Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit vuoden 2003

Vierailija
09.04.2007 |

Brio Kombi-merkkisistö vaunuista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikein hyvässä kunnossa. Kyllä monesti tuntuu että kaikkea pitäisi saada ilmaiseksi nykyään kun jotkut kehtaa sanoa 50e!! Jessus, uudethan maksaa varmasti 550e, vai?

Vierailija
2/2 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä ovat 4 vuotta vanhat vaunut. Luulisin, että kahdella lapsella olleet. Kyllä sellainen kuluttaa vaunuja. Olisitko pyytänyt 1500 mk 4 vuotta vanhoista vaunuista? Vaunuihin pätee sama kuin autoihin, arvo tippuu koko ajan kovaa kyytiä. Siksi kannattaakin ostaa käytetyt omille lapsille, saa sitten huoleti käyttää, eikä tarvitse murehtia menetettyjä satasia.





4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän