Naiset eivät halua enää tavallista miestä?
Onpa hauskaa, miten naiset jatkuvasti valittavat hyvien miesten puutteesta, mutta todellisuus on täysin toinen. Itse olen keskitasoa oleva mies ihan kohtalainen ulkonäöltään, kohtalainen työssä, kohtalainen elämässä ja silti en kelpaa edes niille, jotka itse ovat selvästi alhaisen tason naisia.
Mutta ei, teidän standardinne ovat pilvissä. Kaikki miehet pitää olla rikkaampia, pidempiä, hauskempia, jännittävämpiä ja muutenkin yli-ihmisiä. Ja sitten ihmetellään, miksi niin moni mies lopulta luovuttaa. Tavallinen, kunnollinen mies on täysin näkymätön, koska tavallisuus ei teidän markkinoillanne yksinkertaisesti riitä.
On huvittavaa, miten oma arvo arvioidaan niin epärealistisesti. Keskitasoiset miehet eivät kelpaa, koska te olette aina tasonne arvoisia vaikka todellisuudessa moni teistä on kaukana mistään huippustandardeista. Pinnallisuus ja itsekeskeisyys ovat uusi normi, ja tavalliset miehet joutuvat vain ihmettelemään, miksi he eivät koskaan riitä.
Lopulta tavalliset miehet ovat kuin kadonnutta lajia. Teidän vaatimustasonne ja todellinen taso eivät kohtaa koskaan, ja me keskitasoiset jäämme vain sivustakatsojiksi, joita ei arvosteta mistään.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tavallinen tai yleinen asia ei ole aina hyvä tai positiivinen asia. Suomessa tavallinen tai yleinen mies tarkoittaa maalaisjunttia, jolla on huonot sosiaaliset taidot, hän on tunneköyhä ja myös jollain tavalla väkivaltainen. Niin tottakai ei sellaiset miehet kelpaa, olet ihan oikeasa, AP
Ei minullekkaa kelpaa ruma. Yli 100 kg nainen joka ei laittaudu ja käytä seksikkäitä vaatteita.
Ja se on hyvä, että tiedät mitä haluat. Kukaan ei ole kieltänyt sinua omaamasta kriteereitä. On kuitenkin täysin turha syyttää naisia siitä, ettet kumppania saa.
Selvä. Olen mieluiten yksin. Koska olen pitkä ja komea. En tyydy mihin vaan. Ei naisetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et saa naista, et ole tavallinen. Sama koskee naista, joka ei saa miestä. Maailma on tavallisten.
Sain nuorena 30+ lukuisia naisia ja osumia tinderissä.
Ei tinder ole meidän vanhusten. Vai yritätkö vain nuoria?
No kaiken ikäisiä ja olen 40 v
Antaa naaraiden haluta, vaatia ja itkeä siitä ettei hyviä miehiä löydy.
Teidän pitää ymmärtää ettei naaras tuo mitään positiivista miehen elämään.
Tämä mies tekee näitä aloituksia säännöllisesti joissa ensin ulisee naisten julmuudesta ja lopuksi jankaten julistaa luovuttavansa. Mutta ei koskaan niin tee vaan rustaa aina uuden aloituksen tänne samasta aiheesta. Ilmeisesti saa jotain autistisen pakkomielteistä, masokistista seksuaalista tyydytystä siitä että naiset tylyttää häntä hänen inhottavista piirteistään. Parempi ignoorata ja poistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun elämään tuo, enkä puhu pelkästään seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan hyvät kuvat tinderissä ja profiiliteksti. 0 osumia. Minä annan osumia. Siia tulos etten kelpaa naisille ja luovutan
Omasta mielestäsi hyvät? Muiden miesten mielestä hyvät?
Kyllä. Sanottu olen komea myös.
Mahiksia parantaa jos ne on naisten mielestä hyvät.
No ei tule osumia
Pllua olet vonkaamassa siellä ja siksi ei mätsää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies tekee näitä aloituksia säännöllisesti joissa ensin ulisee naisten julmuudesta ja lopuksi jankaten julistaa luovuttavansa. Mutta ei koskaan niin tee vaan rustaa aina uuden aloituksen tänne samasta aiheesta. Ilmeisesti saa jotain autistisen pakkomielteistä, masokistista seksuaalista tyydytystä siitä että naiset tylyttää häntä hänen inhottavista piirteistään. Parempi ignoorata ja poistattaa.
Mä oon miettinyt että ehkä hänellä on jotain kehityksellisiä haasteita. Toivon kovasti että pääsisi katkeruudestaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan hyvät kuvat tinderissä ja profiiliteksti. 0 osumia. Minä annan osumia. Siia tulos etten kelpaa naisille ja luovutan
Omasta mielestäsi hyvät? Muiden miesten mielestä hyvät?
Kyllä. Sanottu olen komea myös.
Mahiksia parantaa jos ne on naisten mielestä hyvät.
No ei tule osumia
Pllua olet vonkaamassa siellä ja siksi ei mätsää.
En. En vain ymmärrä miksi ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tavallinen tai yleinen asia ei ole aina hyvä tai positiivinen asia. Suomessa tavallinen tai yleinen mies tarkoittaa maalaisjunttia, jolla on huonot sosiaaliset taidot, hän on tunneköyhä ja myös jollain tavalla väkivaltainen. Niin tottakai ei sellaiset miehet kelpaa, olet ihan oikeasa, AP
Ei minullekkaa kelpaa ruma. Yli 100 kg nainen joka ei laittaudu ja käytä seksikkäitä vaatteita.
Ja se on hyvä, että tiedät mitä haluat. Kukaan ei ole kieltänyt sinua omaamasta kriteereitä. On kuitenkin täysin turha syyttää naisia siitä, ettet kumppania saa.
Selvä. Olen mieluiten yksin. Koska olen pitkä ja komea. En tyydy mihin vaan. Ei naisetkaan.
Jos haluat olla yksin niin mitä sä täällä vielä itket asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat elää harhoissasi, osa naaraista on hyviä valehtelemaan ja esittämään rakastunutta. Todellisuudessa he vihaavat sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt että ehkä hänellä on jotain kehityksellisiä haasteita. Toivon kovasti että pääsisi katkeruudestaan eteenpäin.
Jännä et nuorena kelpasin. Pitäs kysyä naisilta miksi en enää? Nuorena olin työtön ja silti kelpasin.
Minua ei kiinnosta pätkääkään, mitä naiset haluavat. Se aika on jo mennyt.
M44
Vierailija kirjoitti:
M44
No sepä hienoa. Unohdit kuitenkin ettei naisia kiinnosta mitä mieltä sinä olet mistään, joten voit lopettaa täällä kirjoittelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
No sepä hienoa. Unohdit kuitenkin ettei naisia kiinnosta mitä mieltä sinä olet mistään, joten voit lopettaa täällä kirjoittelun.
Eipä naisia kiinnosta sinunkaan jutut, joten voit lopettaa täällä kirjoittelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun joku laskee positiiviset sp-tautitestitulokset mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun joku laskee positiiviset sp-tautitestitulokset mukaan
Antaako kukaan ihminen elämääsi mitään hyvää? Jos antaa, niin kuka?
Ja ketjun pettyneelle miehelle, AI on vaihtoehto.
Ja se on hyvä, että tiedät mitä haluat. Kukaan ei ole kieltänyt sinua omaamasta kriteereitä.
On kuitenkin täysin turha syyttää naisia siitä, ettet kumppania saa.