Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (1587)
Joo pitääpä katsoa Norrisin elokuva se jätkä ei petä ei iskuissa ja on aina hyvis.
Taas D poistanut kymmenittäin viestejä. Laitan uuden lukituspyynnön. Oli turhan lyhyt tänään.
Joutaa lukita koko ketju eikä uutta tarvitse avata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneehän tämä naistenpäivä siinä kuin muutkin päivät, enkä ole vaatimassa mitään erityistä. Onneksi pitkällinen flunssa helpottaa pikkuhiljaa, vaikka jälkitautina meni korviin.
Tuli syynättyä jääkaappia, ja sinne oli jäänyt toista viikkoa sitten erääntyneitä kananmunia rasia. Olivat vielä käyttökelpoisia ja leivoin niistä pari tiikerikakkua. Toinen menee pakkaseen odottamaan tulevia mökkireissuja.
Tuli mieleen, kun olin kauan sitten kesäapulaisena sekatavarakaupassa, kuinka myytävät kananmunat piti läpivalaista, ennenkuin laitettiin asiakkaalle pussiin. Joku isäntä osti kanoilleen rehua sekä koirilleen keuhkoa ja istui odottaessaan juomassa sitruunasoodaa, kun minä niitä laittelin ja punnitsin. Siinä työssä oppi kyllä paljon.
Kyllä entisajan kaupat oli monipuolisia. Omenan tuoksusta tulee aina lapsuuden kyläkauppa mieleen. Ja kauppa-auto. Jos olisin rikas, alkaisin ajaa kauppa-autoa. Ja perustaisin leirintäalueen :). Pikkuiset punaiset mökit ja kukkaverhot jne
Oliko sinun haaveissa myös toimittajan ura?
Enpä ole sellaisesta haaveillut. Miksihän tuo tuli mieleesi?
Sekoitatko ehkä johonkin toiseen?
Olen vanhojen lännenelokuvien ystävä, ja tänään tulee vanha kunnon Wayne-elokuva Rio Bravo, subilta klo 22.45 harmi kun noin myöhään, saas nähdä jaksanko valvoa. Eipä tuo Wayne kummonen näyttelijä ole mielestäni, mutta länkkäreihin sopii kuin nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstatauon paikka itselleni. Aika alkaa nyt.
Bye, Bye vaan kaikille tasapuolisesti ja mukavaa päivää.
Et poistu kuitenkaan. Et pysty. Älä juo enää doris. Nolaat itsesi.
Tämä viesti johon vastasit on minun eli P:n viesti. Lähdin pitämään palstataukoa ulkoilun merkeissä. Suosittelen. Juomisesta kirjoitit niin en ole ikinä oikeaa alkoholia juonut jos ei lasketa vappusimaa tai aikoinaan pappani ostamaa olikos se 1.5 litran alle 1 prosentin päärynäsiideriä. Myytiin silloin raindow merkin tuotteena ruokakaupoissa. Näin harva nuorempi ihminen joka ei omaa uskonnollista yms taustaa elää näin "alkoholittomana" kuin minä. Toki minulle ok. En kaipaa yhtään erilaista elämää tältä osin.
Älä sinä nolaa itseäsi, kun lukisit viestit tarkemmin ennen kuin näet jokaisen olevan se etsimäsi tyyppi. Minäkin kirjoitin toiseen viestiin tuon Bye, Bye jutun ja siitä käytin sitten tuota termiä myös. Ehkä joku tajusi sen.
Luulin, että lähdit Räväköihin. Se oli varmaan joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäyksenä vielä älköön kukaan väittäkö enää minua täällä muuksi kuin olen. Jos minä olen P niin en minä täällä ala jokaiseen viestiin allekirjoitusta laittamaan. Joku viisas kai osaa lukea jo rivien välistä viestini ja yhdistää ne jos tahtoo. Näin on surkeaa jos pitää minullekin täällä ilkeillä viestini jälkeen. Arvostella ja pilkata. Näin miettikää nyt oikeasti ennen kuin alatte pilkata toista viestin jälkeen. En minä syytöksistänne ilahtunut yhtään. Mukamas tiedätte D:n tavat täällä. Ja mitä vielä. Sitten teille P onkin D ja alette syyttelemään minua. Näin ei mennyt oikein. Terveisin P.
Näin käy minullekin toistuvasti. Doris luulee että olen mies. Enpä ole. Eikö sinua haittaa että doris koko ajan haukkuu täällä ihmisiä ja luulee heitä muuksi kuin ovat? Vai hän saa haukkua muut ei?
Katoaa, katoaa viestit:
Kysyin, sinäkö osaat osoittaa d:n haukkumisviestit?
Minä en näe kuin
Djankkaajan rumat ilkeilyt/sinun?
Jankkaat taas.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhojen lännenelokuvien ystävä, ja tänään tulee vanha kunnon Wayne-elokuva Rio Bravo, subilta klo 22.45 harmi kun noin myöhään, saas nähdä jaksanko valvoa. Eipä tuo Wayne kummonen näyttelijä ole mielestäni, mutta länkkäreihin sopii kuin nenä päähän.
Oliko se Wayne, joka oli paremmin varusteltu kuin ratsunsa? Vai oliko se sittenkin Cooper? Ehkä jäkimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti johon vastasit on minun eli P:n viesti. Lähdin pitämään palstataukoa ulkoilun merkeissä. Suosittelen. Juomisesta kirjoitit niin en ole ikinä oikeaa alkoholia juonut jos ei lasketa vappusimaa tai aikoinaan pappani ostamaa olikos se 1.5 litran alle 1 prosentin päärynäsiideriä. Myytiin silloin raindow merkin tuotteena ruokakaupoissa. Näin harva nuorempi ihminen joka ei omaa uskonnollista yms taustaa elää näin "alkoholittomana" kuin minä. Toki minulle ok. En kaipaa yhtään erilaista elämää tältä osin.
Älä sinä nolaa itseäsi, kun lukisit viestit tarkemmin ennen kuin näet jokaisen olevan se etsimäsi tyyppi. Minäkin kirjoitin toiseen viestiin tuon Bye, Bye jutun ja siitä käytin sitten tuota termiä myös. Ehkä joku tajusi sen.
Hän lupasi mennä Räväköihin, mutta ilmeisesti D on opettanut, ettei totta tarvitse kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän lupasi mennä Räväköihin, mutta ilmeisesti D on opettanut, ettei totta tarvitse kirjoittaa.
No, ehkä he kirjoittelee siellä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäyksenä vielä älköön kukaan väittäkö enää minua täällä muuksi kuin olen. Jos minä olen P niin en minä täällä ala jokaiseen viestiin allekirjoitusta laittamaan. Joku viisas kai osaa lukea jo rivien välistä viestini ja yhdistää ne jos tahtoo. Näin on surkeaa jos pitää minullekin täällä ilkeillä viestini jälkeen. Arvostella ja pilkata. Näin miettikää nyt oikeasti ennen kuin alatte pilkata toista viestin jälkeen. En minä syytöksistänne ilahtunut yhtään. Mukamas tiedätte D:n tavat täällä. Ja mitä vielä. Sitten teille P onkin D ja alette syyttelemään minua. Näin ei mennyt oikein. Terveisin P.
Näin käy minullekin toistuvasti. Doris luulee että olen mies. Enpä ole. Eikö sinua haittaa että doris koko ajan haukkuu täällä ihmisiä ja luulee heitä muuksi kuin ovat? Vai hän saa haukkua muut ei?
Minuakin hän on arvellut mieheksi. Etsii korvaajaa Erityismiehelle. Kaipuu jäytää.
Oli rauhallinen naistenpäivä.
Vietiin papereita ja pahveja. Kyllä aina suututtaa katsoa mitä kaikkea roinaa jätetään kierrätyspönttöjen viereen! Ei olisi pitkä matka autolla mennä isommalle lajitteluasemalle mutta kunhan jonnekin käsistään saa heitettyä- kyllä joku muu korjaa.
Mutta ilma oli mitä hienoin. Lumet sulaa vinhaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä he kirjoittelee siellä yhdessä.
Miten söpöä.
Miksi sinä jankkaat samaa monesti? Se on kiellettyä sekin!
"Luulin, että lähdit Räväköihin. Se oli varmaan joku muu."
Ensinnäkin kirjoitin sinne monia päiviä ja en käynyt täällä paljonkaan. Muutamia viestejä viime aikoina. Ja lähinnä tänään. Taukoa sitä ennen. Toiseksi joku irvaikee minulle siitäkin, että jos kirjoitan muualle ja välillä tänne. Mutta kysyn mikä minä olen täällä vastaamaan kenellekään. Kyllä minä saan kirjoittaa minne haluan ilman toisten puuttumista asiaan ja arvostelua. Tämä näihin tämän sivun viesteihin liittyen.
Jos minä kirjoitan tänne, että kirjoitan toiseen ketjuun niin ei se tarkoita, että minun tarvitsee kirjoittaa koko seuraava kuukausi sinne. Näin joku täällä tulkitsee kaikkea nyt omien sääntöjensä mukaan. Jos minä mukamas "lupaan poistua" ehkä jonkun iloksi täältä niin se ei tarkoita mitään lupausta siitä kuinka kauan olen pois. Se kai on liikaa vaadittu minultakin ja kenenkään ei ole ok vaatia minua poistumaan, jonkun näihin liittyvän jutun vuoksi. - P
Vierailija kirjoitti:
"Luulin, että lähdit Räväköihin. Se oli varmaan joku muu."
Ensinnäkin kirjoitin sinne monia päiviä ja en käynyt täällä paljonkaan. Muutamia viestejä viime aikoina. Ja lähinnä tänään. Taukoa sitä ennen. Toiseksi joku irvaikee minulle siitäkin, että jos kirjoitan muualle ja välillä tänne. Mutta kysyn mikä minä olen täällä vastaamaan kenellekään. Kyllä minä saan kirjoittaa minne haluan ilman toisten puuttumista asiaan ja arvostelua. Tämä näihin tämän sivun viesteihin liittyen.
Jos minä kirjoitan tänne, että kirjoitan toiseen ketjuun niin ei se tarkoita, että minun tarvitsee kirjoittaa koko seuraava kuukausi sinne. Näin joku täällä tulkitsee kaikkea nyt omien sääntöjensä mukaan. Jos minä mukamas "lupaan poistua" ehkä jonkun iloksi täältä niin se ei tarkoita mitään lupausta siitä kuinka kauan olen pois. Se kai on liikaa vaadittu minultakin ja kenenkään ei ole ok vaatia minua poistumaan, jonkun näihin liittyvän jutun vuoksi. - P
Kysyt, mikä sinä olet täällä vastaamaan kenellekään. Et mikään. Ihan omasta tahdostasi vastasit. Sanoit, että haluat kirjoittaa ilman toisten puuttumista ja arvostelua. Hienoa, sitä me muutkin halutaan. Ehkä et ole pannut merkille keskusteluja nimittelystä, rajoittamisesta ja miesvihasta ym. Ei sinua ole myöskään kukaan vaatinut poistumaan. Kerroit itse, että siirryt Räväköihin. Jokainen saa vapaasti kirjoittaa eri ketjuissa, eikä siitä tarvi kenellekään edes ilmoittaa. Tuo viesti, johon kommentoit, näyttää minun silmissäni neutraalilta toteamukselta. Se, mitä päätelmiä olet siitä vetänyt, on omaa tulkintaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle P on sattunut hyvä onni, kun et ole D:n tulilinjalla. Sinua hän kohtelee niin kuin kuuluisi kohdella ihan kaikkia kirjoittajia. Saat valita mistä kirjoitat, sinua hän ei hauku mieheksi, trolliksi, häiriköksi, idiootiksi ja milloin miksikin. Vaikka kirjoitat samoista asiostakin, ei hän syytä sinua jankkaajaksi. Ei käske pois ja naura ikeästi sinun viesteillesi, ei tartu jokaiseen näppäilyvirheeseen Kunpa me muut saisimme samanlaisen kohtaamisen, tämähän olisi ihan mukava ketju.
Aikani kuluksi tässä rupattelen tavallisia juttuja; tuosta hymistely sanasta, joka mielestäni ihan mukava sana. Ketjun aluksi siitäkin todella montaa mieltä ja osa totesi sen sisältävän jotenkin kielteisiä tuntemuksia. Erilaisia ihmisiä kun kaikki olemme. Ja hyvä niin, eihän sitä keskustelua syntyisi mistään, jos kaikki samaa mieltä, yksi sanois joo, ja toiset siihen joo joo. Olen kyllä itse sitä mieltä, että eri mieltä olla voi ja toivonkin olevan, mutta miten ihmeessä sen toisi esiin kunnioittavasti ja toisia arvostavasti ja loukkaamatta. Legendaarisia tuhannen taalan kysymyksiä. Sanoja kun tykkään makustella, niin tulipa mieleen heristelyketju vaihtoehtona, siinäkin vaihtoehtoja mitä tarkoittaa. Herättelyä vai heristelyä...