Tuli aivan järjetön riita äitini kanssa
Olen asunut omillani jo vuosikausia, niin hän soittelee ja kuvittelee minun olevan joku helvetin reppana ja opastaa sekä epäilee ja kuvittelee ja sanelee mitä sylki suuhun tuo. Jumalauta että hermostuin ja sanoin äidille että jos hän ei lopeta soittelemista niin minä lopetan sen. Perkele että vielä aikusena saa kärsiä paskoista vanhemmista ja vielä aikuisinakin sekaantuvat elämään ilman mitään vidun hyötyä, pysykööt poissa kuten pysyivät silloinkin kun apu olisi ollut tarpeen, eli noin 5 vuotiaana, silloin oltiin loitolla ja nyt kun pärjään ihan OK sekaantuvat ja arvostelevat kaiken aikaa. Painukoot helvettiin!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samanlainen äiti. Riidat alkoi aina siitä kun se puuttui mun elämään ja neuvoi kuin olisin ollut kehitysvammainen. Vielä silloinkin kun valmistuin yliopistosta, hän neuvoi miten pakkasella tulee pukeutua ja varmisti syönkö kasviksia. Oman aikuisen lapseni kanssa en ole riidellyt kertaakaan. Kunnioitan häntä.
Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin.
Oletpa katkera. Ja naurettava.
Yrititkö nyt jotenkin loukata? Et pysty sanomaan mitään mitä äitini ei ole jo sanonut.
Mene terapiaan listaamaan missä kaikessa äitisi on epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samanlainen äiti. Riidat alkoi aina siitä kun se puuttui mun elämään ja neuvoi kuin olisin ollut kehitysvammainen. Vielä silloinkin kun valmistuin yliopistosta, hän neuvoi miten pakkasella tulee pukeutua ja varmisti syönkö kasviksia. Oman aikuisen lapseni kanssa en ole riidellyt kertaakaan. Kunnioitan häntä.
Herran pieksut, mitä valitusta, kun on huolehtivainen äiti. Eihän hän pahaa tarkoita, vaikka on ehkä ylihuolehtivainen. Parasta hän lapselleen tarkoittaa, eikä siitä kannata suuttua. Voi vastata ystävällisesti. On paljon äitejä, jotka eivät tarjoa apuaan missään aikuiselle lapselleen, esimerkiksi lastenhoidossa.
Sinä puhut lastenhoidosta, kun toinen kertoo, ettei hän äitinsä mielestä osaa pukeutua talvella? Eihän noita voi millään tavalla verrata.
Ihan aiheesta menee hermot, jos vanhempi kohtelee aikuista kuin viisivuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mene terapiaan listaamaan missä kaikessa äitisi on epäonnistunut.
ap:n äiti ei ole ymmärtänyt mennä terapiaan kun on lapsia tehnyt.
Äidit ovat myrkkyä, joskus myös isät !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me olemme aikamme lapsia. Ennen välittäminen suoja, vaatteet ja ruoka. Äitisi osoittaa välittämistä omien kykyjensä mukaan.
Kakannarjat. Olen syntynyt v. 99, ei silloin ollut mikään sota-aika.
Sama kuin vaikeissa parisuhteissa: turha jäädä odottamaan toisen lupaa koska sitä ei tule.
Ei tarvi vastata heti, jos ollenkaan. Voit itse katkaista napanuoran ymmärtämällä ettei etäisyys ole tunneasia vaan käytännön asia.
Oma äiti oli vahingoniloinen "Haa! Olet suuttunut kun et enää soita" Olen toistaiseksi ratkaissut että soitan säännöllisesti nykyään kerran viikossa niin ei valita. Minä siis soitan koska haluan kuulla sukulaisten kuulumisia. Kaikkia suhteita tuo kyylä ei pilaa.
Mun Äitini määrää vieläkin kaiken. Tai siis yrittää. Sanon vaan joojoo ja teen oman pääni mukaan. N58
Neuvon tytärtäni 45, puhelimessa, asuu kaukana että laita nyt villahousut talvella ja lämpimät vaatteet. Onhan sulla d-vitamiinia. Muista syödä kasviksia ja käytä ne marjat pakastimesta. Muista katsastus ja öljynvaihto.
On sen verran aidosti aikuinen ettei siitä suutahtele kunhan jotain vinoilee takaisin. Tulee meille ja järjestää kaappini, taas on kaikki sekaisin
Miksi vedät narsistiset raivarit siitä, että äitisi huolehtii sinusta? Moni on saanut äidiltään turpaansa tai pahempaakin. Sinun äitisi huolehtii sinusta vähän ärsyttävästi, ja vedät raivarit rakkauden vuoksi? Hänellä on varmasti syynsä siihen miksei ollut läsnä 5-vuotiaana ollessasi, ehkä olivat eronneet isäsi kanssa ja sinä jäit isällesi? Vaikutat täydelliseltä narsistilta.
Vierailija kirjoitti:
Neuvon tytärtäni 45, puhelimessa, asuu kaukana että laita nyt villahousut talvella ja lämpimät vaatteet. Onhan sulla d-vitamiinia. Muista syödä kasviksia ja käytä ne marjat pakastimesta. Muista katsastus ja öljynvaihto.
On sen verran aidosti aikuinen ettei siitä suutahtele kunhan jotain vinoilee takaisin. Tulee meille ja järjestää kaappini, taas on kaikki sekaisin
Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi. Etkö tosiaan keksi lapsesi kanssa mitään muuta puhuttavaa?
Vierailija kirjoitti:
Pian tyttäresi joutuu pyyhkimään sinun perseesi kun valitat ja kitiset etkä pääse vessaan enää.
Toivottavasti äitisi käyttää kaikki rahansa viimeistä centtiä myöten, sillä sinä et tarvitse perintöä noin voimaantuneena ja itsepäi... anteeksi itsenäisenä aikuisena naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian tyttäresi joutuu pyyhkimään sinun perseesi kun valitat ja kitiset etkä pääse vessaan enää.
Tokko hän työtään jättää. Kyllä sen joku kotihoito tai laitos tekee.
Omisipa äitisi tajunnut tehdä abortin.
Äitini teki samoin, se soittelu johtui sairaudesta, ei muistanut että oli aikaisemmin soittanut, siihen sairauteen kuului myös dementia muun ohella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vedät narsistiset raivarit siitä, että äitisi huolehtii sinusta? Moni on saanut äidiltään turpaansa tai pahempaakin. Sinun äitisi huolehtii sinusta vähän ärsyttävästi, ja vedät raivarit rakkauden vuoksi? Hänellä on varmasti syynsä siihen miksei ollut läsnä 5-vuotiaana ollessasi, ehkä olivat eronneet isäsi kanssa ja sinä jäit isällesi? Vaikutat täydelliseltä narsistilta.
Heh, missä kohtaa ap kirjoitti välittämisestä tai eroamisista, kirjoita satukirja äläkä sekaannu muiden asioihin, taidat olla rashisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi. Etkö tosiaan keksi lapsesi kanssa mitään muuta puhuttavaa?
Joo. Ei. Ei puhuta mistään muusta tokikaan, kylläpä olit etevä arvaamaan.
Höpö höpö.