Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (11946)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papit ja D
Siinäpä päivän aiheet.
Muutama päivä sitten tässä ketjussa papit ja seksi liittyi sujuvasti toisiinsa :D
Myös Kyllikki Saaren raiskausmurhaan on pappi liittynyt. Ihan tavallisia syntisiä nekin on.
Hei, arvostan monia pappeja ja evankelistoja, jotka tekevät hyvää Jumalan valtakunnan työtä. Heitä on monia.
Äsken selailin youtubessa uusia videoita. Saan taas kertoa teille kaskun, sen kertoi eräs evankelista ja tämä on Billy Grahamilta ilmeisesti alunperin:
Pappi ja bussikuski tulivat Taivaan portille. Pietari sanoi papille: sinä et pääse sisään, mutta bussikuski pääsee. Pappi tätä kovasti ihmettelemään. Pietari sanoi sitten: Kun sinä saarnasit, niin kaikki nukkuivat, mutta kun bussikuski ajoi, kaikki rukoilivat.
Vierailija kirjoitti:
Hei, arvostan monia pappeja ja evankelistoja, jotka tekevät hyvää Jumalan valtakunnan työtä. Heitä on monia.
Äsken selailin youtubessa uusia videoita. Saan taas kertoa teille kaskun, sen kertoi eräs evankelista ja tämä on Billy Grahamilta ilmeisesti alunperin:
Pappi ja bussikuski tulivat Taivaan portille. Pietari sanoi papille: sinä et pääse sisään, mutta bussikuski pääsee. Pappi tätä kovasti ihmettelemään. Pietari sanoi sitten: Kun sinä saarnasit, niin kaikki nukkuivat, mutta kun bussikuski ajoi, kaikki rukoilivat.
Todella hauska, kiitos kun jaoit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi dj?
?
Terapeutit ja kokemukset heistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi dj?
?
Miksi pitää kuuluttaa laulujen nimiä? Typerää.
Vierailija kirjoitti:
Terapeutit ja kokemukset heistä!
Aikataulu oli ehdotettu aamun ekalle kirjoittajalle. Jatketaanko tänään vielä papeista?
Meillä oli oikein ihana perhepappi, vihki suurimman osan meistä sisaruksista, kastoi useimmat lähisuvun lapset ja siunasi molemmat vanhempamme ja monet muut läheiset.
Ihan kiva, alustavasti sovitulle siunauspäivälle lokakuun 10. ei sitten olekaan muistotilaisuuspaikkaa vapaana, 16. lokakuuta olisi molemmat. Sukulaiset ja tuttavatkin jo kyselee että milloin hautajaiset on, pakko vastata että en tiedä, ehkä lokakuussa. Alunperin luulin että kuljetusten järjestäminen olisi vaikeinta mutta se onkin ilmeisesti helpointa. Arkun suhteen on hyvä yhteisymmärrys, ruskea puuarkku.
Vähän ankea sateisen pilvinen päivä, voi hyvin uskoa että huomenna alkaa syyskuu. Tavallaan kyllä nautin sateestakin kunhan on hyvät saappaat ja sateenvarjo.
Huomasin yhtä toista viestiä etsiessäni, että yksi mun viesti oli poistettu. Se oli vastaus kirjoittajalle, joka toppuutteli keskustelua rauhanrakentamisen nimissä. Hän kertoi, ettei etsi syyllisiä. Minäkään en etsi syyllisiä, vaan syitä. Sanoin poistetussa viestissä, että Doris etsii syyllisiä, muut syitä hänen käytökselleen. Häneltä on kysytty motiivia käytökselle ja pyydetty avoimeen keskusteluun. Hän ei vastaa. Hän etsii aina syyllisen, syntipukin, jonka niskaan kaataa ongelmansa. Aiemmin se oli erikoismies tai trolli, nyt djankkaaja. Hän ei tosiaan ole ansainnut sitä huomiota, minkä täällä saa.
Se, että viesti oli poistettu, kertoo mielestäni poistajan pelosta Doriksen mahdollista reaktiota kohtaan. Aika hyvän niskaotteen on joistain saanut. Sitäkin mietin, kun minua syytettiin jankkaamisesta, että taas aletaan sekoittaa kirjoittajia toisiinsa. Se ei ole uutta sekään.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin yhtä toista viestiä etsiessäni, että yksi mun viesti oli poistettu. Se oli vastaus kirjoittajalle, joka toppuutteli keskustelua rauhanrakentamisen nimissä. Hän kertoi, ettei etsi syyllisiä. Minäkään en etsi syyllisiä, vaan syitä. Sanoin poistetussa viestissä, että Doris etsii syyllisiä, muut syitä hänen käytökselleen. Häneltä on kysytty motiivia käytökselle ja pyydetty avoimeen keskusteluun. Hän ei vastaa. Hän etsii aina syyllisen, syntipukin, jonka niskaan kaataa ongelmansa. Aiemmin se oli erikoismies tai trolli, nyt djankkaaja. Hän ei tosiaan ole ansainnut sitä huomiota, minkä täällä saa.
Se, että viesti oli poistettu, kertoo mielestäni poistajan pelosta Doriksen mahdollista reaktiota kohtaan. Aika hyvän niskaotteen on joistain saanut. Sitäkin mietin, kun minua syytettiin jankkaamisesta, että taas aletaan sekoittaa kirjoittajia toisiinsa. Se ei ole uutta sekään.
Lisään vielä, että mun viestejä saa ihan vapaasti jatkossakin poistaa. Se kertoo aina jotain, mitä poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, alustavasti sovitulle siunauspäivälle lokakuun 10. ei sitten olekaan muistotilaisuuspaikkaa vapaana, 16. lokakuuta olisi molemmat. Sukulaiset ja tuttavatkin jo kyselee että milloin hautajaiset on, pakko vastata että en tiedä, ehkä lokakuussa. Alunperin luulin että kuljetusten järjestäminen olisi vaikeinta mutta se onkin ilmeisesti helpointa. Arkun suhteen on hyvä yhteisymmärrys, ruskea puuarkku.
Vähän ankea sateisen pilvinen päivä, voi hyvin uskoa että huomenna alkaa syyskuu. Tavallaan kyllä nautin sateestakin kunhan on hyvät saappaat ja sateenvarjo.
Hoidatteko asiaa itse vai hautaustoimisto? Me jätettiin kaikki hautaustoimistolle ja ainakin tällä hautaustoimistolla näyttää olevan vaikka minkälaisia yhteyksiä. Siis soittavat suoraan niille papeillekin, jotka mahdollisesti voisivat tulla siunaamaan. Ja tosiaan kuljetukset tuntuu olevan tällekin hautaustoimistolle ihan helppoa, vaikka niitä ajomatkoja nyt tuleekin ainakin kolme. Tämä meidän valitsema hautaustoimisto on perheyritys, joten sieltä kyllä sitten löytyy palvelualttiutta.
Tänään on kadonnut mm musiikkiviestit, E:n viesti ja muita ihan asiallisia.
Asiattomat haukkumiset joutaakin romukoppaan.
Sanonnalle "Ei tässä olla ensimmäistä kertaa pappia kyydissä" löytyy hauska tausta.
Yleensä pappia pidettiin arvovieraana ja kyytimies valittiin sen mukaan.
Kerran sitten kävi niin, että yhdestä talosta jouduttiin talvella pistämään piika kuskiksi. Pappi ja piika istuivat rekipeitteen alla ja reen heilahtaessa papin käsi osui piian jalkoväliin. Perillä pappi pahoitteli piialle, että niin oli pässyt käymään. Piika naureli vaan ja totesi: Ei tässä olla ensimmäistä kertaa pappia kyydissä.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoidatteko asiaa itse vai hautaustoimisto? Me jätettiin kaikki hautaustoimistolle ja ainakin tällä hautaustoimistolla näyttää olevan vaikka minkälaisia yhteyksiä. Siis soittavat suoraan niille papeillekin, jotka mahdollisesti voisivat tulla siunaamaan. Ja tosiaan kuljetukset tuntuu olevan tällekin hautaustoimistolle ihan helppoa, vaikka niitä ajomatkoja nyt tuleekin ainakin kolme. Tämä meidän valitsema hautaustoimisto on perheyritys, joten sieltä kyllä sitten löytyy palvelualttiutta.
Itse ollaan oltu yhteydessä seurakuntaan, mitään tiettyä hautaustoimistoa ei olla oikeastaan vielä valittu. Ilmeisesti nyt vaan on ruuhkaa, ihmiset kun ei kuole tasaisesti sen mukaan miten seurakunnilla on siunausaikoja, siunauspaikkoja ja pappeja saatavilla.
Olipas koko päivän sadetta, välillä ohutta tihkua, välillä ropisi ihan kunnolla. Kunpa yöllä sataisi, on tosi rauhoittavaa nukkua ikkuna auki ja kuunnella, kun pisarat naputtaa ikkunaan. Ja on kyllin pimeää.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on kadonnut mm musiikkiviestit, E:n viesti ja muita ihan asiallisia.
Asiattomat haukkumiset joutaakin romukoppaan.
Kaikki viestit joutaa lopulta sinne. Ei nämä mitään klassikkokirjallisuutta ole.
Miksi jonkun piti poistaa viestini jossa juurettomuudesta ja asuinpaikoista yms kirjoitin pitkästi? Kysyn sitä, että haluatko olla kiusaajien puolella sitten jos poistat viestin, jossa kerron niistä kokemuksista, koska tietynlaista kiusaa tuokin on. Jättäisit viestini rauhaan etenkin, kun se on ainoa viestini täällä päiviin. Sitä olen toivonut, kun viestissäni ei ollut mitään pahaa muita kohtaan. Ja kyllä se on vaan viesti. Ja mitä väliä sillä on. Ei kai mitään, mutta minulle silläkin on jotain väliä sentään. Kiitos ja hei. Terveisin P.
Minä en oikeastaan suostu siihen, että joku täällä arpoo mikä viesti saa jäädä ja mikä ei. Siinä on kuin joku pelle joka hyppii muiden tahtiin. Parempi poistua sitten.
Mulla ei siis ole mitään pappeja vastaan. Voivat olla aika ahtaalla organisaatioiden sisällä. Kirkon piirissä vaan on aika paljon tullut esiin epäkohtia. Hyviä uudistuksiakin tosin, vaikka naispappeus. Areenassa on muuten vielä sarja Uusi paavi - piru vai pyhimys. Aika monikerroksinen ja pistää miettimään kirkon todellista tarkoitusta. Kaikki ei aina ole sitä, miltä näyttää.