Kun erosit pitkästä avioliitosta, oliko sinulle yllätys että vaikka ne kaikki miehet lähestyi parisuhteen aikana
Olikin silti kovin työlästä löytää parisuhde ja siihen meni useita vuosia
Kommentit (15)
ei ollut työlästä muu kuin suhtautuminen siihen, että suhtautumiseni parisuhteiden kestoon valitettavasti suhteutui. olen onnellinen nykyisen kanssa, mutta eihän tämä voi olla se ainoa, aikuisiän mittainen liitto.
"vaikka ne kaikki miehet lähestyi parisuhteen aikana"
Mitkähän miehet? Harvemmin naimisissa olevia naisia kukaan lähestyy. Ja monet eroaa sen takia että haluaa elää oman näköistä elämää, ei sen takia että haluaa toisen parisuhteen heti perään. Sellaisille yleensä kelpaa kuka vaan, tai ei osaa olla yksin.
Ei. Kun erosin, en liittynyt Tinderiin, enkä etsinyt yhtään ketään. Ystäviä tapasin ja vietin aikaa kotosalla. Puoli vuotta myöhemmin voisi sanoa, että minut kirjaimellisesti haettiin kotoota. Uuden puolison kanssa nyt 13 vuotta yhteiseloa.
Pysy itseksesi. Ei oo sun liitot kestäneet ennenkään.
Ei ollut yhtään hankalaa. Jumitin kotona, mutta seuraava löysi minut sieltäkin.
Kaikki ne lähestyivät???
1 tai 2 lähestyi. 😁
Avioeron jälkeen ei kiinnostanut miehet pitkään aikaan. Ex jätti yht'äkkiä, ei puhunut etukäteen mulle siitä.
Ei ollut työlästä uuden puolison löytäminen. Tuli kun oli tullakseen. Ei se hakemalla löydy.
Vierailija kirjoitti:
Pysy itseksesi. Ei oo sun liitot kestäneet ennenkään.
Mitkä liitot
Ammattiliitot
Ei, päinvastoin.
Kun erosin niin sain pettyä moneen ystävänä pitämääni mieheen jotka heti erosta kuultuaan ilmestyivät ovelle kolkuttelemaan hyvin selvin aikein. Se röyhkeys veti kaiken kunnioituksen heitä kohtaan viemäristä alas, olisivat edes odottaneet tovin ja tunnustelleet fiiliksiä hienovaraisemmin. Nyt jäi maku kuin tosiaan olisivat vain olleet "odottamassa vuoroaan". Pari jopa loukkaantui kun en suostunut intiimin askeptin lisäämiseen ystävyyteen. Ei, sillä, niin loukkaannuin minäkin.
Kun sitten puolisen vuotta eron jälkeen pikkuhiljaa palailin sinkkumarkkinoille, niin se viennin määrä sekä yllätti että ahdisti. Myös huvitti, miten naisia pelotellaan siitä että 30 jälkeen tulee "seinä" vastaan kun oma kokemus oli että kolmekymppisenä deittailu oli paljon runsaampaa ja laadukkaampaa kuin mitä se oli kaksikymppisenä.
Kolmen sinkkuvuoden jälkeen löytyi sitten se täyden kympin mies jonka kanssa vakiinnuin parisuhteeseen.
Ei. Av-mammana näytän viisikymppisenä kaksikymppiseltä ja miehet suorastaan juoksevat luokseni elättämään koliikkilapsiani. Seksikään ei kiinnosta, uuden miehen tehtävä on elättää linnassa olevan hakkaaja-exäni kakarat. Toki aijon pettää jonkun jännittävän maahanmuuttajan tai narkomaanin kanssa.
Olen viiskypänen nainen ja pitkässä liitossa, mutta jos eroaisin niin on selvää että minusta on kiinnostuneita lähinnä 60-80 vuotiaat miehet. Jotkut nuoret miehet ehkä sexseuraksi, mutta ei tämäkään ole itsestäänselvää. Mutta se on selvää etten uutta kumppania löydä enää. Markkina-arvo on olematon. Tämän myös tiedostan.
Ei suinkaan. Olen tottunut siihen, että todella moni kiinnostuu minusta, mutta itse kiinnostun vain harvoista. En aloita suhdetta vain siksi, että mies on kiinnostunut, vaan miehen pitää olla oikeasti sellainen, jonka itsekin haluan. Ja näitä on maailmassa vähän! Olin varautunut siihen, että voi mennä vuosia, ennen kuin sopiva ihminen löytyy. Ei onneksi mennyt ihan niin kauan mitä arvelin, mutta todellakaan en ottanut niitä ensimmäisiä, jotka olisivat olleet "saatavilla".
Vierailija kirjoitti:
Ei. Av-mammana näytän viisikymppisenä kaksikymppiseltä ja miehet suorastaan juoksevat luokseni elättämään koliikkilapsiani. Seksikään ei kiinnosta, uuden miehen tehtävä on elättää linnassa olevan hakkaaja-exäni kakarat. Toki aijon pettää jonkun jännittävän maahanmuuttajan tai narkomaanin kanssa.
Oletko farmariasuinen tennarigimma?
Vierailija kirjoitti:
Olen viiskypänen nainen ja pitkässä liitossa, mutta jos eroaisin niin on selvää että minusta on kiinnostuneita lähinnä 60-80 vuotiaat miehet. Jotkut nuoret miehet ehkä sexseuraksi, mutta ei tämäkään ole itsestäänselvää. Mutta se on selvää etten uutta kumppania löydä enää. Markkina-arvo on olematon. Tämän myös tiedostan.
Kolme vaihtoehtoa/
1. olet mies joka suhtautuu naisiin ikärasistisesti ja haluaa halventaa naisia, tai 80-vuotias äijä joka yrität uskotella että voit saada 50-vuotiaan naisen
2. sinulla on uskomattoman huono naisellinen itsetunto (kuka sinut on nujertanut, nykyinen miehesikin?)
3. olet epätavallisen ja ennätysmäisen epäsiisti, epämaisellinen, susiruma ja vastenmielinen.
Normaali viisikymppinen nainen saa samanikäisen miehen jos tahtoo, ja ihan fiksun ja kunnollisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko farmariasuinen tennarigimma?
Eikö moiset asu Kalliossa ja puhuvat voimaantumisesta ja homojen oikeuksista. Yliopistolla opiskellaan jotain ei-työllistävää hömppää. Kaikkien mielipiteitä pitää kuunnalle, kunhan ne eivät poikkea omistaan. Kesäisin sitten jaetaan perää surfaripojille Australiassa ja kerätään mangoja, kun miehet ovat armeijassa.
Ei, koska näin ei käynyt. Minulle tarjottiin 3 treffit viikossa ja pidin tovin hauskaa, nopeasti sitouduin kuitenkin. Mies kosi pian ja olemme nyt naimisissa.