Deittimies sanoi "tulethan tuoksuvapaana", tarkoittaako että haluaa muistuttaa suihkussa käymisestä vai ei hajuvettä?
Kommentit (80)
Halusi varmistaa ettei etupylly pyypyy haiso hyhhyh pahalle
Osa on herkkiä hajusteille. Itsekin olin vuosia sitten kun olin paljon nuorempi. Nyt vanhempana pidän hajusteista naisilla ja käytän sellaisia deiteillä itsekin. Oikein kiihotun lisää, jos naisella on miellyttävä hajuste.
Mun mielestä aika merkillisesti ilmaistu asia. Ehkä olisi ollut paikallaan taustoittaa syytä. Itselläni on paha aurallinen migreeni ja kerran kävi oikeasti niin että kun menin deitin luokse, hän tuoksui todella voimakkaasti partavedelle/ miesten parfyymille ja mullahan pamahti jo halatessa etuovella aurat päälle ja lääkkeet otettuani oli pakko lähteä ulos kämpältä kun siellä oli niin voimakas tuoksu ilmassa. Harmitti että odotetut deitit päättyi näin mutta myöhemmin naurettiin asialle. Tästä opin että mun on pakko ilmoittaa asiasta etukäteen mutta taustoitan aina syyn. Harmittaa, että tästä tulee aina joku haloo näissä palstakeskusteluissa että olisi pikkumaista tms mainita että on allerginen hajusteille. Tykkäisin itsekin pitää tuoksuja mutta en voi sairaudelleni mitään.
Mihin ikäluokkaan asetut? Jotkut vanhemmat naiset varsinkin käyttää hyvinkin voimakkaita tuoksuja ja jos mies allerginen?
Tarkoittaa että et päästelisi paljon kaasuja.
En itse käytä mitään hajuvesiä, mutta ärsyttäisi silti tuollainen niin paljon, että todennäköisesti peruisin treffit. Jos jo ennen ekaa tapaamista esitetään vaatinuksia ja ehtoja, niin todennäköisesti jatkossakin ilmenisi kaikenlaista kontrollointia.
Normaalia olisi sanoa "Toivottavasti tämä ei kuulosta hirveältä nipottamiselta, mutta mulla on astma niin pystyisitkö mitenkään välttelemään voimakkaiden hajusteiden käyttöä, kun nähdään?" Asian esitystapa on aivan hirveä. Mies on varmasti kamala kiukuttelija, jonka mielen mukaan on tehtävä kaikki.
Se ei ole mies, vaan menopaussi-ikäinen kärtty akka.
No tarkoittaa, että ei hajuvettä eikä mitään helvetin tuoksudeodorantteja. Oletko sinä tässä maailmassa kiinni ollenkaan, kun et ihan yleisesti tunnettuja termejä ymmärrä?
Miten AP selviät tavallisesta arjestasi?
alapää tuoksuvappaa ihan ekana. se. ja noi muut perään. hajusteitä mini mini, ehkä vain rex deo ok.
Vierailija kirjoitti:
Ilman hajuvettä, veikkaisin. Toki kannattaahan se alapääkin pestä.
Ja pesekin värkki tod hyvin, anus juurta myöten- niin akat lemahtaa. ja hajuvedet haistaa oma vaimo het mm autosta, ukon kuteista. siksi.
tarkoittaa kemiallisia lisälöyhkiä.
useimmat käyvät suihkussa muutenkin. eivät tosin kaikki. jos kuulut näihin likaisiin ihmisiin, niin parempi mennä omana itsenäsi treffeille. likaisuutesi kyllä paljastuisi ajan mittaan ja olisitte vain haaskanneet toistenne aikaa.
Joko hää huomas , etä alapää haisee, mutta jos olisi tarkoittanut hajuvettä jotka usein ihan karseita- Niin hän olisi sanonut- Tulethan hajustevapaana- nythän selvä vihjaus sun likaisuusteen tai pahaan ominaishajuun.
Toki oma tyttöystävä tai vaimo- hehän haistaa jo kaukaa vieraiden naisten hajuvedet. oikein vainukoiria.
Häiritsevä mustasukkaisuus jo voi tulla hiukan läpi tuolla toiveella?
Vierailija kirjoitti:
Voihan mies olla astmaatikko.
Yleensä astmaatikko sanoisi sen.
Oletko ap autisti vai miksi tarvitset palstaa tuon asian ymmärtämiseen?
Mieheltä kysyminenhän ei tietenkään taaskaan ole voinut olla ratkaisu.
Ei hajuvesiä eikä mielellään älytöntä sotamaalausta. Suihkunraikas on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies.
Mitäpä muutakaan palstanainen ajattelisi miehestä, kuin sitä negatiivisinta vaihtoehtoa.
Kokemuksen tuomaa realismia. Onko sulla joku ongelma asian suhteen? Pelkäät itse kiinnijäämistä?
Voihan mies olla astmaatikko.