Lue keskustelun säännöt.
Oulun KAAKKURI,millaista seutua asua? EV
Kommentit (4)
(kutsutaanko sitä nyt vanhaksi kaakkuriksi? ) . todella rauhallinen alue . kivat ulkoilumaastot ja ihania polkuja menee metsissä laavuille . se cittarin alue on taas sitten tod. rauhatonta ja paljon nistejä . . .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä oo rauhatonta. Ihan kivaa aluetta.
Vierailija:
Eikä oo rauhatonta. Ihan kivaa aluetta.
Kertokaa kertokaa.. millainen koulu, ainaki jättisuuri!? Puistot? Jos siis muuttais sinne omistusasunto-alueelle, onko rauhallista??