Muistellaan vanhoja Yves Rocherin tuotteita
Se väriä vaihtava sormus. 🤗
Ja ne minihuulipunat. Sekä ne hajuvedet, vanilja, vadelma, karhunvatukka...🥰
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Diamella hajuvesi ja kookossuihkugeeli, nimi oli joku Monoi tyyppinen, nämä olivat ihania.
Monoi de Tahiti.
Postimyynnistä ostin ensimmäiset tuotteeni, olisiko ollut vuonna 1980. Kuusamon tuoksuinen suihkugeeli oli kyllä ai niin upean tuoksuista ja muutkin pienet pyöreät voidetuoksut.
Tilauksen pienet lahjat olivat piristäviä, vaikka nyky ajattelun mukaan sitä melko turhaa krääsää.
Joskus 90-luvulla ostin ensimmäiset tuotteet postimyynnistä. Olen vain postimyynnistä tilannut, en koskaan itse liikkeestä.
Ai niin, Venice oli vielä pahemman hajuista kuin Ispahan.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, Venice oli vielä pahemman hajuista kuin Ispahan.
Sanoisin että Venice ei niin hyvä kuin Ispahan.
Mausteisia orientaaleja varmaan molemmat.
Luokkakaveri houkutteli mutkin YR:n asiakkaaksi joskus 1977-79. Sieltä tuli säännöllisesti kaunis luettelo ja väliaikoina tarjouksia. Aina jotain pientä krääsää, mutta joskus tuli oikein hyvä isohko sini-valkoraitainen froteepyyhe. Mulla on se vieläkin, lenksu vain uusittu.
Sitten mulla on pari rantakassia, ei ne kauniita ole mutta käytännöllisiä kyllä.
Väliin sai halpoja meikkipusseja, ihan kivoja juttuja. Niihin sopi myös hyvin voidehajustepurkit, niitä pieniä pyöreitä metallirasioita. Oli kauniita myös.
Yksi mun mielestäni oikein hyvä tuote oli karvojenpoistovoide. Minä kun olen allerginen niin olin mielissäni kun siitä ei aiheutunut mitään oireita edes kainaloihin saati sääriin.
Joskus vähän ärsytti ne rullalle käärityt arpanumerolaput, ainahan niistä tiesi että siellä oli "voitto".
Monoi De Tahiti suihkugeelit oranssiturkoosissa pakkauksessa. Ruohonjuuressa on jokin öljy, jolla saman tapainen nimi, täytyy testata, tuoksuuko samalta. Jouluruotteet oli ihan kivoja myös. Vanilja ja kookos hajuvesi on jäänyt mieleen. Oli myös eräs nestemäinen siveltimellä laitettava poskipuna, joka oli laadukas.
Markettilaatua. Halvan oloista tavaraa sisällöltään.
Vierailija kirjoitti:
Markettilaatua. Halvan oloista tavaraa sisällöltään.
Myytiin kasvien nimellä mutta eihän niissä ollut niitä nimeksikään.
Oli kiva käydä liikkeessä, ostin shampoot ja suihkusaippua, kävin myös kasvojen puhdistuksessa siellä kosmetologilla.
Yvesin imelät kirjeet. Rakas Pirkko, kaunis hipiäsi kaipaa näin kevään tullen tuotteita, joiden avulla tulet entistäkin hehkuvammaksi! jne. Oikeastaan oli ihan hauska saada sellaisia kirjeitä, olihan niistä samalla vähän hupia.
Muistan ne vihreät neliapilan muotoiset korkit ihonpuhdistus-tuotteissa. Ostettiin enimmäkseen shampoita ja suihkusaippuoita. Meikkejä ei niinkään. Hajuvesiä sai joskus lahjaksikin. Meillä on myös vielä yksi Yvesiltä saatu muovinen vetoketjullinen, tukeva pussukka, jossa säilytän ompelutarvikkeita.
Ennen joulua sai aina kaikkia kivoja lahjoja ja voi vitsi sitä ilon päivää kun tarjouskirje saapui. Siinä sitten tilausta täyteltiin koko päivä.
Mulla on niin ikävä niitä aikoja <3
Chevrefeuille- raikas tuoksu. Se saattoi olla enemmänkin joku raikastusvesi kuin parfyymi. Sitten oli joku itämainen raskas tuoksu, nimeä en muista. Oliko se joku Samsara, Samahan tms.?
Oli ihana selailla sitä kauneuden vihreää kirjaa ja haaveilla niistäkin tuotteista, joita ei ollut varaa ostaa.
Ootteko saaneet YR:lta kuvaston, jotta sieltä pystyisi tilaamaan?
Tuttavalleni lupasivat joskus pari vuotta sitten lähettää, mutta eivät ole lähettäneet.
Miten sieltä muuten nykyisin voi tilata edes?
Tallinnassa on YR-kauppa.
Jee, viedään meidän rahat Tallinnaan, siellä on Yves Rocher-kauppa!
Mahtavaa. Ostan sieltä ainakin 500 eurolla, kun pääsen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Jee, viedään meidän rahat Tallinnaan, siellä on Yves Rocher-kauppa!
Mahtavaa. Ostan sieltä ainakin 500 eurolla, kun pääsen sinne.
https://www.google.fi/maps/place/Yves+Rocher/@59.4247085,24.7926591,17z…
Comme une evidence -tuoksun muistan.