Naiset eivät halua enää tavallista miestä?
Onpa hauskaa, miten naiset jatkuvasti valittavat hyvien miesten puutteesta, mutta todellisuus on täysin toinen. Itse olen keskitasoa oleva mies ihan kohtalainen ulkonäöltään, kohtalainen työssä, kohtalainen elämässä ja silti en kelpaa edes niille, jotka itse ovat selvästi alhaisen tason naisia.
Mutta ei, teidän standardinne ovat pilvissä. Kaikki miehet pitää olla rikkaampia, pidempiä, hauskempia, jännittävämpiä ja muutenkin yli-ihmisiä. Ja sitten ihmetellään, miksi niin moni mies lopulta luovuttaa. Tavallinen, kunnollinen mies on täysin näkymätön, koska tavallisuus ei teidän markkinoillanne yksinkertaisesti riitä.
On huvittavaa, miten oma arvo arvioidaan niin epärealistisesti. Keskitasoiset miehet eivät kelpaa, koska te olette aina tasonne arvoisia vaikka todellisuudessa moni teistä on kaukana mistään huippustandardeista. Pinnallisuus ja itsekeskeisyys ovat uusi normi, ja tavalliset miehet joutuvat vain ihmettelemään, miksi he eivät koskaan riitä.
Lopulta tavalliset miehet ovat kuin kadonnutta lajia. Teidän vaatimustasonne ja todellinen taso eivät kohtaa koskaan, ja me keskitasoiset jäämme vain sivustakatsojiksi, joita ei arvosteta mistään.
Kommentit (126)
Helpompi se elää yksin. Vaikka ulkonäössä ei ole vikaa ja olen suht komea ja pitkä. Jostain syystä en kelpaa ole naisten tyyppiä. Töitä riittää. Etten ole työtön laiskimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan hyvät kuvat tinderissä ja profiiliteksti. 0 osumia. Minä annan osumia. Siia tulos etten kelpaa naisille ja luovutan
Millainen profiiliteksti? Voit kopioida sen suoraan tänne.
Elämä tasapainossa ja vakityössä. Alussa vähän ujo. Tapaan kavereita käyn ulkona lenkeillä ja liikun. Pidän lapsista ja eläimistä. Haussa mukava ja tasapainonen nainen joka on rehellinen avoin ja kiva. Toki olisi kiva jos olisi jotain yhteistä.
Tasapaino(inen) on sellainen sanavalinta, joka karkoittaisi minut.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin puhut alhaisen tason naisista, et tule koskaan saamaan ketään. Ja se on kaikkien etu.
Minä en ainakaan kasvattanut pojastani tuollaista.
Ei tarvitse kasvattaa. Soija ja asunnossa leijuva jatkuva pillunhaju tekee tehtävänsä.
Katkeroitunutta-, minä ansaitsen naisen keskinkertaisuudellani-, miestä ei kyllä huoli kukaan. Henkiset ongelmat ovat tehokas karkotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan hyvät kuvat tinderissä ja profiiliteksti. 0 osumia. Minä annan osumia. Siia tulos etten kelpaa naisille ja luovutan
Elämä tasapainossa ja vakityössä. Alussa vähän ujo. Tapaan kavereita käyn ulkona lenkeillä ja liikun. Pidän lapsista ja eläimistä. Haussa mukava ja tasapainonen nainen joka on rehellinen avoin ja kiva. Toki olisi kiva jos olisi jotain yhteistä.
No mitä siinä haukut. Ei naisetkaa täydellisiä ole. Monet likaisia työtömiä. Ei kelpaa. Minulla vakityö.
Vierailija kirjoitti:
Jos höpisee ihmisistä jonain ällöttävinä "tasoina", fiksummat kiertävät tuollaiset kaukaa.
Näin on! Tasoja ei ole! Laihat ottaa usein lihavia kumppaneikseen ja lähes jokaisella lääkärillä on siivooja vaimona.
T: palstamammojen kootut viisaudet
Jos et saa naista, et ole tavallinen. Sama koskee naista, joka ei saa miestä. Maailma on tavallisten.
Niin. Wade Wilson on komea mies, paitsi tekojen osalta. Osaa puhua naisille ja hymy.
Tinderin poistan ei tässä ole mitää järkeä. Osumia ei tule ja kiusata itseään.
Vierailija kirjoitti:
Jos et saa naista, et ole tavallinen. Sama koskee naista, joka ei saa miestä. Maailma on tavallisten.
Sain nuorena 30+ lukuisia naisia ja osumia tinderissä.
Tavallinen tai yleinen asia ei ole aina hyvä tai positiivinen asia. Suomessa tavallinen tai yleinen mies tarkoittaa maalaisjunttia, jolla on huonot sosiaaliset taidot, hän on tunneköyhä ja myös jollain tavalla väkivaltainen.
Niin tottakai ei sellaiset miehet kelpaa, olet ihan oikeasa, AP
Vierailija kirjoitti:
Mä oon liian tavallinen nainen. Laivan yökerhossa istuin reisitaskuhousuissa, viereisessä pöydässä miehellä jalkaa vipatti ja katteli kenet pyytäs tanssimaan. Katsoi mua ja käänsi katseen pois. Ihme kranttu.
Olisin tullut hakemaan! Nainen reisitaskuhousuissa vau! 😍
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tulee vibat että mies on vastikään saanut elämänsä järjestykseen kun sitä pitää erikseen mainostaa, esim. päässyt kuiville ja luultavasti repsahtaa pian uudestaan. Ei houkuttele.
Vierailija kirjoitti: Tavallinen tai yleinen asia ei ole aina hyvä tai positiivinen asia. Suomessa tavallinen tai yleinen mies tarkoittaa maalaisjunttia, jolla on huonot sosiaaliset taidot, hän on tunneköyhä ja myös jollain tavalla väkivaltainen. Niin tottakai ei sellaiset miehet kelpaa, olet ihan oikeasa, AP
Ei minullekkaa kelpaa ruma. Yli 100 kg nainen joka ei laittaudu ja käytä seksikkäitä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain nuorena 30+ lukuisia naisia ja osumia tinderissä.
Ei tinder ole meidän vanhusten. Vai yritätkö vain nuoria?
Se lieneekin se ongelma. Ymmärryksessä vikaa. Mutta jos ei kykene ymmärtämään, ei ongelmaa voi ratkaistakaan.