Muistellaan vanhoja Yves Rocherin tuotteita
Se väriä vaihtava sormus. 🤗
Ja ne minihuulipunat. Sekä ne hajuvedet, vanilja, vadelma, karhunvatukka...🥰
Kommentit (47)
Yria oli mun teiniaikojen hajuvesi. Tekis mieli ihan nostalgian vuoksi ostaa jostain ebaysta vanha pullo ja tuoksutella :D
Vierailija kirjoitti:
Ne kuvastot! Miten houkuttelevan ihanilta nuo tuotesarjat saatiinkaan niissä näyttämään. JA tuotteiden purkeissa oli ihastuttavia yksityiskohtia, muistatteko?
Itse ottaisin vaikka Clea:n tuoksuista. Milrose oli teinin nenään myös huumaava ruusutuoksu.
Kauneuden vihreä kirja
Appelsiinin tuoksuinen nestemäinen saippua ja jokin hennalla vissiin terästetty shampoo ja hoitoaine punertavien hiusten pesuun.
Muistan, kun olin ostamassa ensimmäistä huulipunaani 12-vuotiaana ja myyjä ei vaikuttanut tykkäävän, kun katselin niitä meikkejä siellä itsekseni.
Sellaisen ruskeanpunaisen ostin. Mulla oli myös persikanväristä poskipunaa, jota käytin myös luomivärinä. Ja ripsivärikin oli sieltä.
Onhan sillä nettimyynti.. Kuusaman tuoksuinen suihkugeeli oli ihana. 😍
Muistan sen Forumin myymälän. Oliko niillä myös joku postimyynti jossain vaiheessa vai kuvittelenko vaan?
Ihana ketju!
Muistan Folies de Saisons-tuoksut, mansikka- vadelma- karhunvatukka- ja päärynätuoksut ja suihkugeelit, Jardins du Monde- suihkugeelin, Pomme dApi- omenatuoksun ja suihkugeelin ja Arnica käsivoiteen. Mulla oli myös meikkejä, mutta enimmäkseen muistan tuoksut ja suihkugeelit. Tilaajalahjaksi tulleet jonkun jo aikaisemmin mainitsemat vuodenaikateet olivat ihania.
Kauniita muistoja lapsuudesta.
Se p illukarvojen hotivoide oli hyvä..
orghidee-tuoksu oranssissa pienessä pyöreässä lasipullossa, syreenin tuoksuinen suihkugeeli pyöreässä pakkauksessa.......
Tuoksut oli mietoja ja raikkaita ainakin firman alkaessa ja purkit kauniita. Joskus tuli tilauksen mukana joku lahja.
tokmannin eko kosmetiikka hyllyllä oli joskus omenashanpoota ranskasta ,hiukan muistutti rocher tuotetta. kaipaan rocher tuotteita esim.marketteihin. jotain ranskan ale laaria.rocher oli jonkinlainen eko luonto merkki.
Arnikki-käsivoide! Mummi tilasi Yvesin juttuja, ja oli ihanaa päästä avaamaan postipakettia mummin kanssa. Yleensä sain ne näytteet ja minihuulipunat, vaikka olin vielä ihan lapsi. Yves-paketit olivat aivan superluksusta!
Tilasin kuvastosta mm. vaaleita hiuksia kirkastavaa kamonilla shamppoota ja omenan tuoksuista vartalogeeliä.
Kaunis kääre ja hyvä
tuoksu mutta ei hyviä.
Vain suihkugeelit käyttökelpoisia. .
Vierailija kirjoitti:
tokmannin eko kosmetiikka hyllyllä oli joskus omenashanpoota ranskasta ,hiukan muistutti rocher tuotetta. kaipaan rocher tuotteita esim.marketteihin. jotain ranskan ale laaria.rocher oli jonkinlainen eko luonto merkki.
Mä en ymmärrä miten aiinä omenashamppoossa oli niin hyvä ja raikas tuoksu.
Luminelle-luomivärit pienissä valkoisissa rasioissa. Oli useita eri värejä, joissakin oli paljon pigmenttiä ja joissakin ei melkein ollenkaan. Rasia näytti vähän joltain marmorilta, kun seassa oli mustia täpliä. Sisällä oli ihan pieni peili, sellainen 20 sentin kolikon kokoinen. Ja sitä ennen ne rasiat olivat persikanvärisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin kuvastosta mm. vaaleita hiuksia kirkastavaa kamonilla shamppoota ja omenan tuoksuista vartalogeeliä.
Siis kamomilla shampoo ja omena suihkugeeli.
Diamella hajuvesi ja kookossuihkugeeli, nimi oli joku Monoi tyyppinen, nämä olivat ihania.
way back americana youtube kanava on esim.60-70 luvun hajuvesi ja kosmetiikka kuvia ja muisteloja. en tiedä löytyykö yves rocher muisteluja?
muistan että oli joku ranskan vallankumouksen juhla parfyymi pullo ranskan väreillä. hyvältä tuoksui myös iiris parfyymi. mini parfyymi pullot oli kiva tapa saada monta tuoksua. maapuuterit joilla rusketusta kasvoille.