyvapaana.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa että joku laittaa tuollaisen pyynnön deitille.
Haluaa että et käytä hajustettua dödöä, parfyymejä, tuoksuvaa hiuslakkaa jne. Ja vaatteissa ei myöskään voimakkaan tuoksuisia tai ylipäänsä huuhteluaineita.
Kannattaa tarrata tuohon mieheen. Aivan loistava!!!
No on toi aika mittava pyyntö. Tai riippuu ihmisestä tietenkin, mutta jos pitää vaatteiden pesuaineista asti alkaa säätämään, hankkia uudet kosmetiikat jne.
Haluaisin kyllä kuulla asiasta vähän muutakin kuin sutkin oletuksen "tulethan tuoksuvapaana". Saisi mies kertoa, onko allerginen vai mikä on ongelman nimi, ennen kuin ryhtyisin toimenpiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään voimakkaita tuoksuja. On ehkä ukkomies, eikä halua vaimon haistavan vierasta naista.
Tai hajuste yliherkkyyttä.
Minä saan migreenin hajusteista. On hienoa että asiasta on viime vuosina uutisoitukin.
Mihin lehtiin pääsit?
Vierailija kirjoitti:
Hän ilmeisesti tarkoitti, ettet haisisi voimaakkaasti arielille tai hajuvedelle. Mikään ei ole niin inhottavaa, kun esim. kahvilassa vieressä istuu ariel-hajuinen henkilö. Et haista/maista mitään muuta kuin sen hajusteen hajun.
Vähän ot, mutta tuli mieleen kuinka paljon ärsyttää kahviloiden ja ruokapaikkojen vessojen voimakkaasti haisevat käsisaippuat jos käy ennen syömistä vessassa ja haluaa pestä kädet hyvin.
Yritä siinä sitten maistaa herkullista annosta kun kädet löyhkää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tärkeämpää olisi sanoa tulethan täi- ja syyhyvapaana.
Ilman kuppaa ja tippuria.
Vierailija kirjoitti:
Voihan mies olla astmaatikko.
Eikö voisi sanoa että "Minulla on astma. En kestä voimakkaita hajuvesiä. Voinko pyytää, että et käytä?"
Vierailija kirjoitti:
Mulle kuulostaa siltä että jutusta ei löydy sen enempää pohjaa millekään, ei edes kevyeen tapailuun. Toisaalta jos tyyppi muuten vaikuttaisi kivalta niin saattaisihan tuota kahveella kävästä. Menisin ihan omana itsenäni eli suihkussippuassa on kevyt tuoksu, käytän mietoa huuhteluaihetta ja kevyttä hajuvettä. Katsoisin reaktion ja sen perusteella jatko.
Ja miksi ihmeessä menisit noin? Osoittaisit olevasi täysi juntti ja empatiakyvytön. Mitä ajattelisit jos deitti alkaisi vuoksesi oksentelemaan? Tai jos on allerginen ja naama nousisi täyteen rakkuloita halatessa?
Sen minä ymmärrän, että ei vaihda pesuaineita, mutta sitä en, miksi tuossa tapauksessa voisi edes jättää sitä hajuvettä pois.
Kerro ettei onnistu, sillä olet tuoksuvarattu.
Mulle toi ois kyllä dealbreaker. Enkä edes käytä mitään supervoimakkaita Arieleja tms. Töissä terveydenhoitoalalla on tylsää, kun en voi käyttää tuoksuja. Vapaa-ajalla rakastan laittaa hajuvettä (tulee laitettua aika vähän, kun tuoksuttomia päiviä on niin paljon ettei nenä ehdi tottua) tai käyttää hajustettuja kosteusvoiteita, aurinkovoiteita, polttaa joskus tuoksukynttilää yms. Voihan miehellä olla migreeni tai muu hyvä syy, mutta sehän just ois sitten yhteisessä arjessa ihan perseestä jos juttu syvenisi, joutuisin kaikesta luopumaan. Tietty vielä pahempi jos oiskin vaan joku vauhko tai erityisherkkä. Jälkimmäisessä geenitkin vielä. Jättäisin väliin.
Maailma on täynnä hajua ihan ilman mitään lisääkään ja tuoksuyliherkät, siedättää itsenne jo.
Ei muiden tarvitse kärsiä teidän takia.
Hajut on tarkoituksella olemassa ettei paskalle tarvii haista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan mies olla astmaatikko.
Eikö voisi sanoa että "Minulla on astma. En kestä voimakkaita hajuvesiä. Voinko pyytää, että et käytä?"
Pitääkö alkaa sairaskertomusta kertoa ihmiselle ketä ei edes tunne?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aika merkillisesti ilmaistu asia. Ehkä olisi ollut paikallaan taustoittaa syytä. Itselläni on paha aurallinen migreeni ja kerran kävi oikeasti niin että kun menin deitin luokse, hän tuoksui todella voimakkaasti partavedelle/ miesten parfyymille ja mullahan pamahti jo halatessa etuovella aurat päälle ja lääkkeet otettuani oli pakko lähteä ulos kämpältä kun siellä oli niin voimakas tuoksu ilmassa. Harmitti että odotetut deitit päättyi näin mutta myöhemmin naurettiin asialle. Tästä opin että mun on pakko ilmoittaa asiasta etukäteen mutta taustoitan aina syyn. Harmittaa, että tästä tulee aina joku haloo näissä palstakeskusteluissa että olisi pikkumaista tms mainita että on allerginen hajusteille. Tykkäisin itsekin pitää tuoksuja mutta en voi sairaudelleni mitään.
Voit myös laittaa viestin etukäteen että toinen tulee paikalle tuoksuvapaana etkä tehdä siitä sen isompaa numeroa
Vierailija kirjoitti:
Ilman hajuvettä, veikkaisin. Toki kannattaahan se alapääkin pestä.
Hyvin kannattaa pestä, todennäköisesti tarkkanenäinen mies!
Kuulostaa joltain HR-kalkkunan tiedotteelta, meillä on tuoksuvapaat tilat, otathan muut huomioon :) Tuon miehen onneksi Suomi on täynnä hajusteneurootikkoja joista valita. Kyllä vähän naurattaa nämä viestit kuinka naiset tulevat liian tälläytyneenä treffeille SUOMESSA. Varmaan pyörtyisitte jos menisitte missä tahansa muualla treffeille.
En katsoisi miestä joka jo ennen ekaa tapaamista rupeaa kontrolloimaan valintojani. Pidän tuoksuista muutenkin ja omaksi ilokseni käytän ottaen muut ihmiset huomioon. En aio tuoksuista luopua joten next.
Haluan hetken kitistä. Muakin v*tuttaa jotkut vahvat pesuaineet. Jos ostaa käytettynä vaatteita, niitä hajuja ei saa sitten millään irti. En tiedä onko se juuri arielia vai mitä.