Deittimies sanoi "tulethan tuoksuvapaana", tarkoittaako että haluaa muistuttaa suihkussa käymisestä vai ei hajuvettä?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies.
Mitäpä muutakaan palstanainen ajattelisi miehestä, kuin sitä negatiivisinta vaihtoehtoa.
Kokemuksen tuomaa realismia. Onko sulla joku ongelma asian suhteen? Pelkäät itse kiinnijäämistä?
Tästä syystä minä miehenä deittailen vain reilusti itseäni nuorempia naisia. Vanhemmat naiset tuntuu olevan aika negatiivisia ja kyynisiä "kokemuksen tuomna realismin" takia. Miksi haluaisin viettää aikaani moisten riivinrautojen kanssa? Niinpä, en minäkään keksinyt mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Osa on herkkiä hajusteille. Itsekin olin vuosia sitten kun olin paljon nuorempi. Nyt vanhempana pidän hajusteista naisilla ja käytän sellaisia deiteillä itsekin. Oikein kiihotun lisää, jos naisella on miellyttävä hajuste.
T: D. M*lkku Johnsonin mainostiimi
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei näytä kelpaavan erityisherkkä ja tunteet näyttävä mies
Ei kelpaakaan. Tavallisen herkkä riittää.
Mulla on myös migreeni, jonka voimakkaat hajusteet voivat laukaista. En itse voi käyttää hajuvettä, mutta en ole sitä muilta kieltämässä. Mulla on ongelma, ei heillä, joten on mun asia sen kanssa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse käytä mitään hajuvesiä, mutta ärsyttäisi silti tuollainen niin paljon, että todennäköisesti peruisin treffit. Jos jo ennen ekaa tapaamista esitetään vaatinuksia ja ehtoja, niin todennäköisesti jatkossakin ilmenisi kaikenlaista kontrollointia.
No olisihan tuollainen ukko mäntti. Mutta lie provo tämä
Jos naisella on astma tai hajusteyliherkkyys, niin hänkään ei saa ennen treffejä pyytää hajusteettomuutta mieheltä ettei vain vaikuta kontrollifriikiltä? Vai koskeeko tämä(kin) taas kerran vain ja ainoastaan miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan mies olla astmaatikko.
Eikö voisi sanoa että "Minulla on astma. En kestä voimakkaita hajuvesiä. Voinko pyytää, että et käytä?"
Varmaan voisi, mutta samaa asiaahan tuo alkuperäinen tarkoittaa. En näe ongelmaa sanamuodossa.
Minusta jopa pikkumaista alkaa kitistä tuollaisesta lauseesta, minkä jokaisen normifiksun aikuisen pitäisi ymmärtää mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kuulostaa siltä että jutusta ei löydy sen enempää pohjaa millekään, ei edes kevyeen tapailuun. Toisaalta jos tyyppi muuten vaikuttaisi kivalta niin saattaisihan tuota kahveella kävästä. Menisin ihan omana itsenäni eli suihkussippuassa on kevyt tuoksu, käytän mietoa huuhteluaihetta ja kevyttä hajuvettä. Katsoisin reaktion ja sen perusteella jatko.
Ja miksi ihmeessä menisit noin? Osoittaisit olevasi täysi juntti ja empatiakyvytön. Mitä ajattelisit jos deitti alkaisi vuoksesi oksentelemaan? Tai jos on allerginen ja naama nousisi täyteen rakkuloita halatessa?
Sen minä ymmärrän, että ei vaihda pesuaineita, mutta sitä en, miksi tuossa tapauksessa voisi edes jättää sitä hajuvettä pois.
Höpsö. Nyt ollaan Vauvalla ja mikäli naiset haistaa miehen tekemisestä veren eli jonkun mahdollisesti virheeksi tulkittavan asian; oli se kuinka pieni, tahaton tai pelkkä muotoseikka, niin ne hyökkää välittömästi kimppuun kuin nälkäinen hailauma.
Mutta palstalla ei ole miesvihaa. Toistan, palstalla EI OLE MIESVIHAA.
Jätä se sika. Hajusteherkät on itsekekeisiä nipottajia
Vierailija kirjoitti:
Mulle toi ois kyllä dealbreaker. Enkä edes käytä mitään supervoimakkaita Arieleja tms. Töissä terveydenhoitoalalla on tylsää, kun en voi käyttää tuoksuja. Vapaa-ajalla rakastan laittaa hajuvettä (tulee laitettua aika vähän, kun tuoksuttomia päiviä on niin paljon ettei nenä ehdi tottua) tai käyttää hajustettuja kosteusvoiteita, aurinkovoiteita, polttaa joskus tuoksukynttilää yms. Voihan miehellä olla migreeni tai muu hyvä syy, mutta sehän just ois sitten yhteisessä arjessa ihan perseestä jos juttu syvenisi, joutuisin kaikesta luopumaan. Tietty vielä pahempi jos oiskin vaan joku vauhko tai erityisherkkä. Jälkimmäisessä geenitkin vielä. Jättäisin väliin.
Ymmärrän sua hyvin. Joskus vaan joku asia siinä toisessa on deal breaker ja vaikka se on ikävää, niin ei sille oikein voi mitään. Mulle miehenä se on naisen ylipaino. En vain voisi kuvitella seurustelevani läskin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsoisi miestä joka jo ennen ekaa tapaamista rupeaa kontrolloimaan valintojani. Pidän tuoksuista muutenkin ja omaksi ilokseni käytän ottaen muut ihmiset huomioon. En aio tuoksuista luopua joten next.
Ei kukaan kestä miestä jolla on joku ongelma, ongelmia saa olla vain naisilla ja niitä toki onkin sitten todella paljon
Boom! Tässähän tämä tulikin. Ketju lukkoon ja avaajalle bänniä.
Ekat treffit? Turn off jos on. Jos on treffejä jo alla ja olet tuoksunut voimakkaasti niin ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Myytäispä kaupoissa semmoista feromonia, joka karkottaisi kaikki miehet vaivihkaa, mutta tehokkaasti ympäriltä.
Moi, lesboleijona! Eikö nolota olympialaisten esitys? Koko kansa häpee teitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan mies olla astmaatikko.
Eikö voisi sanoa että "Minulla on astma. En kestä voimakkaita hajuvesiä. Voinko pyytää, että et käytä?"
Varmaan voisi, mutta samaa asiaahan tuo alkuperäinen tarkoittaa. En näe ongelmaa sanamuodossa.
Minusta jopa pikkumaista alkaa kitistä tuollaisesta lauseesta, minkä jokaisen normifiksun aikuisen pitäisi ymmärtää mitä se tarkoittaa.
Ei se ole mitenkään yksiselitteinen. Voi olla astmaatikko, mutta voi myös yhtä hyvin olla pettäjämies, joka ei halua jäädä kiinni siitä, että naisen tuoksu tarttuu vaatteisiin. Tämän tajuaa jokainen normifiksu ihminen.
Jos haluaa puuttua toisen ihmisen olemukseen, on mielestäni velkaa selityksen. Tuoksuvapaasta tulee liikaa mieleen se, että ei kerrota miksi, koska ei haluta narahtaa valheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse käytä mitään hajuvesiä, mutta ärsyttäisi silti tuollainen niin paljon, että todennäköisesti peruisin treffit. Jos jo ennen ekaa tapaamista esitetään vaatinuksia ja ehtoja, niin todennäköisesti jatkossakin ilmenisi kaikenlaista kontrollointia.
No olisihan tuollainen ukko mäntti. Mutta lie provo tämä
Jos naisella on astma tai hajusteyliherkkyys, niin hänkään ei saa ennen treffejä pyytää hajusteettomuutta mieheltä ettei vain vaikuta kontrollifriikiltä? Vai koskeeko tämä(kin) taas kerran vain ja ainoastaan miehiä?
Ekat treffit voi sopia vaikka terassille tai hiihtoladulle. Jos toinen käyttää todella voimakasta tuoksua, mutta silti kiinnostaa edetä, voisi kertoa että minulla on astma/allergia/saan helposti migreenin joten seuraavalla kerralla voisitko jättää tuoksut pois? Tässä myös näkee toisen reaktion ja voi siitä päätellä, että pitääkö toinen itseä sen vaivan arvoisena. Voi olla, että pitää. Voi myös olla, että hän mieluummin pitää tuoksunsa.
"Ei se ole mitenkään yksiselitteinen. Voi olla astmaatikko, mutta voi myös yhtä hyvin olla pettäjämies, joka ei halua jäädä kiinni siitä, että naisen tuoksu tarttuu vaatteisiin. Tämän tajuaa jokainen normifiksu ihminen.
Jos haluaa puuttua toisen ihmisen olemukseen, on mielestäni velkaa selityksen. Tuoksuvapaasta tulee liikaa mieleen se, että ei kerrota miksi, koska ei haluta narahtaa valheesta."
Sun viestisi puolestaan kertoo minulle, että olet harvinaisen kyyninen ja heti miehistä negatiivista ajatteleva nainen, joten se olisi minulle red flag sinussa. Jättäisin treffit väliin. Haluan kumppanin, joka suhtautuu positiivisesti miehiin ja ei heti ajattele meistä pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastaisin, että tulethan älykkäänä, komeana ja varakkaana sekä huumorintajuisena & empaattisena.
:D
Vierailija kirjoitti:
On tod. näk. allerginen hajusteille, astma tai vastaavaa. Mulla oli yksi mies aikanaan tosi allerginen. Ei saanut olla mitään hajustettua missään. Yllättävän vaikeaa huomioida jos itse tottunut käyttämään hajusteita niin ei välttämättä edes haista missä kaikessa niitä on. Esim. Jo pyykinpesuine jos on hajustettu herkempi voi saada astmakohtauksen. Kannattaa kysyä tarkemmin mieheltä onko allerginen ja kuinka pahasti.
Fiksu mies sanoo, että on pahasti allerginen tai astmaatikko, että jos treffikumppani voisi ottaa tämän huomioon. Tällaisesta 'Tulethan tuoksuvapaana' -ilmaisusta tulee mieleen lumihiutaleincelikaappihomoikuinenvanhapoika.
On tod. näk. allerginen hajusteille, astma tai vastaavaa. Mulla oli yksi mies aikanaan tosi allerginen. Ei saanut olla mitään hajustettua missään. Yllättävän vaikeaa huomioida jos itse tottunut käyttämään hajusteita niin ei välttämättä edes haista missä kaikessa niitä on. Esim. Jo pyykinpesuine jos on hajustettu herkempi voi saada astmakohtauksen. Kannattaa kysyä tarkemmin mieheltä onko allerginen ja kuinka pahasti.