Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistellaan vanhoja Yves Rocherin tuotteita

Vierailija
06.02.2026 |

Se väriä vaihtava sormus. 🤗

Ja ne minihuulipunat. Sekä ne hajuvedet, vanilja, vadelma, karhunvatukka...🥰

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

way back americana youtube kanava on esim.60-70 luvun hajuvesi ja kosmetiikka kuvia ja muisteloja. en tiedä löytyykö yves rocher muisteluja?

muistan että oli joku ranskan vallankumouksen juhla parfyymi pullo ranskan väreillä. hyvältä tuoksui myös iiris parfyymi. mini parfyymi pullot oli kiva tapa saada monta tuoksua. maapuuterit joilla rusketusta kasvoille.

Vierailija
22/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yria oli mun teiniaikojen hajuvesi. Tekis mieli ihan nostalgian vuoksi ostaa jostain ebaysta vanha pullo ja tuoksutella :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvastot! Miten houkuttelevan ihanilta nuo tuotesarjat saatiinkaan niissä näyttämään. JA tuotteiden purkeissa oli ihastuttavia yksityiskohtia, muistatteko?

Itse ottaisin vaikka Clea:n tuoksuista. Milrose oli teinin nenään myös huumaava ruusutuoksu.

Kauneuden vihreä kirja

Vierailija
24/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsiinin tuoksuinen nestemäinen saippua ja jokin hennalla vissiin terästetty shampoo ja hoitoaine punertavien hiusten pesuun.

Vierailija
25/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun olin ostamassa ensimmäistä huulipunaani 12-vuotiaana ja myyjä ei vaikuttanut tykkäävän, kun katselin niitä meikkejä siellä itsekseni.

Sellaisen ruskeanpunaisen ostin. Mulla oli myös persikanväristä poskipunaa, jota käytin myös luomivärinä. Ja ripsivärikin oli sieltä.

Vierailija
26/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä nettimyynti.. Kuusaman tuoksuinen suihkugeeli oli ihana. 😍

Vierailija
27/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen Forumin myymälän. Oliko niillä myös joku postimyynti jossain vaiheessa vai kuvittelenko vaan?

Vierailija
28/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju!

Muistan Folies de Saisons-tuoksut, mansikka- vadelma- karhunvatukka- ja päärynätuoksut ja suihkugeelit, Jardins du Monde- suihkugeelin, Pomme dApi- omenatuoksun ja suihkugeelin ja Arnica käsivoiteen. Mulla oli myös meikkejä, mutta enimmäkseen muistan tuoksut ja suihkugeelit. Tilaajalahjaksi tulleet jonkun jo aikaisemmin mainitsemat vuodenaikateet olivat ihania. 

Kauniita muistoja lapsuudesta. 

Vierailija
29/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se p illukarvojen hotivoide oli hyvä..

Vierailija
30/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

orghidee-tuoksu oranssissa pienessä pyöreässä lasipullossa, syreenin tuoksuinen suihkugeeli pyöreässä pakkauksessa.......

Vierailija
31/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana muistelu, minihuulipunat😘

Vierailija
32/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksut oli mietoja ja raikkaita ainakin firman alkaessa ja purkit kauniita. Joskus tuli tilauksen mukana joku lahja.

Vierailija
33/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokmannin eko kosmetiikka hyllyllä oli joskus omenashanpoota ranskasta ,hiukan muistutti rocher tuotetta. kaipaan rocher tuotteita esim.marketteihin. jotain ranskan ale laaria.rocher oli jonkinlainen eko luonto merkki.

Vierailija
34/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnikki-käsivoide! Mummi tilasi Yvesin juttuja, ja oli ihanaa päästä avaamaan postipakettia mummin kanssa. Yleensä sain ne näytteet ja minihuulipunat, vaikka olin vielä ihan lapsi. Yves-paketit olivat aivan superluksusta!

Vierailija
35/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kuvastosta mm. vaaleita hiuksia kirkastavaa kamonilla shamppoota ja omenan tuoksuista vartalogeeliä.

Vierailija
36/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kääre ja  hyvä

tuoksu mutta  ei hyviä.

Vain suihkugeelit käyttökelpoisia. . 

Vierailija
37/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tokmannin eko kosmetiikka hyllyllä oli joskus omenashanpoota ranskasta ,hiukan muistutti rocher tuotetta. kaipaan rocher tuotteita esim.marketteihin. jotain ranskan ale laaria.rocher oli jonkinlainen eko luonto merkki.

Mä en ymmärrä miten aiinä omenashamppoossa oli niin hyvä ja raikas tuoksu.

Vierailija
38/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luminelle-luomivärit pienissä valkoisissa rasioissa. Oli useita eri värejä, joissakin oli paljon pigmenttiä ja joissakin ei melkein ollenkaan. Rasia näytti vähän joltain marmorilta, kun seassa oli mustia täpliä. Sisällä oli ihan pieni peili, sellainen 20 sentin kolikon kokoinen. Ja sitä ennen ne rasiat olivat persikanvärisiä. 

Vierailija
39/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kuvastosta mm. vaaleita hiuksia kirkastavaa kamonilla shamppoota ja omenan tuoksuista vartalogeeliä.

Siis kamomilla shampoo ja omena suihkugeeli.

Vierailija
40/47 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diamella hajuvesi ja kookossuihkugeeli, nimi oli joku Monoi tyyppinen, nämä olivat ihania.