Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistellaan vanhoja Yves Rocherin tuotteita

Vierailija
06.02.2026 |

Se väriä vaihtava sormus. 🤗

Ja ne minihuulipunat. Sekä ne hajuvedet, vanilja, vadelma, karhunvatukka...🥰

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä YR:ltä voi tilata vieläkin, mutta tilaukset tulevat Ranskasta. Noin neljä viikkoa menee, että paketti tulee. Tämä siis oma kokemukseni. Ja tilaajalahjoja tulee yhä. :) Tässä kuussa tuli hajuvesi 30 ml ja pieni muistivihko. 

Harmi vaan kun kamomillashampoota ei ollut lie ainakaan 15 (?) vuoteen. Ihania suihkusaippuoita kyllä.

Mielestäni hinnat ovat kyllä nousseet. :(

Vierailija
102/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clean meikkipuuteri. Ruskea rasia missä oli meikkipeili ja pohjassa erikseen paikka missä meikkivippa oli, ja muistaakseni oli niin että siinä oli pieniä reikiä niin vipan saattoi laittaa sinne hieman nihkeänäkin.

se tuoksu oli niin huumaava ja rasia niin hieno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaisin että heillä oli aivan ihana olutshampoo sekä Arcansil (kirjoitinkohan oikein)niminen hoitoaine.

Kaikki hiustenhoitotuotteet oli niin hyviä ja hyvän tuoksuisia.

Ja todellakin ne minihuulipunat.

Vierailija
104/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju!

Muistan Folies de Saisons-tuoksut, mansikka- vadelma- karhunvatukka- ja päärynätuoksut ja suihkugeelit, Jardins du Monde- suihkugeelin, Pomme dApi- omenatuoksun ja suihkugeelin ja Arnica käsivoiteen. Mulla oli myös meikkejä, mutta enimmäkseen muistan tuoksut ja suihkugeelit. Tilaajalahjaksi tulleet jonkun jo aikaisemmin mainitsemat vuodenaikateet olivat ihania. 

Kauniita muistoja lapsuudesta. 

Just kaikki vartalotuotteet kuten ne suihkugeelit ja muistan että oli myös vartalosuihkeita, ja ne tuoksuivat niin raikkaille.

Vierailija
105/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko valkoisen, noin kämmenen kokoisen sydämenmuotoisen peltirasian, jossa oli kukkia reunoilla? Sisällä oli muistilappuja. Jos oikein muistan, tämä tuli joskus lahjana Yr:ltä? 

Vierailija
106/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko matkalle menneisyyteen? Täällä näitä tuoksuja on. Näitä on paljon ollut minullakin, kaikkein eniten muistelen kaihoisasti Magnoliaa, Ming Shuta ja myös sen Fleur Rare -versiota, Pivoinea, Milrosea, ja Folies de Saisonsin Fantaisies d'Hiveriä. Ja sitä pyöreää, keltakorkkista vaniljapalloa, Cap Nature Vanille  ja ihan ensimmäistä tuoksuostostani, 1978 Rocherilta tilattua Chevrefeuilleä. Kaikesta on niin paljon aikaa, snif. 

https://www.etsy.com/market/cl%C3%A9a_yves_rocher

Vierailija
107/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuit Orchidee hajuvesi.

Tuoksuvat ihanan väriset suihkugeelit, tilasin aina lahjaksi äidille ja kavereille. 

108/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä muistatte kaikki nää? Ne minihuulipunat muistan ja sen mustan hajuveden (joku ispahan?) en muuta.

Vierailija
109/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luminelle-sarjan valkoisessa putkilossa ollut Huurteinen koralli -sävyinen huulipuna oli teini-iän suosikki. Sellainen todella vaalea, hohtavan vaaleanpunainen kammotus, joka ei sopinut kenellekään! Ja sinisessä pullossa ollut salmiakkihajuvesi, huh...

Edelleen käytän YR:n harmaanruskeaa kulmakynää, jota tilasin muutaman kappaleen varastoon suomalaisen nettikaupan loppuessa, kun mikään muu kulmakynä ei ole tuon veroinen. Vielä 2 jäljellä!

Vierailija
110/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan niitä muka kultaisia lusikoita ja muuta rihkamaa, mitä tuli aina tilausten mukana?

Mulla on vielä tallella kahvikuppi ja lautanen sekä lusikat. Pieni kannellinen sokerikippo sekä pieni lautanen. Aivan kuin nukenastioita.

Vierailija
111/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko valkoisen, noin kämmenen kokoisen sydämenmuotoisen peltirasian, jossa oli kukkia reunoilla? Sisällä oli muistilappuja. Jos oikein muistan, tämä tuli joskus lahjana Yr:ltä? 

Muistan! Mulla on se rasia. 

Vierailija
112/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan niitä muka kultaisia lusikoita ja muuta rihkamaa, mitä tuli aina tilausten mukana?

Mulla on vielä tallella kahvikuppi ja lautanen sekä lusikat. Pieni kannellinen sokerikippo sekä pieni lautanen. Aivan kuin nukenastioita.

Mulla oli pitkään käytössä mukeja, mitä sain sieltä ystävänpäivälahjaksi tms. Pinkkejä, joissa oli sydän. Kaikki ovat jo rikkoutuneet.

Vierailija
113/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaaleanpunainen hajuvesi (joku amour...), tuoksu oli herkullinen. 

Minulla on sitä vajaa pullollinen. Se on Oui a l'Amour.

Vierailija
114/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cantate-hajuvesi oli lemppari. Sitten mulla oli Neblina, Shafali (lemppari myös), Ming shu ja Nuit Orchidee

Lapsena oli ihana katsella kuvastosta niitä huulipunasävyjen ja luomivärisävyjen kuvia

Vierailija
115/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luminelle-sarjan valkoisessa putkilossa ollut Huurteinen koralli -sävyinen huulipuna oli teini-iän suosikki. Sellainen todella vaalea, hohtavan vaaleanpunainen kammotus, joka ei sopinut kenellekään! Ja sinisessä pullossa ollut salmiakkihajuvesi, huh...

Edelleen käytän YR:n harmaanruskeaa kulmakynää, jota tilasin muutaman kappaleen varastoon suomalaisen nettikaupan loppuessa, kun mikään muu kulmakynä ei ole tuon veroinen. Vielä 2 jäljellä!

Mulla on vieläkin tallessa tämä huulipuna :D

Vierailija
116/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan! Mulla on se rasia. 

Ihanaa kun on tallessa :)

Vierailija
117/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa sen polyesteriaamutakin aka vintage-kimonon?

Vierailija
118/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin noita siskojen kanssa 70-luvulla! Minulla on tässä löhötuolin vieressä pikkutavaraa ja tarkistin ruskean tuplapeilirasiani, se on kuin onkin Rocherin! Toinen peili suurentaa, toinen on  tavallinen. Näppärä esine!

Vierailija
119/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen ostos Ives Rozerilta oli omenan makuinen hammastahna, vuosi oli jotain 1980, ja sen tahnan maku oli ihan hirvee. Sen jälkeen tykästyin yhteen niitten hajuveteen, Clea tai jotain. Aina oli kiva kun kuvasto tuli, leikkaa liimaa askartele:)

Olin jo tuon omenanmakuisen hammastahnan unohtanut, kiva kun mainitsit sen! Muistan ihan tarkalleen, miltä se maistui. Maku oli jokseenkin erikoinen, ehkä hieman vihreää omenaa muistuttava. 

Vierailija
120/121 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkejani olivat suihkugeelit. Kookos, vanilja, mansikka ja se ihana turkoosi Monoi de Tahiti. Notinossa myydään joitakin YR-tuotteita, ei tosin tarjoushintaan, kuten melkein kaiken sai ennen.