Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (1587)

Vierailija
1521/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei saa nyt kirjoittaa P:lle. Ei edes D! Antakaa hänelle rauha. Hän on ennenkin pyytänyt sitä, mutta muistan,  kuinka D silti kyseli ja uteli häneltä. Nyt täysi rauha. 

Vierailija
1522/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on samat oikeudet ketjuissa kuin kaikilla muillakin. Ei enempää eikä vähempää.

Ei minulla täällä mitään oikeuksia ole sen perusteella mitä eilenkin kirjoitettiin. Joku ottaa vaan tikunnokkaan minutkin ja ilkeilee jollekin mitä olen kirjoittanut aiemmin. Joskus päiviä sitten kirjoitin meneväni toiseen ketjuun ja sitten kirjoitan sinne, mutta ns yksin on siellä hieman ikävää kirjoittaan ja kuka viitsii yksinään kirjoitella. 

Sitten, kun tulen täällä ketjussa käväisemään niin jonkun pitää siitäkin ilkeillä. Kuin joku päätökseni viime viikolla pitäisi olla kuukauden päätös. Näin kohtuutonta tuokin. Samoin olen kirjoittanut tänne lukuisia kertoa, etten ole täällä osa mitään vääntöä ja vänkäystä. Sitä on ollut oikea elämäni täynnä ja täällä en osallistu siihen.

Sitten joku ottaa vaan minutkin siihen mukaan ihan tahallaan täällä. Minä olen typerä ihminen siitä, etten jaksa mitään tälläistä typerää vääntöä täällä. Jollekin kai elämän suola. - P

Toistan sulle tuon vastauksen. Sinulla on ketjuissa samat oikeudet kuin kaikilla muillakin. Ei enempää eikä vähempää. Ymmärrätkö?

Kuiskaa * alentuvasävyinen vastaus

Kyllä hänellä on samat oikeudet kuin muillakin, ei enempää eikä vähempää,  mutta hän ei ilmeisesti huomaa, ettei täällä muittenkaan oikeudet toteudu. Siksi kysymys: Ymmärrätkö?  

Ei ole tarvetta suhtautua muihin alentuvasti. Pitänee tarkistaa sanavalintoja, ettei tule vääriä tulkintoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei saa nyt kirjoittaa P:lle. Ei edes D! Antakaa hänelle rauha. Hän on ennenkin pyytänyt sitä, mutta muistan,  kuinka D silti kyseli ja uteli häneltä. Nyt täysi rauha. 

Sopii. Ehdin vaan jo kirjoittaa. Kellonaika näkyy.

Vierailija
1524/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapoliisi valvoo. Rajoittaa. Emännöi/isännöi?

Vierailija
1525/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt P:n viestistä, että hän haluaa itse sitä? Oletko täysissä voimissa itse?

Vierailija
1526/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Munsalan kansallispuku jo löytänyt ompelijansa?

Vierailija
1527/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana opettajana ja riitoja 40 vuotta selvitelleenä on pakko puuttua nyt. Kaikilla ei ole samoja edellytyksiä nähdä tilanteita, vaikka ne heille näytettäisiin videolta uudestaan. Oma ymmärrys, trauma, stressireaktio tai neurologinen syy estää. Silloin on turha jatkaa selvittelyä. Silloin osapuolet erotetaan toisistaan, eikä heille anneta tilaisuutta toistaa riitaa.  Jonkin ajan päästä voidaan seurata, joko kyspyyttä olisi, jollei,  jätetään erilleen. 

Tämän vuoksi jonkun ehdottama täydellinen tauko on hyvä asia. 

Vierailija
1528/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhana opettajana ja riitoja 40 vuotta selvitelleenä on pakko puuttua nyt. Kaikilla ei ole samoja edellytyksiä nähdä tilanteita, vaikka ne heille näytettäisiin videolta uudestaan. Oma ymmärrys, trauma, stressireaktio tai neurologinen syy estää. Silloin on turha jatkaa selvittelyä. Silloin osapuolet erotetaan toisistaan, eikä heille anneta tilaisuutta toistaa riitaa.  Jonkin ajan päästä voidaan seurata, joko kyspyyttä olisi, jollei,  jätetään erilleen. 

Tämä on julkinen keskusteluketju, johon  osallistuminen on vapaaehtoista. Tämä ei ole koulu emmekä me ole kaitsettavia lapsia. 

Annetut vastaukset eivät ole olleet riitaisia. On eri asia, jos joku yllyttää näin uskomaan ja vakuuttelee, kuinka ilkeitä täällä ollaan. Sellainen johdattelu ei ole hyväksi.

Muuten samaa mieltä.

Vierailija
1529/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt P:n viestistä, että hän haluaa itse sitä? Oletko täysissä voimissa itse?

Olen eri, mutta eihän kukaan pakota ketään lukemaan viestejä tai vastaamaan. Ohi vaan.

Vierailija
1530/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viestisi oli osittain minullekin tarkoitettu niin minä kyllä ymmärrän missä mennään täällä. Olen kirjoittanut useasti etten hyväksy täällä pilkattavan ketään tai ikävää tekstiä muihin liittyen. Tämä koskee kaikkea. Silti ei se tarkoita, että olisin osa riitoja täällä jos en hyväksy ikävää kieltä muista. Samoin en halua olla riitelyssä mukana täällä. Silti minut siihen yhdistetään. Olen myös todennut kokemusteni kautta etten halua muiden kokevan samaa kuin minä mutta en samalla halua, että kokemuksiani käytetään minua vastaan täällä ja niistäkin vedetään päätöksiä minua koskien. En minä tule ajatuksiani muuttamaan jos sanon että jos kirjoittaisin tänne esim kiusaajistani vihalla ja katkeruudella päivittäin niin sitten minulta menisi loputkin elämästä. Näin jos koen sen että viha veisi loputkin niin on kai ok ehdottaa myös muillekin samaa ajatusta heidän elämäänsä liittyen. Se on minulle tapa yrittää selvitä elämässäni. - P

Vierailija
1531/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on julkinen keskusteluketju, johon  osallistuminen on vapaaehtoista. Tämä ei ole koulu emmekä me ole kaitsettavia lapsia. 

Annetut vastaukset eivät ole olleet riitaisia. On eri asia, jos joku yllyttää näin uskomaan ja vakuuttelee, kuinka ilkeitä täällä ollaan. Sellainen johdattelu ei ole hyväksi.

Muuten samaa mieltä.

Oikeassa olet, vapaaehtoisesti ollaan täällä. Mutta se, että jollekin yritetään takoa päähän jotakin, jota hän ei pysty näkemään, on turhaa työtä. Täällä on eräs muukin, jolle on turha yrittää selittää ja näyttää, hän ei pysty ymmärtämään. Silloin ainoa keino, on itse poistua tai saada ryhmävoimalla riitelijä  poistumaan. Se oli pääpointti.

Vierailija
1532/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en ole torpannut täällä mukavia viestejä tai ajatuksia viesteihini liittyen. En ole sanonut niin. Joskus toki ärsyynnyin jonkun viestiin jossa jotain ikävää oli enemmänkin tai jos joku liikaa alkaa puuttumaan. Myönnän sen. - P

Vierailija
1533/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytelokuvia jossain vaiheessa pongattiin. Areenasta löytyy monia. 

Sano kiitos ja tanssi on huikea kuvaus työnhakutilanteesta, jossa kaikki kääntyy väärin päin. En paljasta enempää, jollette ole nähneet. 

Vierailija
1534/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhytelokuvia jossain vaiheessa pongattiin. Areenasta löytyy monia. 

Sano kiitos ja tanssi on huikea kuvaus työnhakutilanteesta, jossa kaikki kääntyy väärin päin. En paljasta enempää, jollette ole nähneet. 

Tiedän ton.

Uroot on tullut monta kertaa, aina naurattaa. Sama se Pitääks mun aina kaikki?

Vierailija
1535/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta eihän kukaan pakota ketään lukemaan viestejä tai vastaamaan. Ohi vaan.

Samaa mieltä, tuollaisia ei poliisin tarvitse sakottaa ja poistaa

Vierailija
1536/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä.

Oikeassa olet, vapaaehtoisesti ollaan täällä. Mutta se, että jollekin yritetään takoa päähän jotakin, jota hän ei pysty näkemään, on turhaa työtä. Täällä on eräs muukin, jolle on turha yrittää selittää ja näyttää, hän ei pysty ymmärtämään. Silloin ainoa keino, on itse poistua tai saada ryhmävoimalla riitelijä  poistumaan. Se oli pääpointti.

Joo. Höitikköjankkaaja :(

"Höitikkö" mitä mun sormet salaa kirjoitti? Soo soo!

Häirikköjankkaaja

Kyllä. Häirikköjankkaaja ja riitelijä D pois. Höitikkökin hän on, niin sekasin usein suuttuessaan.

Vierailija
1537/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä.

Joo. Höitikköjankkaaja :(

"Höitikkö" mitä mun sormet salaa kirjoitti? Soo soo!

Häirikköjankkaaja

Kyllä. Häirikköjankkaaja ja riitelijä D pois. Höitikkökin hän on, niin sekasin usein suuttuessaan.

Ai. Missäs se D riitelekään? Ei näy, ei kuulu

Häirikköhankkaaja kyllä tunnistetaan

Siinä nyt. Katso peiliin,  jankkaat koko päivän samaa.

Vierailija
1538/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit jaksaa koko päivän, vuodesta toiseen, riidellä ja jankata samaa, D? Eikä mitään muuta elämässäsi ole?  Edes uusia lauseita, aina samat.

Vierailija
1539/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näkee hyvin toimintamallin joka oli voimissaan aikoinaan Saksassa ja NL:ssa. Tietty kansanosa maalitettiin syylliseksi kaikkeen mahdolliseen.

Tässä ketjussa se on tuo kuvitteellinen myyttinen  D jonka kirjoituksia suurin osa meistä ei edes tunnista! 
Tunnistamme kyllä tuon maanisen jankkaajan!

Ja P- hyvä, älä ota kaikkea itseesi kohdistetuksi!

Mitä tuntemattomien kirjoittelusta välität, anna mennä ohi.

Klo 13.56 sitten loppui se "täysi rauha". Joihinkin ei voi koskaan luottaa.  Keskenkasvuiset petteritkin ihmettelisi.

Vierailija
1540/1587 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näkee hyvin toimintamallin joka oli voimissaan aikoinaan Saksassa ja NL:ssa. Tietty kansanosa maalitettiin syylliseksi kaikkeen mahdolliseen.

Tässä ketjussa se on tuo kuvitteellinen myyttinen  D jonka kirjoituksia suurin osa meistä ei edes tunnista! 
Tunnistamme kyllä tuon maanisen jankkaajan!

Ja P- hyvä, älä ota kaikkea itseesi kohdistetuksi!

Mitä tuntemattomien kirjoittelusta välität, anna mennä ohi.

Tarkoitat varmaan DDR:ää, Itä-Saksaa?

On tehty elokuva vanhasta naisesta, joka makasi koomassa yhdistymisen aikaan. Heräsi ja jostain syystä hänelle ei asiasta saanut kertoa. Piti vaan piilotella uutisia ja yrittää löytää kaupoista samaa DDR tavaraa mummolle