Deittimies sanoi "tulethan tuoksuvapaana", tarkoittaako että haluaa muistuttaa suihkussa käymisestä vai ei hajuvettä?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Mulle toi ois kyllä dealbreaker. Enkä edes käytä mitään supervoimakkaita Arieleja tms. Töissä terveydenhoitoalalla on tylsää, kun en voi käyttää tuoksuja. Vapaa-ajalla rakastan laittaa hajuvettä (tulee laitettua aika vähän, kun tuoksuttomia päiviä on niin paljon ettei nenä ehdi tottua) tai käyttää hajustettuja kosteusvoiteita, aurinkovoiteita, polttaa joskus tuoksukynttilää yms. Voihan miehellä olla migreeni tai muu hyvä syy, mutta sehän just ois sitten yhteisessä arjessa ihan perseestä jos juttu syvenisi, joutuisin kaikesta luopumaan. Tietty vielä pahempi jos oiskin vaan joku vauhko tai erityisherkkä. Jälkimmäisessä geenitkin vielä. Jättäisin väliin.
Hajusteet on hormoninhäiritsijöitä ja aiheuttaa hedelmättömyyttä.
Jos menisin paikalle ffp2- maskissa. Se suodattaa hajusteita. On myös teatterissa hyvä jos viereisellä tuolilla istuu hajusteellinen henkilö.
Tarkoittaa, että älä laita hajuvettä, haisevaa hiuslakkaa yms.
Ai kauhee, mulle jo toi ilmaus olisi totaalinen turn off. Miksi ei voi sanoa että hei, mä oon sitten tosi herkkä tuoksuille niin jos et laita mitään voimakasta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
Pahinta on kun hajusteilla yritetään peitellä huonoa hygieniaa
AP ei sano onko itse nainen vai mies. Deittimies voi tarkoittaa siis että tule omine luonnollisine miehisine tuoksuinesi. Paitsi että se on kiihottavaa, hänen ei tarvitse stressata tunnistaako mahdollinen vaimonsa vieraan partaveden hajun.
"Tulethan". Ömm, tulethan sitten näin etkä noin, jookosta. Heti jo karkeasti ilmaistu vaatimus ihmiseltä. Mitä muuta alkaa vaatimaan suhteen edetessä?
Varmaan tarkottaa ettei piereskele seurassa.
Naisille ei näytä kelpaavan erityisherkkä ja tunteet näyttävä mies
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
Tämä
Myytäispä kaupoissa semmoista feromonia, joka karkottaisi kaikki miehet vaivihkaa, mutta tehokkaasti ympäriltä.
Tiedän sellaisen tuoksuista kärsivän joka saa migreenin jos talon yläkerrassa laitetaan hajustetta ja potilas alakerrassa
Tuoksuton on oikea termi. Tuoksuvapaa on svetisismi.
Tuon miehen jättäisin välistä joka tapauksessa.
Tykkään enemmäm hajuvesistä kuin inisijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastaisin, että tulethan älykkäänä, komeana ja varakkaana sekä huumorintajuisena & empaattisena.
Luulen että tuon jälkeen mies jättäisi tulematta.
Mikä siinä mammoja niin ärsyttää, jos mies ihan kohteliaasti kertoo, että (mahdollisesti terveyssyistä, emme tiedä) toivoo naisen olevan käyttämättä hajuvesiä treffeille tullessaan?
Ei ole ainakaan Napoleon. Napoleonhan viestitti Josefinelle että "älä peseydy, olen tulossa kotiin kahden viikon kuluttua".
Ei kukaan kestä miestä jolla on joku ongelma, ongelmia saa olla vain naisilla ja niitä toki onkin sitten todella paljon