Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteet

Vierailija
05.10.2026 |

Pidän boheemista tyylistä ja minulla on useimmiten hieman kallis maku (ei uskoisi arki hapituksestani). Ei haittaisi vaikka maksaisin 100e per. Paita. Ongelma vain on: en kunnolla löydä kauppoja, joten kausi vaihtelua ei paljon ole esim. Kevät malliston vaatteista löytää yhdestä kivijalkamyymälästä, eikä ole toista myymälää, missä voisi olla vähän erilainen kevät mallisto. Nettiä kun selaan, löydän vaikka mitä upeita vaatteita jne. Mutta ne aina tulee jostain Kiinasta. Mistä te ostatte vaatteita? Kivijalkamyymälöitä? Netistä? Mistä? Alkaa uuvuttamaan, koska ei vain löydy mieleisiä vaatteita. Olo on kuin kävelisin ryysyissä ja kaverit niin nätteinä ja laitettuna. Turhauttaa, vituttaa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua oikeasti vaivasivat  sinun puuttuvat tietosi yhdyssanoista. Sääli, kun tekstin sisältö jää sivuun kielioppivirheidesi takia 😕

Vierailija
2/7 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut periksi ja ostan myös Kiinassa tehtyjä vaatteita. Just tilasin neuleita Kekäleeltä ja Stockalta. Saa nähdä mitä tulee. 

Elastaania sisältäviä vaatteita en enää osta alusvaatteita lukuun ottamatta. 

Ärsytti vaatekaupassa juuri kun puuvilla näyttää olevan ihan kadonnut. Oli collareita ja neuleita viskoosi-polyesteri-elastaanimateriaalilla. Viskoosi on kylmä materiaali eikä lämmitä yhtään varsinkaan polyesterin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mitä löydän. Tarjota on surkeaa.

Vierailija
4/7 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kirpputoreilta. Minä olen ollut etno/boho-tyylinen koko ikäni. Olen löytänyt kirpputoreilta pellava- ja puuvillapaidat, -mekot ja hameet. Nyt syksyllä ja talvella vaihdan villasekoitekangas- ja nahkahameisiin, jotka ovat myös löytyneet kirpputoreilta. Kesällä käytän melkein nilkkapituista puuvillatakkia ja talvella käytän nilkkapituista villakangastakkia. Nekin olen ostanut kirpputorilta. Nahkaiset kengät ja laukut olen ostanut uusina. 

Vierailija
5/7 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta, Prismasta ja Cittarista.

Sulla on aika "isot" ongelmat..

Vierailija
6/7 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lukemaan tuollaista oksennusta. Häpeä!

Vierailija
7/7 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olo on kuin kävelisin ryysyissä ja kaverit niin nätteinä ja laitettuna."

Kysy niiltä kavereilta, kenen pukeutumista ihailet, mistä ostavat vaatteensa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme