Lue keskustelun säännöt.
Kirppikseltä sain melkein 300 egee kuuden päivän myynnistä!
Kommentit (4)
oli varmaan sitten hyvää tavaraa kun teki hyvin kauppansa.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mikä meni viikkomaksuun. että ainut joka hyötyi oli kirppiksenpitäjä.
Mä olen suunnitellut ottaa kans pöydän lähiaikoina. Mitä saa parhaiten myytyä kirppiksellä?