Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (5962)

Vierailija
1561/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ollut rauhan keksijä. Seurasin juttua, koska halusin nähdä, mikä on toimintamoraali.

Vastaan vielä itselleni, että huono. 

Sori, en oikein ymmärrä. Yksi kieltää toisen puolesta, ettei kolmas saa kommentoida toista?

Jotenkin näin? Miksi ihmeessä?

Sellainen tämä ketju on. Seko. Yksi riitelee koko ajan ja jankkaa samaa, muut yrittää keskustella asiallisesti, mutta riitelijä tarttuu joka asiaan ja hakee lisää muista ketjuista hämmentäjiä. Sitten riitelijä suuttuu eikä muista mistä, syytetään mystistä "miestä tai muuta jolla on vpn" tms, ja huudetaan modea, ylläpitoa ja Ukko ylijumalaa apuun. Haukutaan kaikki häiriköiksi ja poistetaan vimmalla viestejä ja peukutetaan omia ja vastataan omiin. Illalla  viimeiseksi poistetaan varoiksi vielä lisää. Sitten aamulla taas sama uudestaan.  Täyspäisten ketju? 

Vierailija
1562/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ollut rauhan keksijä. Seurasin juttua, koska halusin nähdä, mikä on toimintamoraali.

Sori, en oikein ymmärrä. Yksi kieltää toisen puolesta, ettei kolmas saa kommentoida toista?

Sellainen tämä ketju on. Seko. Yksi riitelee koko ajan ja jankkaa samaa, muut yrittää keskustella asiallisesti, mutta riitelijä tarttuu joka asiaan ja hakee lisää muista ketjuista hämmentäjiä. Sitten riitelijä suuttuu eikä muista mistä, syytetään mystistä "miestä tai muuta jolla on vpn" tms, ja huudetaan modea, ylläpitoa ja Ukko ylijumalaa apuun. Haukutaan kaikki häiriköiksi ja poistetaan vimmalla viestejä ja peukutetaan omia ja vastataan omiin. Illalla  viimeiseksi poistetaan varoiksi vielä lisää. Sitten aamulla taas sama uudestaan.  Täyspäisten ketju? 

Sama useassa ketjussa peräjälkeen ja jopa samaan aikaan. Taidokasta myrkyn keittoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tämä ketju on kyllä sekopäinen. Menee hyvin alhaiseksi taso jo täällä. Mitä sekoittaa päätään täällä. 

Vierailija
1564/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei saa nyt kirjoittaa P:lle. Ei edes D! Antakaa hänelle rauha. Hän on ennenkin pyytänyt sitä, mutta muistan,  kuinka D silti kyseli ja uteli häneltä. Nyt täysi rauha. 

.

Ihme päsmäröintiä. D korjasi jo myöhemmissä viesteiään asia!

Korjasin jo:

P ... viestejään

Vierailija
1565/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tämä ketju on kyllä sekopäinen. Menee hyvin alhaiseksi taso jo täällä. Mitä sekoittaa päätään täällä. 

Olisi kiva tietää, kuinka monta keskustelun odottajaa täällä ketjussa piilee, ja millaiset aiheet kiinnostaa. Välillä on ollut päiviä, että on syntynyt oikeaa keskustelua. Harvemmin tosin. Tekisi mieli sanoa, että tyhjät tynnyrit kolisee eniten, mutta jonkun kannalta olen itse sellainen.

Vierailija
1566/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuva kuvaus.

Vierailija
1567/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä vielä kehtaan kerran kirjoittaa asiasta niin en minä ole muiden kommenttia kieltänyt. Olen vaan ärsyyntynyt joskus jonkun ikävään viestiin tai liialliseen neuvomiseen. Sen myönnän. Muuten joku täällä vääristelee aina minunkin sanomisiani. Kuin tuota, ettei kukaan saa viesteihini vastata yms ja vielä poistattaa viestit jos joku erehtyy vastaamaan jotain minulle. Näin tässäkin menee asiat väärin jo. Siinäkin on vaan eroa miten toisen viestiin vastaa. 

Nyt ikävästi totean kuinka olen kirjoittanut tänne tänään itsekin ohi aiheen kaikkea muuta kuin kuulumisia, joita en enää jaksa edes ajatella tänne tänään kirjoitettavaksi. Näin hukkaan heitettyä kaikki nuo viestit tänään itsenikin osalta. Myönnän sen. - P

Vierailija
1568/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä vielä kehtaan kerran kirjoittaa asiasta niin en minä ole muiden kommenttia kieltänyt. Olen vaan ärsyyntynyt joskus jonkun ikävään viestiin tai liialliseen neuvomiseen. Sen myönnän. Muuten joku täällä vääristelee aina minunkin sanomisiani. Kuin tuota, ettei kukaan saa viesteihini vastata yms ja vielä poistattaa viestit jos joku erehtyy vastaamaan jotain minulle. Näin tässäkin menee asiat väärin jo. Siinäkin on vaan eroa miten toisen viestiin vastaa. 

Nyt ikävästi totean kuinka olen kirjoittanut tänne tänään itsekin ohi aiheen kaikkea muuta kuin kuulumisia, joita en enää jaksa edes ajatella tänne tänään kirjoitettavaksi. Näin hukkaan heitettyä kaikki nuo viestit tänään itsenikin osalta. Myönnän sen. - P

Kaikki täällä vietetty aika on hukkaan heitettyä!  Tämä ei tee hyvää kenellekään normaalille ihmiselle. Seurata ainaista jankkausta ja riitelyä ja samoja spämmejä. 

Vierailija
1569/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki täällä vietetty aika on hukkaan heitettyä!  Tämä ei tee hyvää kenellekään normaalille ihmiselle. Seurata ainaista jankkausta ja riitelyä ja samoja spämmejä." 

Niihän sen on. Elän vaan toivossa tämän suhteen, että täältä jotain hyvää itselleen saisi ja on välillä saanutkin. Paljonkin hyvää. Näin käyn täällä, kun yritän tätä paikkaa kestää. 

Yksinäisyys tänne aina ajaa niin kuin monet muutkin on ajanut mitä erilaisemmille sivustoille aikoinaan. Kokemusta on esim chatin puolelta. Yksinäisten ihmisten paikka sekin monin tavoin. 

Kai ne joilla on oikea elämä sosiaalista tai eivät kaipaa edes seuraa pystyvät välttämään näitä paikkoja paremmin. Sitten jotkut kuten minä käyttävät näitä korjaamaan elämänsä sosiaalista vajavaisuutta siinä onnistumatta.  Jos käyttäisin tämänkin ajan opiskeluun niin kai olisi parempi. Ne lukemiset ovat kuitenkin edessä jokatapauksessa. - P

Vierailija
1570/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki täällä vietetty aika on hukkaan heitettyä!  Tämä ei tee hyvää kenellekään normaalille ihmiselle. Seurata ainaista jankkausta ja riitelyä ja samoja spämmejä. 

Olen samaa mieltä.

Vierailija
1571/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuva kuvaus.

Djankkaaja häiriköi, poistaa, solvaa?

Kunpa älyäis pysyä pois, ellei osaa käyttäytyä.

Tulin just hiihtokilpailuista. Ilta alkoi hämärtyä.

Neuvominen kannattaa aloittaa itsestä.  Sitten, kun oma osuus on moitteetonta (myös muiden mielestä), voi alkaa neuvoa muita. Käytännössä ei koskaan.

Vierailija
1572/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki täällä vietetty aika on hukkaan heitettyä!  Tämä ei tee hyvää kenellekään normaalille ihmiselle. Seurata ainaista jankkausta ja riitelyä ja samoja spämmejä." 

Niihän sen on. Elän vaan toivossa tämän suhteen, että täältä jotain hyvää itselleen saisi ja on välillä saanutkin. Paljonkin hyvää. Näin käyn täällä, kun yritän tätä paikkaa kestää. 

Yksinäisyys tänne aina ajaa niin kuin monet muutkin on ajanut mitä erilaisemmille sivustoille aikoinaan. Kokemusta on esim chatin puolelta. Yksinäisten ihmisten paikka sekin monin tavoin. 

Kai ne joilla on oikea elämä sosiaalista tai eivät kaipaa edes seuraa pystyvät välttämään näitä paikkoja paremmin. Sitten jotkut kuten minä käyttävät näitä korjaamaan elämänsä sosiaalista vajavaisuutta siinä onnistumatta.  Jos käyttäisin tämänkin ajan opiskeluun niin kai olisi parempi. Ne lukemiset ovat kuitenkin edessä jokatapauksessa. - P

Lisäyksenä, kun chatista taas kerran kirjoitin niin en voi kiistää kuinka paljon välillä kaipaan Dania ja Nevoa. Dan viisas ja sellainen rauhallinen ihminen. Paljon ajatuksia kaikesta ja Nevo taas todella mukava ja energinen ihminen. En koskaan unohda heitä ja monesti kaipaan todella paljon  ja toivon kaikkea hyvää heille. 

Auttoivat minua aikoinaan paljon elämässäni ja toivon, että elämä on ollut heille hyvää myös. Ainakin parempaa kuin silloin. Mutta uskon, että ne ovat pärjänneet. Itseäni syytän siitä, että en osannut tai ymmärtänyt  silloin ns ottaa heistä paremmin kiinni ja pitää heidät elämässäni mukana. En ala tarkemmin kirjoittaa, mutta ikävä on heitä on nytkin. En silmiäni pyyhkisi muuten. Lukemiset tänään eivät näin näköjään oikein onnistu. - P

Vierailija
1573/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme tänään ystävän luona kylässä. Veimme hänelle pari litraa pakastettuja lakkoja. 

Sain häneltä kauniin monivärisen tulppaanikimpun. 

Hauska juttu sinänsä, harvoin saa kukkia kylässä käydessään, yleensä niitä viedään kylään :) 

Vierailija
1574/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kevät teki aimo harppauksen, kun vettä satoi kaatamalla useaan otteeseen. Kestää tietysti aikansa, ennenkuin lammikot häviävät, kun ojat vielä ummessa ja maa roudassa. Piti etsiä rautakanki ja sillä hakata uoman tapaisia.

Vierailija
1575/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kevät teki aimo harppauksen, kun vettä satoi kaatamalla useaan otteeseen. Kestää tietysti aikansa, ennenkuin lammikot häviävät, kun ojat vielä ummessa ja maa roudassa. Piti etsiä rautakanki ja sillä hakata uoman tapaisia.

Meillä Etelä-Suomessa on ihan loskakeli. Vettä on satanut rankasti ja sankka sumu illalla. Huomenna on kai selkeämpää ennustettu.

Kevät keikkuen tulevi

Tuo sanonta tarkoittaa ihmisten hoippuvaa kävelyä. Sen tausta on maatalousyhteiskunnan ajoissa. Kun sadot ja saaliit oli heikot, ruoka oli keväisin niin vähissä, että ihmiset olivat nälissään niin heikossa kunnossa, etteivät meinanneet pysyä pystyssä, vaan kävely oli keikkuvaa. 

Vierailija
1576/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä Etelä-Suomessa on ihan loskakeli. Vettä on satanut rankasti ja sankka sumu illalla. Huomenna on kai selkeämpää ennustettu.

Kevät keikkuen tulevi

Tuo sanonta tarkoittaa ihmisten hoippuvaa kävelyä. Sen tausta on maatalousyhteiskunnan ajoissa. Kun sadot ja saaliit oli heikot, ruoka oli keväisin niin vähissä, että ihmiset olivat nälissään niin heikossa kunnossa, etteivät meinanneet pysyä pystyssä, vaan kävely oli keikkuvaa. 

Toisen tiedon mukaan nälkäisten lehmien hoippumista tarkoitti alunperin

Vierailija
1577/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä höpönassut

Pusi pusi kaikki lepakot ja lesbot!

Vierailija
1578/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevät keikkuen tulevi

Toisen tiedon mukaan nälkäisten lehmien hoippumista tarkoitti alunperin

Kansatieteen mukaan ihmisten nälän tuomasta heikkoudesta oli puhe tämän lauseen synnyssä.

Vierailija
1579/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos edelliseen. Niin kuin monet kerrat vaan käytin silti itsekin poisto-oikeutta ja saa nähdä poistuuko viestini. Kadun monesti kirjoittamista jälkeenpäin joten päädyn tähän ratkaisuun. - P

Vierailija
1580/5962 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kevät on oikeastaan jatkuvaa aaltoilua mielialan kanssa. Tämä, vaikka terve ihminen olenkin. Silti olo on nyt ollut ok ja lähinnä vaan ajatus, että pitäisi tehdä todella paljon kaikkea. Edistää elämäänsä ja opintojaan. Käydä tenteissä ja tehdä tosi paljon kaikkea. 

Sitten iltaisin väsyn lopulta kaikkeen. Tai joku aamu herään ärtyneenä. Välillä tosin luen tenttikirjan vielä läpi ennen nukkumaan menoa. Paras fiilis ehkä iltaisin silti. Tai aurinkoisena päivänä lenkillä. Nyt olo on silti ollut tosi hyvä vielä jos vertaa viime kevääseen. Pahinta aikaa on huhtikuu itselleni. Käyn ylikierroksilla koko kuun. Pitää käyttää hyödyksi opinnoissa se energia. Jos keskittymään pystyisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi