Tuli aivan järjetön riita äitini kanssa
Olen asunut omillani jo vuosikausia, niin hän soittelee ja kuvittelee minun olevan joku helvetin reppana ja opastaa sekä epäilee ja kuvittelee ja sanelee mitä sylki suuhun tuo. Jumalauta että hermostuin ja sanoin äidille että jos hän ei lopeta soittelemista niin minä lopetan sen. Perkele että vielä aikusena saa kärsiä paskoista vanhemmista ja vielä aikuisinakin sekaantuvat elämään ilman mitään vidun hyötyä, pysykööt poissa kuten pysyivät silloinkin kun apu olisi ollut tarpeen, eli noin 5 vuotiaana, silloin oltiin loitolla ja nyt kun pärjään ihan OK sekaantuvat ja arvostelevat kaiken aikaa. Painukoot helvettiin!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Omisipa äitisi tajunnut tehdä abortin.
Tai jättänyt jalat kiinni eikä levälleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvon tytärtäni 45, puhelimessa, asuu kaukana että laita nyt villahousut talvella ja lämpimät vaatteet. Onhan sulla d-vitamiinia. Muista syödä kasviksia ja käytä ne marjat pakastimesta. Muista katsastus ja öljynvaihto.
On sen verran aidosti aikuinen ettei siitä suutahtele kunhan jotain vinoilee takaisin. Tulee meille ja järjestää kaappini, taas on kaikki sekaisin
Et voi olla tosissasi. Etkö tosiaan keksi lapsesi kanssa mitään muuta puhuttavaa?
Joo. Ei. Ei puhuta mistään muusta tokikaan, kylläpä olit etevä arvaamaan.
Sinähän vain arvostelet ja moitit lapsesi tekemisiä ja tekemättä jättämisiä jos ne poikkeaa omistasi. Anna hänen olla aikuinen ja kohtele häntä kuten aikuista. Ei pitäisi olla vaikeaa.
Tosiaan, ap sen sanoi jo otsikossa. Riitä oli järjetön. ;D Ensikerralla sitten hieman itsehillintää. ; )
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti äitisi käyttää kaikki rahansa viimeistä centtiä myöten, sillä sinä et tarvitse perintöä noin voimaantuneena ja itsepäi... anteeksi itsenäisenä aikuisena naisena.
Perintökorttia taas vilautettu, miksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvon tytärtäni 45, puhelimessa, asuu kaukana että laita nyt villahousut talvella ja lämpimät vaatteet. Onhan sulla d-vitamiinia. Muista syödä kasviksia ja käytä ne marjat pakastimesta. Muista katsastus ja öljynvaihto.
On sen verran aidosti aikuinen ettei siitä suutahtele kunhan jotain vinoilee takaisin. Tulee meille ja järjestää kaappini, taas on kaikki sekaisin
Et voi olla tosissasi. Etkö tosiaan keksi lapsesi kanssa mitään muuta puhuttavaa?
Oletko 14 v? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän vain arvostelet ja moitit lapsesi tekemisiä ja tekemättä jättämisiä jos ne poikkeaa omistasi. Anna hänen o
Annappas nyt minun olla aikuinen äläkä paasaa. Ootte te tosikoita.
Ensit syytät vain äitiäsi, sitten vanhempia. Mitä se isä on tehnyt?
Paskat vanhemmat pitävät turpansa kiinni, AINA tai heistä tehdään rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ensit syytät vain äitiäsi, sitten vanhempia. Mitä se isä on tehnyt?
Siittänyt, ei muuta.
Miksi et näyttäisi, että olet ainakin itse järkevä, etkä alkaisi tiuskimaan ja huutamaan? Se ei ainakaan tuo uskottavuutta, että on aikuistunut. Kuuntele ja ole rauhallinen. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, jos jokin ärsyttää. Jonakin päivä vanhempiasi ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian tyttäresi joutuu pyyhkimään sinun perseesi kun valitat ja kitiset etkä pääse vessaan enää.
Ei pelkoa siitä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän vain arvostelet ja moitit lapsesi tekemisiä ja tekemättä jättämisiä jos ne poikkeaa omistasi. Anna hänen o
Rajattomalle narskulle täysin mahdotonta.
Riidalla pääset hänestä eroon joko tilapäisesti (sama sirkus jatkuu) tai lopullisesti jolloin saat säilyttää aikuisen itsekunnioituksesi ja täyden päätäntävallan omiin asioihisi. Tämäkös tunkeilevia (ja mitätöiviä) pipipäitä suututtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et näyttäisi, että olet ainakin itse järkevä, etkä alkaisi tiuskimaan ja huutamaan? Se ei ainakaan tuo uskottavuutta, että on aikuistunut. Kuuntele ja ole rauhallinen. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, jos jokin ärsyttää. Jonakin päivä vanhempiasi ei enää ole.
On vanhempia jotka tuottavat ainoastaan kärsimystä lapselleen.
Pystytkö käsittämään tälläistä? Yritä edes, koska näitä ihmisiä on mutta kukaan ei möykkää median pohjattomassa identiteettiteatterissa heidän oikeuksistaan ikiomaan itsensänäköiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti äitisi käyttää kaikki rahansa viimeistä centtiä myöten, sillä sinä et tarvitse perintöä noin voimaantuneena ja itsepäi... anteeksi itsenäisenä aikuisena naisena.
Perintökorttia taas vilautettu, miksi ?
Tuolla voi kätevästi yrittää kiristää kun ei ole oikein muutakaan keinoa koettaa alistaa pakoon päässyttä lastaan.
Onpas täällä vihaista ja ymmärtämätöntä väkeä. Miksiköhän usein niillä on eniten asiaa, jotka eivät kertakaikkiaan käsitä, mistä puhutaan. Ap, mä ymmärrän sua.
Pyytämättä neuvominen asioissa, jotka jo kymmenvuotias tietää, ei ole huolehtimista. Huolehtimista on kysyä, mitä lapselle kuuluu ja kuunnella vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vanhempia jotka tuottavat ainoastaan kärsimystä lapselleen.
Pystytkö käsittämään tälläistä? Yritä edes, koska näitä ihmisiä on mutta kukaan ei möykkää median pohjattomassa identiteettiteatterissa heidän oikeuksistaan ikiomaan itsensänäköiseen elämään.
Pystyn pystyn, mutta riitaan tarvitaan aina kaksi. Ei tarvitse itse ruveta dramaattiseksi, vaan voi käyttäytyä hillitysti. Se myös tuo uskottavuutta, että sinulla on kaikki hyvin, eikä tarvitse paapoa.
Mä jouduin aikanaan ajaa äidin pois keittiöstä, kun meni hermot. Ja siinä kyllä ääni nousi, kun ei muuten ollut puuttumatta, vaikka monta kertaa pyysin.
Olin 30v ja tehnyt ruokaa paljon, mutta kanan filesuikaleiden paisto oli äidin mielestä niin rakettitiedettä, että kyttäsi ja neuvoi koko ajan.
Kaiken huipuksi äiti paistaa fileesuikaleet levynä pannulla, liian kuumalla ja kääntää kerran. Tuloksena kuivaa kanaa. Minä paistan eri tavalla, että jää meheväksi, niin se oli "väärä tapa".
Vierailija kirjoitti:
Pyytämättä neuvominen asioissa, jotka jo kymmenvuotias tietää, ei ole huolehtimista. Huolehtimista on kysyä, mitä lapselle kuuluu ja kuunnella vastaus.
Tai uteliaisuus syömisistä, tekemisistä, rahankäytöstä, suhdejutuista..
Hävettää että menin johonkin transsiin ja tilitin kuulaisesti vuosia näitä kuin jostain velvollisuudesta. Eristäydyin yhä pahemmin. Tapahtui sama sokeutumisprosessi mikä kaikissa narsistisissa suhteissa tapahtuu: et edes ymmärrä mihin suostut. Sopeudut pikku hiljaa.
Aloittajan asenne on terve ja kiukku oikeutettua, tuolta näyttää terve rajojentaju ja oman arvon suojelu.
Nythän elämme vieläpä aikaa jossa totalitaariseen kulttuurinmuokkaukseen valjastettu SontaMedia/algoritminuuskinta tunkeilee yksityisyyteemme ja kieleemme rajattoman kontrolloijan tavoin.
Ja haluaa meidän olevan yhtä tyytyväisen naiivin kuuliaisia kuin niskan päälle päässyt narsistikin, joka nauttii hölmöläismäistä luottamustamme. "Minä tiedän tämän paremmin, anna kun neuvon sinua tekemään tuonkin oikein, kun ethän sinä mitenkään itse osaa".
Ennen?