Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyttekö itsenne sellaisena kuin olette?

Vierailija
06.02.2026 |

Ja mitä se tarkoittaa, oletteko täydellisiä etc.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ruma, tyhmä ja vakavasti mt-ongelmainen. Mikään mitä teen ei ikinä johda mihinkään. 

Vierailija
2/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy itsessäni mitään  , osaamaton , ruma , iljettävä olento olen . En tykkää itsestäni enkä kropastani enkä hiuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysi hyväksyn.

Vierailija
4/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn, en ole täydellinen mutta ollut kohta 40 vuotta aikaa hyväksyä itseni kun muuta vaihtoehtoa ei ole kuin päivittäin elää tämän tyypin kanssa. Helpottaa kyllä muiden totaalihyväksymistä kun se hyväksyntä on ensin itseä kohtaan.

Vierailija
5/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn, en ole täydellinen mutta ollut kohta 40 vuotta aikaa hyväksyä itseni kun muuta vaihtoehtoa ei ole kuin päivittäin elää tämän tyypin kanssa. Helpottaa kyllä muiden totaalihyväksymistä kun se hyväksyntä on ensin itseä kohtaan.

Tuo on tyytymistä.

Vierailija
6/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn. En ole täydellinen, mutta olen koko ikäni kehittänyt itsessäni sitä, mitä pidän tärkeänä ja se on aika hyvää. Toki kehittymisen mahdollisuus on aina, ja oikeastaan sitä suurempana, mitä paremi kehitys takana jo on. Toivon kehittyväni jatkossakin, mutta pidän itsestäni kehittyvänä. 

Vierailija
7/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nin kauan kun kieltäydyn uskoontulosta, en voine alkaa löytää itseäni enkä siten voi myöhkään ryhtyä jalostumaan siksi, kuksi munt on tarkootettu

Vierailija
8/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn. Olen kaukana täydellisestä, mutta tiedän olevani hyvä ystävä ja vaimo, hyvä äiti, mukava työkaveri. Otan ihmiset sellaisena kuin he ovat, annan kaikille tilaa, enkä tykkää tuomita muita. Huumoria löytyy, enkä stressaa tai kitise turhista. Mulla on itseni kanssa hyvä olla

Vierailija
9/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ruma, ihmisarka, mt-ongelmainen ja vihaan itseäni.

Vierailija
10/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en. Kyllä: hyväksyn sen, että olen tässä kohtaa nyt missä olen, niin hyvinvointini kuin elämäntilanteeni suhteen. En: tiedostan esim. luonteessani ja reagointitavoissani sekä esim. rahankäyttötottumuksissa kehityskohteita, ja pyrin asettamaan itselleni tavoitteita tullakseni tulevaisuudessa vähän paremmaksi versioksi itsestäni.

Vierailija
11/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn. Olen kaukana täydellisestä, mutta tiedän olevani hyvä ystävä ja vaimo, hyvä äiti, mukava työkaveri. Otan ihmiset sellaisena kuin he ovat, annan kaikille tilaa, enkä tykkää tuomita muita. Huumoria löytyy, enkä stressaa tai kitise turhista. Mulla on itseni kanssa hyvä olla

Tosi kauniisti puhut itsestäsi! Se on harvinaista ja arvostettavaa.

Vierailija
12/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kauniisti puhut itsestäsi! Se on harvinaista ja arvostettavaa.

Kiitos kivasta viestistäsi! 

Vierailija
13/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsesni kanssa ihan ok n. 53-vuotiaaksi.

Nyt, 55-vuotiaana tuottaa hieman hankaluuksia hyväksyä muuttunut kroppa kaikkine poimuineen ja ryppyineen. Alamäkin on alkanut, mutta kai tähän jossain vaiheessa tottuu.

Vierailija
14/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen jo keski-ikäinen, mutta olen kauhean arka ja yliherkkä. Lisäksi mulla on taipumus selviytyä sosiaalisista tilanteista jotka jännittää keksimällä kaikkia älyttömiä valheita, joita sitten kadun jälkeenpäin ja pelkään kiinni jäämistä. 

Vierailija
15/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy, mutta yritän sietää. Vaikeaa on välillä sekin.

Vierailija
16/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien hyväksikäyttö lapsena, seksuaalirikoksen kohde nuorena, pitkä suhde väkivaltaisen psykopaatin kanssa. Ei ole ehtinyt miettiä kuin eloonjäämistä hetki kerrallaan. 

Mutta minusta ei tullut heidän kaltaistaan! Joten arvostan.

Vierailija
17/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tyytyä osaani melkein kaikilla ulkonäkövirheillä, mitä naisella saattaa olla.  Perityt geenit eivät menneet ihan kohdalleen. Parantelen vikojani mahdollisuuksien mukaan ja hoidan itseäni. Olen kuitenkin hyväluontoinen ja huumorintajuinen optimisti. Neuvokas ja ahkera vaimo ja siedettävä äiti.  

Vierailija
18/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn vaikka olen ruma, tyhmä ja lihava.

Vierailija
19/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olen itseni paras ystävä.

Vierailija
20/22 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole lapsia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän