Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittimies sanoi "tulethan tuoksuvapaana", tarkoittaako että haluaa muistuttaa suihkussa käymisestä vai ei hajuvettä?

Vierailija
11.02.2026 |

Ei näistä nyt ota selvää

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin, että miksi. En itse siedä näitä hajustefriikkejä. Liika on liikaa, mutta se on sellaista "ämmämäistä" itsetehostamista marista hajuista. Miehelle se ei sovi sitä vähääkään. Tulee neiti-olo.

Oletpa empatiakyvytön. 

Empatiakyvytön on se, joka kuvittelee oman itsensä olevan maailmannapa ja harrastaa juuri tuota itsetehostamista. Mistä lähtien minä-keskeisestä ajattelusta on tullut suotavaa ja sen noteeraamaton on sitten jotenkin ikävä ihminen. Tämä on sukua sille, että ennen 29/30 nauroi hauskalle vitsille ja yksi huumorintajuton ei pitänyt siitä, niin osasi tämä huumorintajuton sentään pitää mölyt mahassaan. Nyt se yksi kokee oikeudekseen pelata niiden 29 ilon. "minä, minä, minä en tykkä, minä, sanoinko, että minun mielestä..."

Vierailija
182/182 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ilman meikkiä kiitos! Mua on alkanut tosissaan etoo naisten kanssa se jos nainen on voimakkaasti meikattu. En voi olla ajattelematta sitä että minkä näköinen nainen on oikeasti. Vähän niinku Joulupukki, lapsetkin sanovat että sillä on naamari. Sama juttu monen naisen kanssa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla