Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen on mitannut

Vierailija
05.05.2026 |

...kumppaninsa peniksen? Omalle kohdalle tuollaisia munahaukkoja on osunut muutama. M60+

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus reilun 20v sitten muija sen halusi jonkun lehtiartikkelin innoittamana mitata. Oli vielä lukiossa siihen aikaan. 18cm oli ja on edelleen. 

Vierailija
2/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi mitannut. Keskustelupalstoillahan miehen sentti on tuuma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina lähtee mitat min. 18cm 😆 

Vierailija
4/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ne ovat halunneet mitata, koska mulkkusi näyttää vajaamittaiselra.

Vierailija
5/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä mitannut enkä edes ajatellut. En tiiä miks niistä niin puhutaan ja mittaillaan. Mitä väliä muulla ku tuntumalla ja sen kestolla.

Vierailija
6/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mitannut mieheni peniksen kun saunoin sen olevan iso ja hän väitti sitä ihan normaaliksi. Tulos oli 17cm eli xl kokoa 😊 

Vierailija
7/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :D Mitä väliä jollain senteillä kun se tuntuma on se juttu! 

Vierailija
8/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mitannut mieheni peniksen kun saunoin sen olevan iso ja hän väitti sitä ihan normaaliksi. Tulos oli 17cm eli xl kokoa 😊 

Kyllä hyvänmittainen 17 cm on ! Aina parempi jos sattuu olemaan vielä muhkean paksuin. Miten sen paksuuden kanssa onko tullut mitattua sekin ?

Vierailija
9/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mitta jalkojen välissä. 26 on ollut sopivan kokoisia, yksi liian ohut ja pitkä. Se aiheutti kipua, kun äijä ei uskonut, että ei saa työntää pohjaan asti. Eroja on ollut käyttäjien taidoissa ja maltissa. 

Vierailija
10/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en mutta värkkini on ja markkina arvoa ei kyllä ole,velhonhiatkin liian isot

Vierailija
11/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se johtuu siitä vaan, että ne 18cm ei ole niin harvinaisia, kun puhutaan. Minä en ainakaan usko, että olisi jotenkin harvassa. Voin toki sinulle kuvan laittaa siitä, jos haluat, tai epäilet.

Vierailija
12/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se johtuu siitä vaan, että ne 18cm ei ole niin harvinaisia, kun puhutaan. Minä en ainakaan usko, että olisi jotenkin harvassa. Voin toki sinulle kuvan laittaa siitä, jos haluat, tai epäilet.

Toki niitä on mutta tuntuu kaikki isovehkeiset löytäny tän palstan,uskoo ken tahtoo

Vierailija
13/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki niitä on mutta tuntuu kaikki isovehkeiset löytäny tän palstan,uskoo ken tahtoo

Ehkäpä ne kenellä sattuu olemaan ns isompi on myöskin mielummin äänessä. Minä mukaan lukien. Ehkäpä jopa hieman kiihottavaa tietyissä tilanteissa, että asia tuleekin julki. Ja välillä saa hieman pöksyistäkin vaikka erottua paremmin.

Vierailija
14/30 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa naiset penistä mitatessanne käyttää Kullin Mittaajat ry:n lanseeraamaa peniksen mittaus välineistöä. Tällä laitteistolla saatte oikeita tuloksia. Muistakaa myös lämpötilan vaikutus mittaustuloksiin.

Vierailija
15/30 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttökaveri tykkäs mitata, oli jonkunlaista esileikkiä. M78v

Vierailija
16/30 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin mittailla nuorempana miesten kulleja. Käsiäni käytin mittana huomaamatta vaikka runkatessa tai suikkarissa. Käteni on n.8cm leveä, aika harvalla jäi yli kun kahdella kädellä piteli varresta. Mutta nykyisellä miehelläni jää. Taisin silloin ekakerralla vahingossa sanoa ääneen että kaks kättä ja jää vielä ylikin. Eli on noin 18-19cm ja ihanan paksu juuri ja juuri yltää sormet ympäri vaikka minulla on aika pitkät sormet.

Vierailija
17/30 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ne kenellä sattuu olemaan ns isompi on myöskin mielummin äänessä. Minä mukaan lukien. Ehkäpä jopa hieman kiihottavaa tietyissä tilanteissa, että asia tuleekin julki. Ja välillä saa hieman pöksyistäkin vaikka erottua paremmin.

Kaikenlaisia selittäjiä niitä onkin!

Vierailija
18/30 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laita kuva niin vilkaistaan!

Vierailija
19/30 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus reilun 20v sitten muija sen halusi jonkun lehtiartikkelin innoittamana mitata. Oli vielä lukiossa siihen aikaan. 18cm oli ja on edelleen. 

"Muija halusi mitata lehtiartikkelin innoittamana" 

Itse sen mittasit ja aloitit mittaamisen persreiän paikkeilta ja liioittelit vielä muutaman sentin mielessäsi.

Vierailija
20/30 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laita kuva niin vilkaistaan!

Niin just! Linkki kuvaan missä todistat puheesi tai olet pelkkä paskaa jauhava nysäkulli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan