Deittimies sanoi "tulethan tuoksuvapaana", tarkoittaako että haluaa muistuttaa suihkussa käymisestä vai ei hajuvettä?
Kommentit (80)
Tulethan neuroosivapaana.
Jos tuollaista kontrollointia harrastaa jo alun viestittelyssä, niin melkosta henkistä väkivaltaa pn luvassa, joka erehtyy seurustelemaan.
Hän tarkoittaa, että saa migreenin hajusteista.
Mulle kuulostaa siltä että jutusta ei löydy sen enempää pohjaa millekään, ei edes kevyeen tapailuun. Toisaalta jos tyyppi muuten vaikuttaisi kivalta niin saattaisihan tuota kahveella kävästä. Menisin ihan omana itsenäni eli suihkussippuassa on kevyt tuoksu, käytän mietoa huuhteluaihetta ja kevyttä hajuvettä. Katsoisin reaktion ja sen perusteella jatko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään voimakkaita tuoksuja. On ehkä ukkomies, eikä halua vaimon haistavan vierasta naista.
Tai sitten saa päänsäryn hajuvesistä.
Kävin kerran treffeillä miehen kanssa, joka oli niin ystävällinen, että kysyi etukäteen haittaako, jos hänellä on tuoksua yllä. No, minä olen hajusteille herkkä, joten arvostin tätä kovasti ja sovittiin, että kun tykkää parfyymista, voi sitä laittaa kevyesti, kunhan ei nyt itseään hölvää sillä. Varmisti vielä, että minulla oli hyvä olla.
Hajusteherkkyydestä on ihan hyvä kertoa etukäteen, koska olisi kamalaa olla treffeillä, joilla nenäkarvat kärähtää ja iskee migreeni. Itsellä ei onneksi ole näin paha herkkyys, vaan olen voinut vähän siedättää itseäni tuoksuille. En silti voisi edes harkita halaavani miestä, joka on valellut itsensä vaikka Axella (kyllä, näitäkin on) tai pitäisi pidättää hengitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään voimakkaita tuoksuja. On ehkä ukkomies, eikä halua vaimon haistavan vierasta naista.
Suomessa niin harva käyttää hajuvesiä että tuo oli kieltämättä minunkin ensimmäinen ajatus
Et ole hajuyliherkkyydestä kuullut, jos tuo oli ensimmäinen ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Halusi varmistaa ettei etupylly pyypyy haiso hyhhyh pahalle
Miksi et vieläkään ota lääkkeitäsi?
Eli natural tuoksulla, hiki, paska ja pieru. Noilla menet, sitä se tarkoittaa.
Deodoranttiakaan ei siis saa käyttää.
Ei juma niitä hajusteherkkiä.
Mä en teidän takia ala haista ilman dödöä ja hajuja. En todellakaan luovu.
En ehkä menisi jos mies käyttäisi sanaa tuoksuvapaa.
Vierailija kirjoitti:
No tämähän se.
Hyh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Hän tarkoittaa, että saa migreenin hajusteista.
Eikä tarkoita. Hän on tosiaan varattu, eikä halua jäädä kiinni siitä, että tuoksuu vieraan naisen parfyymille.
Mahtavaa että joku laittaa tuollaisen pyynnön deitille.
Haluaa että et käytä hajustettua dödöä, parfyymejä, tuoksuvaa hiuslakkaa jne. Ja vaatteissa ei myöskään voimakkaan tuoksuisia tai ylipäänsä huuhteluaineita.
Kannattaa tarrata tuohon mieheen. Aivan loistava!!!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä suihkunraikkaana
Mutta ei saa käyttää hajustettua saippuaa sitten, ei hajustettua shampootakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai hajuste yliherkkyyttä.
Minä saan migreenin hajusteista. On hienoa että asiasta on viime vuosina uutisoitukin.
Vierailija kirjoitti:
Tai on kuullut feromoneista ja haluaa tietää, onko ap sopiva.
Vierailija kirjoitti:
En ehkä menisi jos mies käyttäisi sanaa tuoksuvapaa.
Joo, hänellä on liian hyvä rutiini. Sarjapettäjä.
Tai hajuste yliherkkyyttä.