Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät halua enää tavallista miestä?

Vierailija
08.02.2026 |

Onpa hauskaa, miten naiset jatkuvasti valittavat hyvien miesten puutteesta, mutta todellisuus on täysin toinen. Itse olen keskitasoa oleva mies ihan kohtalainen ulkonäöltään, kohtalainen työssä, kohtalainen elämässä ja silti en kelpaa edes niille, jotka itse ovat selvästi alhaisen tason naisia.

Mutta ei, teidän standardinne ovat pilvissä. Kaikki miehet pitää olla rikkaampia, pidempiä, hauskempia, jännittävämpiä ja muutenkin yli-ihmisiä. Ja sitten ihmetellään, miksi niin moni mies lopulta luovuttaa. Tavallinen, kunnollinen mies on täysin näkymätön, koska tavallisuus ei teidän markkinoillanne yksinkertaisesti riitä.

On huvittavaa, miten oma arvo arvioidaan niin epärealistisesti. Keskitasoiset miehet eivät kelpaa, koska te olette aina tasonne arvoisia vaikka todellisuudessa moni teistä on kaukana mistään huippustandardeista. Pinnallisuus ja itsekeskeisyys ovat uusi normi, ja tavalliset miehet joutuvat vain ihmettelemään, miksi he eivät koskaan riitä.

Lopulta tavalliset miehet ovat kuin kadonnutta lajia. Teidän vaatimustasonne ja todellinen taso eivät kohtaa koskaan, ja me keskitasoiset jäämme vain sivustakatsojiksi, joita ei arvosteta mistään.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista jankuttajaa kukaan huoli.

Vierailija
2/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaan myös nimellä Prinsessasyndrooma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon liian tavallinen nainen. Laivan yökerhossa istuin reisitaskuhousuissa, viereisessä pöydässä miehellä jalkaa vipatti ja katteli kenet pyytäs tanssimaan. Katsoi mua ja käänsi katseen pois. Ihme kranttu.

Vierailija
4/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaatimuksissa on se että ei toista samaa juttua kuin papukaija.

Vierailija
5/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon liian tavallinen nainen. Laivan yökerhossa istuin reisitaskuhousuissa, viereisessä pöydässä miehellä jalkaa vipatti ja katteli kenet pyytäs tanssimaan. Katsoi mua ja käänsi katseen pois. Ihme kranttu.

Minkä näköinen olet? Oliko käytöksesi huonoa ennen sitä? 

Vierailija
6/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetaan myös nimellä Prinsessasyndrooma.

Voi kun ikävää. Ratkaisu ongelmaan 1)Ole yksin 2) Pariutua toisen pikkuprinssin kanssa.

Vierailija
7/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen olet? Oliko käytöksesi huonoa ennen sitä? 

🤣 Huonoa käytöstä?? Istuin naisystävän kanssa sidukat käsissä. Mut katsos kun en ollu mekossa ja korkkareissa,niin eihän sellainen kelpaa tanssikaveriksi. 

Vierailija
8/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos höpisee ihmisistä jonain ällöttävinä "tasoina", fiksummat kiertävät tuollaiset kaukaa.

Vierailija
9/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keskitason nainen ja olen käynyt vuosien aikana treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit. Eli vain 1/3 oli kiinnostunut jatkamaan tutustumista minun kanssani, mutta annoin heille pakit. Näistäkin muutama oli sellainen, että kyllä heistä näki, etteivät tosissaan olleet kiinnostuneita minusta vaan ainoastaan sen verran, kunnes löytävät paremman naisen. Ja noista minulle pakit antaneista miehistä suurin osa oli tasaisia miehiä, joiden on ollut vaikeuksia löytää naisystävää.

Vierailija
10/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ja vastaavien mielestä heidän tasoinen, eli tavisnainen on missi, malli tai julkkiskaunotar. Oikeasti tavallinen nainen on heille ruma, jota he eivät edes huomaa.

Vierailija
11/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies > Kaljaa kittaava, tunnevammainen pösilö. Toki nämäkin löytää kumppanin, kun niille riittää että naisella on rinnat ja reikä...

Vierailija
12/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunlainen ei kelpaakaan, mutta enimmäkseen nämä tavalliset on jo varattuja sekä perheellisiäkin. Tavallisia miehiä on kysyntään nähden liian vähän ja esim päihdeongelmaisia taasen aivan liian paljon.

Vierailija
13/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään arvosteta automaattisesti. Miten niin monen ulisijan henkinen ikä on jossain päiväkotilapsen tasolla? EIIII epäreiluu että jollain on jotain mitä mulla ei oooo! Jos tavallinen mies on negatiivinen, haiseva nukkavieru runkkari niin ei se sitä haaveiden prinsessaa saa.

Miehethän vittuilevat kohteliaille ja laitetuille miehille joista naiset tykkäävät kilpailun vähentymisen toivossa. Sama naisilla jotka nälvivät näiden naisvastineita. Siihen laitetulla energialla voisi tehdä paljon muutakin mutta jos oma kognitiivinen taso on kuolaava kehitysvammainen niin 🤷

Vierailija
14/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suomalaiset naiset ovat vain hiton nirsoja

Vierailija
15/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin puhut alhaisen tason naisista, et tule koskaan saamaan ketään. Ja se on kaikkien etu.

Minä en ainakaan kasvattanut pojastani tuollaista.

Vierailija
16/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kaikkea muuta kuin tavallinen mies. Hyi saatana.

Vierailija
17/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme haluakaan miestä joka kirjoittelee tuollaista.

Vierailija
18/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö.. no siis, korjaisin otsikkoa näin naisen näkökulmasta tähän tyyliin:

Naiset eivät halua enää miestä

Vierailija
19/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin puhut alhaisen tason naisista, et tule koskaan saamaan ketään. Ja se on kaikkien etu.

Minä en ainakaan kasvattanut pojastani tuollaista.

Muakin hävettäis aivan sutena jos oma poika jäis kiinni tällaisesta. En tosin tiedä mitä tollaselle katkeruudelle vois tehdä. Ehkä maksaa terapiaa? Sekin kyllä toimis vaan jos herralla ois kykyä itsereflektioon ja halua muuttaa tilannetta.

Vierailija
20/125 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei ole pakko ottaa sellaista kumppania, josta ei ole kiinnostunut. Joko nämä naiset saavat sellaisen miehen, jonka haluavat, tai sitten ovat tyytyväisiä sinkkuna. Se, että miehelle tulee paha mieli, ei ole mikään järkisyy naiselle aloittaa suhdetta sellaisen henkilön kanssa, joka häntä ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi