Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän, että ruman naisen on vielä vaikeampaa löytää parisuhdetta kuin vastaavan miehen

Vierailija
05.02.2026 |

Koska miehet on niin ulkonäkökeskeisiä eikä nainen voi lisätä houkuttelevuuttaan kivalla luonteella, hyvällä koulutuksella tai edes paksulla lompakolla. Ainoa mikä merkitsee, on ulkonäkö.

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä, se pitäisi aina muistaa. 

Kummasti miehillä on pitkälti yhteneväinen maku naiskauneuden suhteen. 

Sitä se evoluutio teettää.

Vierailija
62/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumaa naista ei ole olemassa. 

On meitä, mutta meitä ei miehet näe vaikka ihan normaalisti tuolla arkisilla asioilla ja harrastuksissa jne liikutaankin.

Siitä varmasti tulee sellainen vaikutelma, että rumia naisia ole olemassakaan. Näkymättömänä sitä on myös ollut pakko kehittää kissamaisen sähäkät refleksit että osaa ja ehtii hypätä alta pois kun päälle muuten käveltäisiin. Auta armias, kun sen ainoan kerran et ehdi väistää niin päin kävellyt mies näyttää ilmeistään päätellen siltä kuin olisi törmännyt jättimäiseen koiranpaskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän ehkä eri maailmassa kuin aloittaja ja hengenheimolaisensa, koska kyllä mun tuttavapiirissä ja ympärillä ihan kaiken näköiset naiset löytää parisuhteita, eikä ole edes niin että rumempi nainen tarkoittaisi huonompaa parisuhdetta. En itsekään ole mikään kedon kaunein kukkanen, lyhyttä ja persjalkaista maatiaismallia, ja naamakin on vähän epäsuhtainen ihanteisiin nähden. Ei mun ole koskaan tarvinnut yksin olla vastentahtoisesti, kun kukaan ei ole huolinut.

Vierailija
64/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että te, joille ihminen on vain pelkkä ulkonäkö vailla aivoja, luonnetta, persoonaa, jäätte yksin koska teillä on tyhjä pää.

Ja sekin syvällä omassa perseessä.

Ei ole kyse tuosta. Miehet ovat käsittääkseni viihtyneet mun kanssa treffeillä, nauraneetkin jopa, ja itse olen monesti erehtynyt luulemaan, että olen vihdoin löytänyt ihmisen, joka haluaisi jatkaa tutustumista. Eipä ole halunneet.

Ap

Vierailija
65/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen löytäminen lienee samalla viivalla, satunnaisseksiä nainen kyllä saa helpommin.

Toisaalta naiset tutkitusti saa seksissä huomattavasti harvemmin orgasmin, joten loppupeleissä nämä vaikutukset taitaa kumota toisensa niin, että sukupuolet on aika pitkälti samalla viivalla mitä seksuaalisen tyydytyksen saamiseen tulee.

Vierailija
66/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumaa naista ei ole olemassa. 

Rumia ihmisiä on olemassa. Rumuus on ilkeyttä, alistamisen halua, kitinää, tyytymättömyyttä, itsekeskeisyyttä, jankuttamista.

Rumuus ei liity ulkonäköön, painoon, pituuteen, leukaan, hiusrajaan. Se on mielessä ja näkyy ja kuuluu silloin kauas.

Ei ilkeys, alistamisen halu, kitinä, tyytymättömyys, itsekeskeisyys, jankuttaminen ole mitään rumuutta vaan pahuutta ja/tai epämiellyttävyyttä. Rumuus liittyy ulkonäköön.

Vierailija
67/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 150 kg nainen ei saa miestä. Kyllä kaikki alle 100 kg naiset saa miehen todella helposti

Vierailija
68/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dysmorfinen kehonkuva

Olen saanut kuunnella niin monta kertaa arvostelua mun ulkonäöstä, niin tuskinpa on tuosta kyse.

Ap

Normaalijärkisethän ei arvostele. Kukaan ei miellytä jokaista. 

Vierailija
69/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi saada parisuhteen, mutta ei hyvää kohtelua siinä. 

Terveisin kokemuksen rintaääni.

Näin se on. Onneksi nykyään ei tarvitse henkensä pitimiksi alistua miehen rääkättäväksi.

Koksu-perskeleet tekevät kyllä kaikkensa palauttaakseen taloussidonnaiset pakkoavioliitot. 

Siinä kohtaa ennemmin tapan itseni.

Vierailija
70/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oma makunsa vastakkaisen sukupuolen suhteen, joku voi hullaantua sellaiseen joka on toisten mielestä mitätön tai jopa vastenmielinen.  

Kukaan ei hullaannu esim. epämuodostuneista kasvoista, kaljuuntuvasta naisesta tms. Hyväkseen saattaa yrittää käyttää.

Vierailija
71/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi saada parisuhteen, mutta ei hyvää kohtelua siinä. 

Terveisin kokemuksen rintaääni.

Näin se on. Onneksi nykyään ei tarvitse henkensä pitimiksi alistua miehen rääkättäväksi.

Koksu-perskeleet tekevät kyllä kaikkensa palauttaakseen taloussidonnaiset pakkoavioliitot. 

Siinä kohtaa ennemmin tapan itseni.

Kukaan ei estä sinua toteuttamasta tätä jo.

Vierailija
72/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, tarkoitetaanko "rumalla naisella" naista, jolla on oikeasti epämuodostumia kasvoissa tai vastaavaa, vai naista, jolla on tyyliin perunanenä, pyöreä naama ja keski-iän tuomia juonteita ja joka ei mitenkään pistäisi silmään jossain väkijoukossa.

Vierailija
73/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana naisena on hauskaa, jos joutuu kysymään jotain joltain random mieheltä. Aika usein on käynyt niin, että kun menet kysymään jotain ihan arkipäiväistä, esim. Mistä löytyy asia/paikka X, mistä/millä pääsee paikkaan X, mistä löytyy sitä/tätä/tuota, etc., niin ensimmäiseksi kuulee, että "Mulla on tyttö-/naisystävä, vaimo, jotainmuutamitä". Öööööö, joo ihan kiva, mutta mun pitäisi löytää hilavitkutin/päästä paikkaan X, tms. Pitäisi varmaan ensiksi sanoa, että EN ole iskemässä sinua, haluaisin VAIN tietää, mistä löytyy hilavitkuttimia/pääsee paikkaan X tai mitä nyt sitten onkaan hakusessa 🤣

Vierailija
74/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei estä sinua toteuttamasta tätä jo."

Ei ole vielä mitään syytä, kun on mahdollista elää teiltä rääkkääjiltä rauhassa.

Vierailija
75/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että ap puhuu paskaa. Hänellä on vain täysin vääristynyt käsitys siitä mikä on miehelle ja naiselle rumaa. Hänestä 4/10 mies on todennäköisesti jo älyttömän ruma, kun taas naisen pitää olla tasoa 2/10 ollakseen aidosti ruma. Jne.

Vierailija
76/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ainakin kaksi naista, joita ei voi ruumiinrakenteeltaan ja kasvoiltaan pitää edes keskimääräisen viehättävänä, mutta ovat onnellisesti pitkissä avioliitoissa. Toisella on jopa varsin komea mies. Toisessa suhteessa uskonnollinen elämänkatsomus on vahva yhdistävä tekijä heillä. Se on kuitenkin niin monesta asiasta kiinni.

Vierailija
77/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

True. Olen 37-v ruma nainen enkä ole koskaan seurustellut. Sen sijaan tiedän monta rumaa miestä joilla naisia riittää.

Vierailija
78/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

True. Olen 37-v ruma nainen enkä ole koskaan seurustellut. Sen sijaan tiedän monta rumaa miestä joilla naisia riittää.

Sama. N39

Vierailija
79/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja auta armias jos on rumuuden lisäksi ylipainoinen.

Lisää tuohon vielä vanha ja köyhä niin mahdottomaksi menee! 😀

+sairas. Game over.

Vierailija
80/120 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu on rumaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi