Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät halua enää tavallista miestä?

Vierailija
08.02.2026 |

Onpa hauskaa, miten naiset jatkuvasti valittavat hyvien miesten puutteesta, mutta todellisuus on täysin toinen. Itse olen keskitasoa oleva mies ihan kohtalainen ulkonäöltään, kohtalainen työssä, kohtalainen elämässä ja silti en kelpaa edes niille, jotka itse ovat selvästi alhaisen tason naisia.

Mutta ei, teidän standardinne ovat pilvissä. Kaikki miehet pitää olla rikkaampia, pidempiä, hauskempia, jännittävämpiä ja muutenkin yli-ihmisiä. Ja sitten ihmetellään, miksi niin moni mies lopulta luovuttaa. Tavallinen, kunnollinen mies on täysin näkymätön, koska tavallisuus ei teidän markkinoillanne yksinkertaisesti riitä.

On huvittavaa, miten oma arvo arvioidaan niin epärealistisesti. Keskitasoiset miehet eivät kelpaa, koska te olette aina tasonne arvoisia vaikka todellisuudessa moni teistä on kaukana mistään huippustandardeista. Pinnallisuus ja itsekeskeisyys ovat uusi normi, ja tavalliset miehet joutuvat vain ihmettelemään, miksi he eivät koskaan riitä.

Lopulta tavalliset miehet ovat kuin kadonnutta lajia. Teidän vaatimustasonne ja todellinen taso eivät kohtaa koskaan, ja me keskitasoiset jäämme vain sivustakatsojiksi, joita ei arvosteta mistään.

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
122/150 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen. Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Ei kukaa tommosta halua. Olet säälittävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen. Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Kyllä pulleat rintalihakseni ja litteähkö masuni kiihottavat poikkeuksetta kaikkia naisia. Etenkin kireän paidan alla.

Vierailija
124/150 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pulleat rintalihakseni ja litteähkö masuni kiihottavat poikkeuksetta kaikkia naisia. Etenkin kireän paidan alla.

Sana masu saa mut yökkäämään. Pikkulasten masu yhdistettynä sanaan kiihottaa tekee ihan fyysisesti pahaa.

Vierailija
125/150 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana masu saa mut yökkäämään. Pikkulasten masu yhdistettynä

Karvainen rintani saisi kuitenkin pääsi kääntymään ja sinut kiihottumaan.

Vierailija
126/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tältäkin palstalta huomaa, että viimeistään 35-vuotiaana on pakko saada mies, jos lapsia halutaan. Silloin tuskin on varaa odotella rikasta statusmiestä. Yh-äidit nyt sitten eivät kelpaa kenellekään.

Vierailija
127/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies tekee näitä aloituksia säännöllisesti joissa ensin ulisee naisten julmuudesta ja lopuksi jankaten julistaa luovuttavansa. Mutta ei koskaan niin tee vaan rustaa aina uuden aloituksen tänne samasta aiheesta. Ilmeisesti saa jotain autistisen pakkomielteistä, masokistista seksuaalista tyydytystä siitä että naiset tylyttää häntä hänen inhottavista piirteistään. Parempi ignoorata ja poistattaa.

Tainnut jäädä huomaamatta se autistinen, pakkomielteinen ulina, joka jokaisesta aloituksesta syntyy. Teillä on niin sairas tarve päästä potkimaan toista, että kaikki inhimillisyys unohtuu kokonaan. Olette oikeastaan pahempia kuin tuo aloittaja.

-sivusta

Vierailija
128/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämänsä Tuksut joutuvat elämään yksin ilman perhettä kun yliarvioivat itsenä. 

Naisten väitetään tekevän päätöksiä tunteella, tämä ei sitä vahvista. Puhdasta matematiikkaa jossa oma arvo arvioidaan väärin. Romantiikalla ja rakastumisella ei ole mitään sijaa. Rakkaus herää vasta kun matemaattiset arvot kohtaavat.

Vierailija
129/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokitte trolleja huomiolla ja lähdette vastailemaan näihin samansisältöisinä toistuviin provoketjuihin? Kotona ei ole tarpeeksi riitelyä joten pitää päästä riitelemään palstalla?

Vierailija
130/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan hyvät kuvat tinderissä ja profiiliteksti. 0 osumia. Minä annan osumia. Siia tulos etten kelpaa naisille ja luovutan

Millainen profiiliteksti? Voit kopioida sen suoraan tänne.

Elämä tasapainossa ja vakityössä. Alussa vähän ujo. Tapaan kavereita käyn ulkona lenkeillä ja liikun. Pidän lapsista ja eläimistä. Haussa mukava ja tasapainonen nainen joka on rehellinen avoin ja kiva. Toki olisi kiva jos olisi jotain yhteistä.

Tämä ei kuulosta yhtään pahalta.

Vierailija
131/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin kirjoittaa pitkän vastauksen, mutta lopulta pyyhin pois, koska miksi vaivautuisin. Sanon vain sen, että yhdenkään eksäni kohdalla vanhempien luona asuminen lähes kolmikymppisenä, kaljuuntuminen, lyhyys, ylipaino, kouluttautumattomuus, työttömyys jne. eivät ole olleet este, kunnes ovat jankanneet jatkuvasti, miten noiden asioiden täytyy olla mulle ongelma. 

Mäkään en enää jaksa vastata rakentavasti tälle ruikuttajalle. Monta kertaa olen sen tehnyt, mutta hän tuskin on edes viestejä lukenut. Jatkaa samaa rataa ketju toisensa jälkeen.

Vierailija
132/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me emme halua minkäänlaisia miehiä. Jättäkää meidät rauhaan.

Puhu vain omasta puolestasi jooko?

Vierailija
133/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tavallinen tai yleinen asia ei ole aina hyvä tai positiivinen asia. Suomessa tavallinen tai yleinen mies tarkoittaa maalaisjunttia, jolla on huonot sosiaaliset taidot, hän on tunneköyhä ja myös jollain tavalla väkivaltainen. Niin tottakai ei sellaiset miehet kelpaa, olet ihan oikeasa, AP

Ei minullekkaa kelpaa ruma. Yli 100 kg nainen joka ei laittaudu ja käytä seksikkäitä vaatteita.

Sun ruma sielusi näkyy ton kaltaisista teksteistä.

Vierailija
134/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa naaraiden haluta, vaatia ja itkeä siitä ettei hyviä miehiä löydy.

Teidän pitää ymmärtää ettei naaras tuo mitään positiivista miehen elämään.

Älä puhu teille. Puhu tuolle Allulle. Tämä on sen ties kuinka mones kymmenes ketju samasta aiheesta. Jos kohdentaisit paskanpuhumisesi hänelle, hän ehkä keksisi ettei oikeasti  halua naisia ja lopettaisi näitten ketjuen tehtailun.

Vierailija
135/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa naaraiden haluta, vaatia ja itkeä siitä ettei hyviä miehiä löydy.

Teidän pitää ymmärtää ettei naaras tuo mitään positiivista miehen elämään.

Minun elämään tuo, enkä puhu pelkästään seksistä.

Saat elää harhoissasi, osa naaraista on hyviä valehtelemaan ja esittämään rakastunutta. Todellisuudessa he vihaavat sinua.

Heii, sä olet ymmärtänyt ihan väärin! Ei naiset vihaa miehiä! Naiset ja miehet ja elefantit ja matosetkin vihaa vain ja ainoastaa sinua. Olehyvä. Nyt tiedät.

Vierailija
136/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies tekee näitä aloituksia säännöllisesti joissa ensin ulisee naisten julmuudesta ja lopuksi jankaten julistaa luovuttavansa. Mutta ei koskaan niin tee vaan rustaa aina uuden aloituksen tänne samasta aiheesta. Ilmeisesti saa jotain autistisen pakkomielteistä, masokistista seksuaalista tyydytystä siitä että naiset tylyttää häntä hänen inhottavista piirteistään. Parempi ignoorata ja poistattaa.

Mä oon miettinyt että ehkä hänellä on jotain kehityksellisiä haasteita. Toivon kovasti että pääsisi katkeruudestaan eteenpäin.

Jännä et nuorena kelpasin. Pitäs kysyä naisilta miksi en enää?  Nuorena olin työtön ja silti kelpasin.

Sä olit nuorena samaa tasoa henkisesti naisten kanssa. Aikuiset naiset ovat kypsyneet, sinä et.

Vierailija
137/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta pätkääkään, mitä naiset haluavat. Se aika on jo mennyt.

M44

Ahaa. Tulit tuota julistamaan Allulle, joka haluaa naisia, sekä naisille. Miksi ihmeessä?

Vierailija
138/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Pitää olla henkisesti jotain hyvää ja Wade Wilsonin ylävartalo. :s

Vierailija
139/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa kaljamahainen nainen nahkahousuissa

Miksi sitten puhut rumasti lihavista naisista? 

Vierailija
140/150 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tältäkin palstalta huomaa, että viimeistään 35-vuotiaana on pakko saada mies, jos lapsia halutaan. Silloin tuskin on varaa odotella rikasta statusmiestä. Yh-äidit nyt sitten eivät kelpaa kenellekään.

Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?

AP ottaisi innolla yh:n jos sellaisen saisi.