Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli aivan järjetön riita äitini kanssa

Vierailija
04.02.2026 |

Olen asunut omillani jo vuosikausia, niin hän soittelee ja kuvittelee minun olevan joku helvetin reppana ja opastaa sekä epäilee ja kuvittelee ja sanelee mitä sylki suuhun tuo. Jumalauta että hermostuin ja sanoin äidille että jos hän ei lopeta soittelemista niin minä lopetan sen. Perkele että vielä aikusena saa kärsiä paskoista vanhemmista ja vielä aikuisinakin sekaantuvat elämään ilman mitään vidun hyötyä, pysykööt poissa kuten pysyivät silloinkin kun apu olisi ollut tarpeen, eli noin 5 vuotiaana, silloin oltiin loitolla ja nyt kun pärjään ihan OK sekaantuvat ja arvostelevat kaiken aikaa. Painukoot helvettiin!

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun puhelinta saa äänettömälle tai älä vain vastaa.

Vierailija
2/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattomat vanhemmat eivät malta olla puuttumatta aikuisen lapsen elämään ja valintoihin. Onhan se rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
4/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girl power💪

Vierailija
5/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyteknologia mahdollistaa useammankin tavan estää ei toivotut puhelut. 

Vierailija
6/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kuulosta tasapainoiselta.

Vierailija
7/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökulta, aikuisuus on vastuuta, eikä paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden heitä pitäisi kohdella.

Vierailija
8/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole kovin vahvasti saanu elämää rullaamaan? 

Vierailija
9/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen äiti. Riidat alkoi aina siitä kun se puuttui mun elämään ja neuvoi kuin olisin ollut kehitysvammainen. Vielä silloinkin kun valmistuin yliopistosta, hän neuvoi miten pakkasella tulee pukeutua ja varmisti syönkö kasviksia. Oman aikuisen lapseni kanssa en ole riidellyt kertaakaan. Kunnioitan häntä.

Vierailija
10/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kylvää mitä niittää. 

Vierailija
11/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttökulta, aikuisuus on vastuuta, eikä paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden heitä pitäisi kohdella.

En ymmärtänyt sanaakaan, miksi kirjoitat vertauskuvin?  ERI

Vierailija
12/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samanlainen äiti. Riidat alkoi aina siitä kun se puuttui mun elämään ja neuvoi kuin olisin ollut kehitysvammainen. Vielä silloinkin kun valmistuin yliopistosta, hän neuvoi miten pakkasella tulee pukeutua ja varmisti syönkö kasviksia. Oman aikuisen lapseni kanssa en ole riidellyt kertaakaan. Kunnioitan häntä.

Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin. 

Vierailija
13/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole kovin vahvasti saanu elämää rullaamaan? 

Ap:n äitiä ottaa pattiin kun elämä rullaa ja äidillä tukka takana ja elämä myös.

Vierailija
14/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boomerkulta, tässä käy pidemmän päälle niin että sinuun katkaistaan välit jos et osaa käyttäytyä.

Vierailija
15/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me olemme aikamme lapsia. Ennen välittäminen suoja, vaatteet ja ruoka. Äitisi osoittaa välittämistä omien kykyjensä mukaan. 

Vierailija
16/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boomerkulta, tässä käy pidemmän päälle niin että sinuun katkaistaan välit jos et osaa käyttäytyä.

Ei mulla ole lapsia. 

Vierailija
17/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin. 

Oletpa katkera. Ja naurettava.

Vierailija
18/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni meistä asettaa kohtuuttomia odotuksia sukupolville, jotka ovat kasvaneet emotionaalisessa erämaassa.

Vierailija
19/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran pieksut, mitä valitusta, kun on huolehtivainen äiti. Eihän hän pahaa tarkoita, vaikka on ehkä ylihuolehtivainen. Parasta hän lapselleen tarkoittaa, eikä siitä kannata suuttua. Voi vastata ystävällisesti. On paljon äitejä, jotka eivät tarjoa apuaan missään aikuiselle lapselleen, esimerkiksi lastenhoidossa. 

Vierailija
20/81 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole lapsia. 

Se paistoikin vastauksestasi, yleensä he ovat kovimpia vidduilijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi