Onko kastehelmi kynttilälyhty nolo lahja?
Voiko sellaisen antaa joululahjaksi? Mitä itse tykkäisit, jos saisit sellaisen?
Kommentit (44)
Riippuu väristä. Tuleeko halpa vaikutelma vai värillinen tunnelma?
Rakastan niitä, jouluna erityisesti punaisia ja keltaisia.
Riittääkö yksi vai pitäisikö antaa kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu väristä. Tuleeko halpa vaikutelma vai värillinen tunnelma?
Mistä tulee halpa vaikutelma?
Se on turhaa tavaraa, mutta ihan tyylikäs, jos on pakko ostaa jotain. Itse en haluaisi, mitään.
Oikein hyvä ja tuollainen kirkas sopii myös tosi moneen sisustukseen ja muihinkin hetkiin kuin jouluun. Toki jos tietää saajan olevan värikkäämmän ystävä ja jopa lempparivärinkin niin sitten voi tietenkin ostaa sopivammankin kuin tuo kirkas.
No mä tykkäisin, mutta ilahtuisin kyllä niistä itseneulotuista villasukista ja vihreistä kuulistakin eli mulla on ilmeisen umpisurkea maku.
Ilmankos ei olekaan ketään jolle ostaa tai jolta myöskään saisi joululahjaa. Toki se jo riittäisi että olisi edes yksi ihminen kenen kanssa joulua viettää vaikka sitten lahjattomanakin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan niitä, jouluna erityisesti punaisia ja keltaisia.
Mä tykkään myös ja värillisistä ehdoton lemppari on se pellava. Sitä vaan ei taida olla enää tuotannossa, tai en ainakaan onnistunut mistään löytämään, koska voisin tuolle yhdelle hankkia kaverin tai kaksikin.
Onneksi se on tosi nätti noinkin ihan ittekseen.
Voi antaa, ne ovat ihania. Minulla on niitä monen värisiä ja myös kastehelmilautasia ja purkkeja. Keräilen niitä.
Noita sai yhteen aikaan jostain kaupasta ilmaiseksi kun osti 2 x jotain tuottetta. Itselle kerryi silloin näitä paljon. En siis antaisi lahjaksi kun joku muukin saattaa tuon ilmaistuoteen muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Noita sai yhteen aikaan jostain kaupasta ilmaiseksi kun osti 2 x jotain tuottetta. Itselle kerryi silloin näitä paljon. En siis antaisi lahjaksi kun joku muukin saattaa tuon ilmaistuoteen muistaa.
Eikun sori meni kivi ja Kastehelmi sekaisin. Niitä kivi lyhtyjä sai kaupanpäällisinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain joskus Osuuspankista, kun maksoin omistajaosuuden, vai mikä onkaan. Mutta nättejähän nuo on ja menee pieneen tilaan, että mahtuu säilyttämään kunnes antaa/myy/heittää pois, jos ei tykkääkään.
Mikä väri on kivoin teidän mielestä? Itse tykkään kaikista värikkäistä!
Vierailija kirjoitti:
Mikä väri on kivoin teidän mielestä? Itse tykkään kaikista värikkäistä!
Minulla on tuollainen grafiitin harmaa. Sopii monen väriseen sisustukseen.
Mikä nimeksi Kastehelmi Kynttilälyhdyn veljelle?
nehän on hienoja. 👍 ihan hyvä lahja.