Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (13264)

Vierailija
13261/13264 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin pakastepitsan uuniin kun tuli nälkä, en ole paljon syönyt tänään. Katson lempiohjelmia 90 päivää morsiamena aina perjantai iltaisin.

Mä katson aina silloin tällöin tuota 90 päivää morsiamena, eilen taisin katsoa viimeksi. Voisinkin katsoa sitä nyt ennen kuin alkaa Ensitreffit alttarilla UK. Tosin lepuutan nyt kipeää selkääni niin voi tulla taas enemmän kipeäksi, jos vaihdan asentoa. Odotan vielä hetken.

Mukavaa perjantai-iltaa ja viikonloppua.

Sunnuntai iltana tulee  uudet jaksot  jossa on vanhat parit pariteraoiaa jossa Jenny ja Sumit mukana, Jennyhän on tuon jälkeen sairastunut ALS iin.

Vierailija
13262/13264 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin lasagneten uuniin, on yksi lempiruokani,  teen paketista jossa on helpompi kastike. Katson suomen älyttömin julkkis nyt kun en nähnyt aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13263/13264 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin lasagneten uuniin, on yksi lempiruokani,  teen paketista jossa on helpompi kastike. Katson suomen älyttömin julkkis nyt kun en nähnyt aiemmin.

Katsoin eka jaksoa puoli tuntia, päätin, että riitti.

Suunnittelin broileripastaa ruoaksi, jäi broileri kauppaan. Sama pää kesät talvet.

Jis tahdot ilia elämääsi, suosittelen Värttinää. Kahdesti olen nähnyt.

Vierailija
13264/13264 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eka jaksoa puoli tuntia, päätin, että riitti.

Suunnittelin broileripastaa ruoaksi, jäi broileri kauppaan. Sama pää kesät talvet.

Jis tahdot ilia elämääsi, suosittelen Värttinää. Kahdesti olen nähnyt.

* jos tahdot iloa...

Tein sitten kaurapuuron maitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi