Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät halua enää tavallista miestä?

Vierailija
08.02.2026 |

Onpa hauskaa, miten naiset jatkuvasti valittavat hyvien miesten puutteesta, mutta todellisuus on täysin toinen. Itse olen keskitasoa oleva mies ihan kohtalainen ulkonäöltään, kohtalainen työssä, kohtalainen elämässä ja silti en kelpaa edes niille, jotka itse ovat selvästi alhaisen tason naisia.

Mutta ei, teidän standardinne ovat pilvissä. Kaikki miehet pitää olla rikkaampia, pidempiä, hauskempia, jännittävämpiä ja muutenkin yli-ihmisiä. Ja sitten ihmetellään, miksi niin moni mies lopulta luovuttaa. Tavallinen, kunnollinen mies on täysin näkymätön, koska tavallisuus ei teidän markkinoillanne yksinkertaisesti riitä.

On huvittavaa, miten oma arvo arvioidaan niin epärealistisesti. Keskitasoiset miehet eivät kelpaa, koska te olette aina tasonne arvoisia vaikka todellisuudessa moni teistä on kaukana mistään huippustandardeista. Pinnallisuus ja itsekeskeisyys ovat uusi normi, ja tavalliset miehet joutuvat vain ihmettelemään, miksi he eivät koskaan riitä.

Lopulta tavalliset miehet ovat kuin kadonnutta lajia. Teidän vaatimustasonne ja todellinen taso eivät kohtaa koskaan, ja me keskitasoiset jäämme vain sivustakatsojiksi, joita ei arvosteta mistään.

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua. Pitää olla henkisesti jotain hyvää ja Wade Wilsonin ylävartalo. :s

Kuka on Wade Wilson?

Vierailija
142/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetaan myös nimellä Prinsessasyndrooma.

*prinsessamiessyndrooma 

Tuo tavallisen miehen jankkaaminen on harhautusta, ap kuvittelee olevansa ylivertainen puolisoehdokas instagram mallien näköisille nuorille naisille ja näkee näiden olevan velvollisia hänen tarpeidensa tyydyttämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on mutta ei se muuksi siitä muutu. Ajat on nyt tällaiset. 

Vierailija
144/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole helppoa tavismiehellä , mutta koitapa kuvitella mitä se on lyhyellä miehellä.  Sekä naiset että miehet vtuilee. 

Vierailija
145/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko se enää, oisko aina ollut ihmiskunnan historian aikana? Tässä normi haku niaselta date sivulta->I consider only men with high material wealth, who is ready to fully provide and support my comfortable life I consider men only at the level from Top manager to business owner you should have a photo in your profile if you are serious about it!     Jep, vedin johtopäätöksen, köyhät, keskituloiset yms saa olla rauhassa omissa oloissaan. No money, no honey. Mut mitäpä teet kumppanilla, joka on ainoastaan kiinnostunu sun rahoista? Mitä hauskaa siinä ois?

Vierailija
146/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko se enää, oisko aina ollut ihmiskunnan historian aikana? Tässä normi haku niaselta date sivulta->I consider only men with high material wealth, who is ready to fully provide and support my comfortable life I consider men only at the level from Top manager to business owner you should have a photo in your profile if you are serious about it!     Jep, vedin johtopäätöksen, köyhät, keskituloiset yms saa olla rauhassa omissa oloissaan. No money, no honey. Mut mitäpä teet kumppanilla, joka on ainoastaan kiinnostunu sun rahoista? Mitä hauskaa siinä ois?

Eihän toi haku  ole edes suomeksi eli suomalaisen. Aika väsynyttä provoilua,

Vierailija
147/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mainitsema yli-ihmisyys on todellisuudessa vain sitä, että pitää naisia vertaisinaan eli ihmisinä, ei vain patjoina.

Vierailija
148/150 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole helppoa tavismiehellä , mutta koitapa kuvitella mitä se on lyhyellä miehellä.  Sekä naiset että miehet vtuilee. 

Ei pidä paikkaansa. Minun mieheni on lyhyt, minua reippaasti vanhempi ja kaljuuntunut. Itse olen nätti, iloinen ja seksikkääksi kutsuttu nainen. Mieheni on hellä, kiltti, hyvää seuraa, pitää huolta itsestään sekä henkisesti että fyysisesti. Toisin kuin nämä palstan Allut, jotka eivät ymmärrä että suurimmalle osalle meistä naisista ulkonäkö ei merkitse yhtään mitään, jos sielu on kultaa. N39

Vierailija
149/150 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tavallinen?

Vierailija
150/150 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi haku  ole edes suomeksi eli suomalaisen. Aika väsynyttä provoilua,    

Myönnän, ettei ollut suomalainen datesivusto, mut siis ihmiset vaatii näitä, tai osa, ei voi sanoa et kaikki. Joka ihminen vähän eri asioita arvostaa ja haluaa. Mut itse oon huomannu et kun ikääntyy, ni kyllä monet  rahaa haluaa. Tai, jotain mikä sit hyödyttää jollain tavalla. Vähän kahden kauppaa tavallaan.