Naiset eivät halua enää tavallista miestä?
Onpa hauskaa, miten naiset jatkuvasti valittavat hyvien miesten puutteesta, mutta todellisuus on täysin toinen. Itse olen keskitasoa oleva mies ihan kohtalainen ulkonäöltään, kohtalainen työssä, kohtalainen elämässä ja silti en kelpaa edes niille, jotka itse ovat selvästi alhaisen tason naisia.
Mutta ei, teidän standardinne ovat pilvissä. Kaikki miehet pitää olla rikkaampia, pidempiä, hauskempia, jännittävämpiä ja muutenkin yli-ihmisiä. Ja sitten ihmetellään, miksi niin moni mies lopulta luovuttaa. Tavallinen, kunnollinen mies on täysin näkymätön, koska tavallisuus ei teidän markkinoillanne yksinkertaisesti riitä.
On huvittavaa, miten oma arvo arvioidaan niin epärealistisesti. Keskitasoiset miehet eivät kelpaa, koska te olette aina tasonne arvoisia vaikka todellisuudessa moni teistä on kaukana mistään huippustandardeista. Pinnallisuus ja itsekeskeisyys ovat uusi normi, ja tavalliset miehet joutuvat vain ihmettelemään, miksi he eivät koskaan riitä.
Lopulta tavalliset miehet ovat kuin kadonnutta lajia. Teidän vaatimustasonne ja todellinen taso eivät kohtaa koskaan, ja me keskitasoiset jäämme vain sivustakatsojiksi, joita ei arvosteta mistään.
Kommentit (125)
Mutta parempi olla yksin jos tää nii vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitäpä ne sun profiilin tekstit tänne. Poista kaikki mistä sut vois tunnistaa ja laita loppu tänne. Me naiset voidaan porukalla kertoa, miksi sä et saa tykkäyksiä. Ja kyllä, lupaan että vika on joko teksteissä tai sitten sulla on kuvina pelkkiä nenäkarvaselfieitä.
Mistä vetoa että siellä on klassinen lenkkeilen joka päivä, autoni on se ja se, mela 18 cm, kuuntelen rammsteinia.
+kysy lisää, ei kuvattomille, en hae kirjekavereita, kosketus (tämä valittuna rakkauden kieli/osoittaminen - kohdassa)
Onko kuvissa hassun hauska irvistys/illistys vaiko vakava/vihainen/uhkaava ilme, kuollut kala, alko/rööki, ruokoton, epähygieeninen olemus (koska miehen tulee kelvata sellaisenaan).
Olin päivän tinderissä. Kauhugalleria. Poistin sen toisena päivänä, koska ei vaan pysty. Yhdellä miehellä oli kuvassa päässä olutpackin pahvitötterö ja naama oli ihan turvonnut ja punainen (juon juon minä poika juon minä tykkään olla kännissä..). Profiileissa näki liian paljon mukahauskoja sov inis tisia, miso gynisiä ja avoimen ras istisia "letkautuksia" ja ihmettelin, kuinka muutamat, suoranaista vihaa ja uhkaa huokuvat nais vih atekstit eivät ole saaneet banneja.
Likaisia partoja, sotkuisia/takkuisia hiuksia, hoitamattomia ja rikkinäisiä keltaisia hampaita ja kynsiä, hikiläiskät kainaloissa...
En minä ainakaan ihmettele miksi tinderissä naisten tykkäykset menevät samalle, pienelle miesporukalle, joita täällä ylemmän tason miehiksi kutsutaan.
En halua tavallista kun en ole tavallinen. Ei kait siinä muuta.
Jos haluat naisen, sinun on joko parannettava tasoasi tai alennettava standardejasi. Kumman olet valmis tekemään? Kritisioit naisten yliarvioivan omaa tasoaan, mutta jos kerta toisensa jälkeen jäädään ilman kumppania, se voi tarkoittaa, että itse yliarvioit oman tasosi.
No kerro meille vaikka viisi positiivista luonteenpiirrettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan hyvät kuvat tinderissä ja profiiliteksti. 0 osumia. Minä annan osumia. Siia tulos etten kelpaa naisille ja luovutan
Millainen profiiliteksti? Voit kopioida sen suoraan tänne.
Kyllä, haluan tavallisia miehiä panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan hyvät kuvat tinderissä ja profiiliteksti. 0 osumia. Minä annan osumia. Siia tulos etten kelpaa naisille ja luovutan
Omasta mielestäsi hyvät? Muiden miesten mielestä hyvät?
Kyllä. Sanottu olen komea myös.
Mahiksia parantaa jos ne on naisten mielestä hyvät.
Tässä on just tyypillinen kuvio, jossa ei viitsitä yrittää ja sit syytetään naisia. Ehkä jos yrittäisi tosissaan ja laittaisi itsensä likoon, torjunta tuntuisi pahemmalta? Siksi ei oteta mitään apuja tai neuvojakaan vastaan: on tuttua ja turvallista vaan märehtiä itsesäälissä.
Miehen on oltava naista parempitasoisempi, muuten mies nöyryyttää naista, tai ainakin yrittää nöyryyttää, näpäyttää, tavalla tai toisella, koska näkee naisen kilpailijanaan.
Tämän vuoksi maailman kauneimpia naisiakin petetään. To humble you - on jo käsite rapakon toisella puolella.
Henkisesti kypsät miehet eivät yritä nöyryyttää kumppaniaan vaan pitävät heitä tasavertaisina.
A) Syytä naisia kollektiivisesti ongelmistasi, ole sokea omille valtaville negatiivisille piirteillesi, ja sössötä suu vaahdossa tasoteoriapaskaa
B) Ole normaali mies ja parisuhdekelpoinen
Voit valita noista vain yhden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäsi hyvät? Muiden miesten mielestä hyvät?
Mahiksia parantaa jos ne on naisten mielestä hyvät.
No ei tule osumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä tasapainossa ja vakityössä. Alussa vähän ujo. Tapaan kavereita käyn ulkona lenkeillä ja liikun. Pidän lapsista ja eläimistä. Haussa mukava ja tasapainonen nainen joka on rehellinen avoin ja kiva. Toki olisi kiva jos olisi jotain yhteistä.
Mistä tasosta sinä puhut? Kun kemiat kohtaa ja toinen saa sukat pyörimään jaloissa, niin ei siinä mitään tasoja mietitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat naisen, sinun on joko parannettava tasoasi tai alennettava standardejasi. Kumman olet valmis tekemään? Kritisioit naisten yliarvioivan omaa tasoaan, mutta jos kerta toisensa jälkeen jäädään ilman kumppania, se voi tarkoittaa, että itse yliarvioit oman tasosi.
En ymmärrä.
Meinasin kirjoittaa pitkän vastauksen, mutta lopulta pyyhin pois, koska miksi vaivautuisin. Sanon vain sen, että yhdenkään eksäni kohdalla vanhempien luona asuminen lähes kolmikymppisenä, kaljuuntuminen, lyhyys, ylipaino, kouluttautumattomuus, työttömyys jne. eivät ole olleet este, kunnes ovat jankanneet jatkuvasti, miten noiden asioiden täytyy olla mulle ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitäpä ne sun profiilin tekstit tänne. Poista kaikki mistä sut vois tunnistaa ja laita loppu tänne. Me naiset voidaan porukalla kertoa, miksi sä et saa tykkäyksiä. Ja kyllä, lupaan että vika on joko teksteissä tai sitten sulla on kuvina pelkkiä nenäkarvaselfieitä.
Mistä vetoa että siellä on klassinen lenkkeilen joka päivä, autoni on se ja se, mela 18 cm, kuuntelen rammsteinia.
+kysy lisää, ei kuvattomille, en hae kirjekavereita, kosketus (tämä valittuna rakkauden kieli/osoittaminen - kohdassa)
Onko kuvissa hassun hauska irvistys/illistys vaiko vakava/vihainen/uhkaava ilme, kuollut kala, alko/rööki, ruokoton, epähygieeninen olemus (koska miehen tulee kelvata sellaisenaan).
Olin päivän tinderissä. Kauhugalleria. Poistin sen toisena päivän
Minä en ole tuollainen mutta ei tule vain osumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä tasapainossa ja vakityössä. Alussa vähän ujo. Tapaan kavereita käyn ulkona lenkeillä ja liikun. Pidän lapsista ja eläimistä. Haussa mukava ja tasapainonen nainen joka on rehellinen avoin ja kiva. Toki olisi kiva jos olisi jotain yhteistä.
Heti sulkee pois naiset jotka ei halua lapsia, joilla on lapsia mutta ovat varpaillaan tinderiin soluttautuneiden pedareiden varalta, ja ne jotka kokee loukkaavana sen että ikäänkuin vertaat lapsia ja eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän on parempi kuin pelkäsin! Parantaa jos haluat niin voit kertoa tuohon jotain yhteistä -kohtaan jotain konkreettista. Millaisena näet yhdessä viettämänne ajan? Naisen on vaikea kuvitella, mitä se yhteinen voisi olla, kun et kerro mitään arvoistasi tai kiinnostuksen kohteistasi.