Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistellaan vanhoja Yves Rocherin tuotteita

Vierailija
06.02.2026 |

Se väriä vaihtava sormus. 🤗

Ja ne minihuulipunat. Sekä ne hajuvedet, vanilja, vadelma, karhunvatukka...🥰

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se chevrefeuille hajuvesi oli yhden ajanjakson tunnetuimpia tuoksuja 😊

Vierailija
62/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.yves-rocher.fr/parfum/parfum-femme/eau-de-toilette-femme/ea…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.yves-rocher.fr/parfum/parfum-femme/eau-de-toilette-femme/ea…

https://www.yvesrocher.ca/fr/parfum/familles-olfactives/frais/eau-fraic…

Vierailija
64/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikauppa toimii ja juuri nytkin näin paljon tarjouksia. Itse kaipaan suihkugeeliä . 

ERBJUDANDEN - Yves Rocher

Vierailija
65/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko saaneet YR:lta kuvaston, jotta sieltä pystyisi tilaamaan? 
Tuttavalleni lupasivat joskus pari vuotta sitten lähettää, mutta eivät ole lähettäneet. 
Miten sieltä muuten nykyisin voi tilata edes? 

Tallinnassa on YR-kauppa.

Olen aina silloin tällöin tilannut YR:lta. Minulle tulee noin kerran kuukaudessa kirje, missä on tuoteluettelo ja tarjoukset.  Näköjään verkkokauppa on lopetettu. En nyt muista milloin on tullut paksumpi kuvasto, on siitä jo aikaa.

Vierailija
66/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan sen Forumin myymälän. Oliko niillä myös joku postimyynti jossain vaiheessa vai kuvittelenko vaan?

Me maalaisethan saatiin tuotteita vain postimyynnistä. Kuvastot oli sen ajan vastine nettikaupalle. Nostalgiaa!

Vierailija
67/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anqelique vartalovoide tuoksui ihanalta. Cheverfeuille hajuvesi myös. 

Vierailija
68/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan! Kuvastot oli visuaalisia ja kiva plarata, tilasin ensi kerran sieltä 1979 olin 15 v. Tuotteet oli luonnon tuotteista valmistettu.

Itselläni on sellainen kuvastomuisto samoilta ajoilta, missä kokouimapuvussa kaunis mallinainen oli lattialla selällään niin, että jalat oli nostettu suorina pää yli. Eli niin, että varpaat kosketti lattiaa pään takana. Huvit oli siihen aikaan maalla vähissä ja muistan kun naurettiin vedet silmissä kun meillä kylässä ollut tuttava leikkasi toisaalta kuvastosta Yves Rocherin pään ja liimasi sen uimapukumallin omien kasvojen tilalle. Yves naisten kokouimapuvussa näytti hauskalta. 

Vierailija
69/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kans nuo postimyyntikuvastot (ysäriltä), arvat ja miten niitä tilauksia piti leikata ja liimata. Muistan että sain sieltä pienen kannettavan radion (se oli pyöreä ja keltainen!) jonain liittymislahjana ja olin onneni kukkuloilla.

Vierailija
70/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettikauppa toimii ja juuri nytkin näin paljon tarjouksia. Itse kaipaan suihkugeeliä . 

ERBJUDANDEN - Yves Rocher

Onko toi joku ruotsalainen nettikauppa? Linkkiä ei ole.

Vierailija
71/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan niitä muka kultaisia lusikoita ja muuta rihkamaa, mitä tuli aina tilausten mukana?

Vierailija
72/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan saaneeni joskus Yvesiltä tilaajalahjana tulleen pienen joutsenen muotoisen posliinikipon, jossa oli setti pieniä n. 10-15 cm pituisia meikkisiveltimiä. 

Minihuulipunat, arparullat ja leikkaa-liimaa (nuole?) tilausmerkit muistan. Oli 90-lukua.

Vierailija
73/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin teininä niitä hedelmän tuoksuisia hajuvesiä ja huulikiiltoja, muistaakseni suosikkejani olivat karhunvatukka, vadelma ja päärynä.

Vierailija
74/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chevrefeuille- raikas tuoksu. Se saattoi olla enemmänkin joku raikastusvesi kuin parfyymi. Sitten oli joku itämainen raskas tuoksu, nimeä en muista. Oliko se joku Samsara, Samahan tms.? 

Shafali? 

Vierailija
75/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkugeelit oli pakattu hienoihin pulloihin, joiden avaaminen oli tuskaa.

Vierailija
76/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten tilasin YR:lta. Tilailu loppui siihen, kun taisin saada kaksikin kertaa paketin, jonka sisällä oli rikkoutuneita tuotteita. Lasinsiruja yms.

Vierailija
77/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan erityisesti ne hajuvedet pienoiskoossa, olivat niin söpöjä että olisi halunnut kerätä ne kaikki. Sitten olin isommissa suihkepulloissa olevat hajuvedet kuten bourbon vanilja, kookos, pienemmissä ainakin mandariini jne. Ja vartaloemulsioita ja suihkugeelejä noista tuoksuista. 

Yria-meikit olivat oikeasti laatukamaa. Mieleeni on myös jäänyt se huulikiiltopallo. 

Vierailija
78/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä myytiin erilaisia yrtti- ja hedelmäteelaatuja, jotka oli pienessä harsopussissa. Ihan hyvän makuisia mutta kun havaitsin pussin sisällä toukkia, niin roskiin lensi.

Vierailija
79/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta kun sain allergisen reaktion kosmetiikasta oli Yves Rochern huulipuna. Kävin jopa lääkärissä, kun tuli huulten ympärille ihottumaa. Nuori lääkäri ei osannut sanoa, mistä oireet johtuvat vaan keksin sen itse myöhemmin. Siihen loppui YR:n tuotteiden käyttö.

Vierailija
80/121 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelique-vartalovoide oli suosikkini.