Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (10869)

Vierailija
10781/10869 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tahtoisin lukea täällä muita viestejä, kuin vakavia poliitiikkaan, uskontoon tms liittyviä. Ei haittaa, hypin yli.

Hymistelyketju on kai tarkoitettu hiukan keveämmille aiheille, vai?

Blondi häissään: Tämä on ollut elämäni onnellisin päivä. Aion mennä naimisiin vielä monta kertaa.

Mua taas ei haittaa, vaikka välillä jutellaan muustakin kuin pelkästä "hötöstä ja höyhenistä". Ja olenhan mä itsekin kiusannut teitä muita isääni liittyvillä asioilla. Joo, joku ei tykkää, niin hypätköön yli. Mäkin hypin sujuvasti ohi sellaiset kommentit, joiden aihe ei kiinnosta mua tai joihin mulla ei ole mitään sanottavaa.

Minusta on mukavia omakohtaiset jutut, maailmanpolitiikan arkipäivää etsin muualta :-)

Vierailija
10782/10869 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cole oli helpottunut, kun erään oranssin herran ensimmäinen kausi päättyi ja hävisi vaalit. Sitten varmaan kääntyisi haudassaan jos kuulisi, että oranssi herra on taas vallan kahvassa uudestaan. Tämä jotenkin huvitti itseäni. Sanon hänen sanoillaan f*ck Trump jo itsekin. Ehkä niin on parasta. Nyt lopetan aiheen. Lupaan sen. 

Miksi suomalaisia haittaa trump muttei itänaapurin tappaja??? Mielestäni se on meille vaarallisempi ja monelle muullekin maalle. Mitä vaaraa trumpista meille on?

Aika moni suomalainen ei vaivaudu hankkimaan laaja-alaisempaa tietoa maailman asioista, vaan on pelkästään valtamediamme välittämän tiedon varassa. Se on yksipuolista ja toistuvasti asenteellista mm. Trumpia kohtaan. Päivittäin voi lukea annoksen negaa Trumpiin liittyen, milloin otsikoissa on Trumpin kravatti tai mikä tahansa mitätön asia. Näin peitetään myös todellisia merkittäviä uutisaiheita kansalaisilta, sirkushuveja vaan, saadaan hyvää lööppikamaa.

Muistanette, kuinka ennen Amerikan pressanvaaleja Suomen media teki kaikkensa Trumpin mustamaalaamiseksi ja oli varma Kamala Harrisin voitosta ja median mukaan kuulemma 80% suomalaisista kannatti Harrisia, hah.

Että joo, nuo tässäkin ketjussa olevat oranssi-kommentit laitan täysin ymmärtämättömyyden piikkiin.

-eri

Trumppia parjataan kateudesta kun hän on syntynyt rikkaaseen yrittäjäperheeseen, kun se raha ja suosio olisi pitänyt tienata sosiaalisten apujen ja tukien kautta niin olisi  kavereita ja "oikeita" kannattajia mutta kun se ei mene niin koska meitä on niin monenlaisilla taustoilla olevia. Aina näitä köyhiä autetaan kaveria-kannattajia 

suomessakin koitetaan nostaa esille ja pidetään vaan ns. oikeina poliitikkoina. 

Trumpin lapsuus ei ollut helppo. 

Isä oli todella vaativa ja kouli hänen vanhemmasta veljestään itselleen seuraajaa. Petyttyään tämän saavutuksiin, isä käänsi katseensa Donaldiin. Isän ankaruus oli vailla vertaa. Donaldin piti olla paras kaikessa, mihin hän ryhtyi, muuten hän oli isän silmissä arvoton. Äitiin ei tämän sairastelun vuoksi ollut mitään välejä. Vanhempi veli alkoholisoitui ja kuoli nuorena. Lapsuusperheestä on kertonut veljen tytär, joka on kouluttautunut psykologiksi. Varallisuus takasi perheelle menestysmahdollisuudet liike-elämässä ja politiikassa. Henkistä hyvinvointia ja tasapainoisia ihmissuhteita sillä ei voinut ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tahtoisin lukea täällä muita viestejä, kuin vakavia poliitiikkaan, uskontoon tms liittyviä. Ei haittaa, hypin yli.

Hymistelyketju on kai tarkoitettu hiukan keveämmille aiheille, vai?

Blondi häissään: Tämä on ollut elämäni onnellisin päivä. Aion mennä naimisiin vielä monta kertaa.

Mua taas ei haittaa, vaikka välillä jutellaan muustakin kuin pelkästä "hötöstä ja höyhenistä". Ja olenhan mä itsekin kiusannut teitä muita isääni liittyvillä asioilla. Joo, joku ei tykkää, niin hypätköön yli. Mäkin hypin sujuvasti ohi sellaiset kommentit, joiden aihe ei kiinnosta mua tai joihin mulla ei ole mitään sanottavaa.

Minusta on mukavia omakohtaiset jutut, maailmanpolitiikan arkipäivää etsin muualta :-)

No jos tarkkoja ollaan, niin kaiken itseään kiinnostavan löytää muualtakin kuin Vauva-palstalta. Mä rakastan ruuanlaittoa ja olen intohimoinen kotikokki, mutta niistä asioista sitten kirjoittelen Facebookin ruokaryhmissä. Mulle tämä ketju on vähän kuin menisin istumaan tohon lähikuppilan terassille roseviinilasin ääreen  ja siihen sitten tulisi porukkaa juttelemaan mun kanssani milloin mistäkin. Joitain kiinnostaa kuulla, mitä mun elämääni kuuluu ja joitain taas kiinnostaa jutella vaikka politiikasta. Mulle käy ihan kaikki. 

Vierailija
10784/10869 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on kymmeniä ketjuja näistä kahdesta suurvaltojen "sankarista". Niissä voi riidellä aiheesta loputtomiin. 

Kuka riitelee? Onko teillä täällä "oranssista" jokin oikea mielipide, jota saa esittää mutta toisenlaisia mielipiteitä ei sitten halutakaan kuulla?

Ei ole yhtä oikeaa mielipidettä. Voit olla, mitä mieltä haluat. Samoin voivat muut.

En ota sen enempää kantaa politiikkaan, mutta olen siitä samaa mieltä, että Trumpin ansiot jäävät varjoon hänen poikkeuksellisten toimintatapojensa vuoksi.  Sekin on myönnettävä, että jotkut hänen toimensa ovat jakaneet kansaa kahtia, mikä ei missään maassa ole hyväksi. Lisäksi arvaamattomuus on ihan globaalistikin huolestuttavaa. Jotain se kuitenkin hänestä ja maan tilanteesta kertoo, että hänet valittiin toistamiseen presidentiksi. Kiinnostavaa nähdä, kuka on seuraaja ja mihin suurvallan kehitys kääntyy.

Vierailija
10785/10869 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin lukea Väinö Linnan Tuntematon sotilas-romaania. On ollut hyllyssä 12v, enpä ole aiemmin lukenut. Leffan eri versiot olen kyllä nähnyt, monesti. Sadepäivän oivallista puuhaa, nyt jo hämärtyi sisällä.

Luin sen lukioaikana. Petyin Laineen elokuvaversioon ja myöhemmin Mollbergin. Louhimiehen versiossa porukka näyttää oikeanikäisiltä ja siinä juoni aukeaa paremmin. Samuli Vauramon tulkinta Lammiosta on onnistunut. Yksioikoisuus on poissa ja luonnetta taustoitetaan paremmin. Vaurano sanoi haastattelussa, että säilytti entisistä Lammioista vaan savukkeen pidikkeen.

Kun Linnan kirja aikoinaan ilmestyi, Hesarin arvostelija Toini Havu lyttäsi sen täysin. Sanoi, ettei sellainen sammakkoperspektiivi kiinnosta ketään, ja ettei kirja tule jättämään pysyvää jälkeä. Niin väärässä sitä voi asiantuntijakin olla. (Tarkkoja sanoja en muista, mutta idea oli tuo).

Vierailija
10786/10869 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen jos itse aloitin tietämättäni tämän Usan pressan asioista kirjottamisen. Syynä vaan tuo viesti jossa kerroin Colen josta kerroin olleen kielteinen Trumpille ja minä samaa mieltä. En sen enempää asiasta keskustelua toivonut. Toki jokainen kirjoittaa jos tahtoo, mutta lähinnä oman kantani ilmaisin ja tavallaan halusin kertoa olevani samaa mieltä tämän tyypin kanssa jonka tarinaa kerroin. 

Samalla minäkin sorrun itse välillä raskaisiin aiheisiin. Esim kirjoitin tuosta Colesta eilen ja eipä sekään tarina iloinen ollut. Näin oma elämäni ei ole monestikaan kevyttä ja näin itsekin melko synkkänä ihmisenä sorrun raskaampiin aiheisiin välillä. Tämä yleisesti ja en tarkoita kenenkään viestiä tällä. 

Vierailija
10787/10869 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräiltiin taas asioille. Olipa kolakka tuuli, olisi saanut olla lämpimämpi pusero!

Mutta parempi tämä kuin ne tappohelteet.

Piti ostaa torilta mustikoita mutta eipä ollutkaan myyjää- harmillista, mielelläni olisin täältä ostanut kotiin kun huomenna sinne lähdemme.

No jospa siellä päässä löytyisi vielä.

Minä seuraan maailman menoa aika toivottomana. Miten ihmisten elämä olisi rauhallista ja tulevaisuutta voisi rakentaa turvallisesti jos valtioitten päämiehet ajattelisivat kansalaistensa parasta.  Mutta mitä vielä, nuoria lähetetään sotien lihamyllyyn turhan takia.

Vierailija
10788/10869 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas, jostakin syystä minua kiinnostaa tilanne isäsi kanssa! Vieläkö soittelee siskontytölle tai siskollesi? Toivottavasti sinä olet saanut olla rauhassa.

Minun äitiparkani vaan sitkeästi on elämänsyrjässä kiinni. Onneksi hän on hyvässä hoitopaikassa.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammas, jostakin syystä minua kiinnostaa tilanne isäsi kanssa! Vieläkö soittelee siskontytölle tai siskollesi? Toivottavasti sinä olet saanut olla rauhassa.

Minun äitiparkani vaan sitkeästi on elämänsyrjässä kiinni. Onneksi hän on hyvässä hoitopaikassa.

En tiedä, soitteleeko. Mä olen saanut nyt olla rauhassa, koska joku ihana ihminen tässä ketjussa taannoin kertoi mulle kännykän "Älä häiritse" -tilasta. Aluksi mulla oli se päällä vain öisin, mutta nyt aina. Keksin, miten saan laitettua siihen ne henkilöt, jotka sallin pääsevän läpi. Isäni ja siskoni ei kuulu niihin :D  Eikä nämä isän kotihoitoa tarjoavat yritykset.  Siskontyttöni kuuluu. Mutta joo, siis näänhän mä tosta kännykästä kuitenkin, jos joku on yrittänyt soittaa tai laittaa viestiä. Kännykkä ei vaan piippaa ja pirise silloin. Mutta ei ole kuulunut yhtään mitään. Isä jossain vaiheessa siskolleni valitti, kuinka hänen luonaan ei käy kukaan. Noh, sen huushollissa ei ole koko sen 96-vuotisen elämän aikana ravannut niin paljon porukkaa kuin nyt. 4 kertaa vuorokaudessa. Yölläkin. 

Erinäisten syiden vuoksi nyt viikonloppuna pesin käteni kokonaan kaikista isään liittyvistä asioista. Sanoin siskolleni, että tee mitä haluat. Mullahan ei ole ollut vara-avaimia isälle, mutta siskollani on ja mulla taas onvara-avaimet siskolleni. Eilen kävin viemässä ne siskoni vara-avaimet hänen keittiönsä pöydälle. On siis edelleen mökillä. Jotten jos sinne nyt ensihoitoa, hissikorjaajaa tai jotain muuta tarvitaan, niin pitää sitten soittaa huoltoyhtiöön. Mä en enää juokse sinne kuin vanginvartija ison avainnipun kanssa. 

Oletettavasti isä on aika yksinäinen. Mutta se on hänen oma valintansa. Osaa oikein hyvin käyttää kännykkääänsä. Jos haluaisi, voisi soittaa mulle. Sanoa: "Isä tässä moi, tulisitko käymään iltapäivällä kahvilla?" Jos noin tekisi, niin tottakai menisin kahville. Sitä päivää, että tuollaisen soiton saisin, tuskin koskaan tulee. 

Vierailija
10790/10869 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, soitteleeko. Mä olen saanut nyt olla rauhassa, koska joku ihana ihminen tässä ketjussa taannoin kertoi mulle kännykän "Älä häiritse" -tilasta. Aluksi mulla oli se päällä vain öisin, mutta nyt aina. Keksin, miten saan laitettua siihen ne henkilöt, jotka sallin pääsevän läpi. Isäni ja siskoni ei kuulu niihin :D  Eikä nämä isän kotihoitoa tarjoavat yritykset.  Siskontyttöni kuuluu. Mutta joo, siis näänhän mä tosta kännykästä kuitenkin, jos joku on yrittänyt soittaa tai laittaa viestiä. Kännykkä ei vaan piippaa ja pirise silloin. Mutta ei ole kuulunut yhtään mitään. Isä jossain vaiheessa siskolleni valitti, kuinka hänen luonaan ei käy kukaan. Noh, sen huushollissa ei ole koko sen 96-vuotisen elämän aikana ravannut niin paljon porukkaa kuin nyt. 4 kertaa vuorokaudessa. Yölläkin. 

Erinäisten syiden vuoksi nyt viikonloppuna pesin käteni kokonaan kaikista isään liittyvistä asioista. Sanoin siskolleni, että tee mitä haluat. Mullahan ei ole ollut vara-avaimia isälle, mutta siskollani on ja mulla taas onvara-avaimet siskolleni. Eilen kävin viemässä ne siskoni vara-avaimet hänen keittiönsä pöydälle. On siis edelleen mökillä. Jotten jos sinne nyt ensihoitoa, hissikorjaajaa tai jotain muuta tarvitaan, niin pitää sitten soittaa huoltoyhtiöön. Mä en enää juokse sinne kuin vanginvartija ison avainnipun kanssa. 

Oletettavasti isä on aika yksinäinen. Mutta se on hänen oma valintansa. Osaa oikein hyvin käyttää kännykkääänsä. Jos haluaisi, voisi soittaa mulle. Sanoa: "Isä tässä moi, tulisitko käymään iltapäivällä kahvilla?" Jos noin tekisi, niin tottakai menisin kahville. Sitä päivää, että tuollaisen soiton saisin, tuskin koskaan tulee. 

Minä epäileväinen juudas luulin, ettet pysty tuohon. Pystyitpä vaan!

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä epäileväinen juudas luulin, ettet pysty tuohon. Pystyitpä vaan!

Joskus vaan se kamelinkin selkä katkeaa. Sanoin yhdelle ystävälleni, joka on  ollut mulle henkisenä tukena näissä isän jutuissa, että jos siskoni vielä haluaa multa jotain, niin se tulee kontaten hattu kourassa mun pihaani ja ensimmäisenä käy nuolemassa kissankäymälän puhtaaksi. Sen jälkeen voin keskustella hänen kanssaan asioista. En halua kewrtoa siskoni ja mun välirikosta tämän enempää, mutta vcoi olla, että me ei koskaan enää edes puhuta toisillemme. Sen verran paskan tempun taas teki mulle. 

Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muihin juttuihin...seuraako kukaan muu somessa Crash Adamsia?  Mä olen ihan hurahtanyt tohon, Ensinnäkin se biisi "I need a new heart" mutta sitten toi niiden muu touhu. Pysäyttelevät kaduilla ihmisiä laulamaan kanssaan. Jotkut laulaa englanniksi, jotkut espanjaksi, jotkut hepreaksi, jotkut italiaksi, jotkut hindiksi, jotkut arabiaksi jne. Suomessa eivät ole vielä käyneet. Olisi aika mahtavaa kuulla toi suomeksikin. Ja siis ne kaduilta temmatut laulajat kehittää ihan omat sanansa siihen biisiin. Mun lauluääni on niin surkea, että jos laulan, niin variksetkin pyörtyy. Mutta keksisin kyllä heti sanoituksen.

Vierailija
10793/10869 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muihin juttuihin...seuraako kukaan muu somessa Crash Adamsia?  Mä olen ihan hurahtanyt tohon, Ensinnäkin se biisi "I need a new heart" mutta sitten toi niiden muu touhu. Pysäyttelevät kaduilla ihmisiä laulamaan kanssaan. Jotkut laulaa englanniksi, jotkut espanjaksi, jotkut hepreaksi, jotkut italiaksi, jotkut hindiksi, jotkut arabiaksi jne. Suomessa eivät ole vielä käyneet. Olisi aika mahtavaa kuulla toi suomeksikin. Ja siis ne kaduilta temmatut laulajat kehittää ihan omat sanansa siihen biisiin. Mun lauluääni on niin surkea, että jos laulan, niin variksetkin pyörtyy. Mutta keksisin kyllä heti sanoituksen.

En ole kuullut heistä mitään. Vähän piti vilkaista, että kenestä kirjoitat. Tuntuu silti, että minä en nyt tiedä mistään mitään. Ottakaa huumorilla, kun on välillä vaikeaa olla melko nuori ihminen, joka on pihalla kaikesta uudesta mitä nyt somessa yms on. Yksin on vaan ehkä vaikeaa pysyä kärryillä asioissa. Sitten toivoisi jonkun vinkkaavan jotain. Tai muuten huomaa jonkin jutun tosi myöhään, vaikka vuosia jäljessä. Niin käy usein. 

Tuli mieleen viestistäsi, kun joskus seurasin intiaanien esityksiä kun esiintyivät kaduilla eri maissa. Heidän vierelleen kerääntyi monesti iso joukko ihmisiä kuuntelemaan. Lapset tanssivat ja muutenkin kiva oli katsella ja kuunnella. Tämä nyt ihan eri juttu mistä kirjoitit, mutta itse jossain voisin varmaan kuunnella tuollaisia esityksiä, vaikka kuinka paljon ja antaa rahaa myös. Siihen ne rahat sitten menisivätkin. Loputkin. 

Mustikassa olin jo melko paljon sain. Lähipaikka ja marjojen hinnan nousu ehkä innostaa poimimaan entistä enemmän. Muuten lenkillä sadekuuroinen sää. Kävelin silti pidemmän kautta. Muuten tämä päivä ei historiaan jää osaltani ja nyt illalla sentään ihan  hyvä fiilis. Huomenna jos sää sallii niin illalla vadelmaan. Innostuin ehkä tuosta nyt eniten. Kauppatauko on kestänyt pari viikkoa ja näin ehkä keskiviikkona pakko mennä taas. Sitten taas isot ostokset varmaan, kun taukoa on. 

Vierailija
10794/10869 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottaa. Suunnittelin kauppareissua, mutta suihkun ja aamukahvin jälkeen muutin menon huomiselle. Taidan laittaa pyykit koneeseen ja mennä ulos lukemaan. Iltapäivälle on ennustettu sadetta. Näin vaihteeksi sekavia unia, jotain uudesta lääkärikeskuksesta/ sairaalasta, mistä pääsi ulos vain tietyllä numerosarjalla. Kaikille lähteville oli annettu eri numerot. Minun läheiseni ehti ulos joidenkin toisten numerolla ja jäin yksin suunnattomaan lähtöaulaan. Omat numerot myös mitätöityivät, jos kokeili vääriä. Outo uni. Usein on olo kuin elokuvissa vaihtelevien unien jälkeen herätessä. Myös samat unet toistuu, samat vieraat maisemat ja talot.

Vierailija
10795/10869 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentapäivää multakin. Käväisin aamutuimaan kaupassa ja kun palasin reissusta, niin eteisen lattialla oli punaista nöyhtää matto täynnään ja hoitokoira siinä pötkötteli viattoman näköisenä vieressä. Kun tutkin hävitystä tarkemmin, huomasin että eläkelahjaksi saamistani Aino tossuista, toisesta puuttui punainen tupsu...unohdin ne lattialle, joten vähän oma mokahan tuo oli. Eipä sen kummempaa, kun toivottelen kaikille mukavaa päivää, nautitaan loppukesän lepposista päivistä.

Vierailija
10796/10869 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomentapäivää multakin. Käväisin aamutuimaan kaupassa ja kun palasin reissusta, niin eteisen lattialla oli punaista nöyhtää matto täynnään ja hoitokoira siinä pötkötteli viattoman näköisenä vieressä. Kun tutkin hävitystä tarkemmin, huomasin että eläkelahjaksi saamistani Aino tossuista, toisesta puuttui punainen tupsu...unohdin ne lattialle, joten vähän oma mokahan tuo oli. Eipä sen kummempaa, kun toivottelen kaikille mukavaa päivää, nautitaan loppukesän lepposista päivistä.

Muistan kerran, kun tultiin mummolaan, siskon koira oli siellä ollut itsekseen muutaman tunnin. Oli ollut aiemminkin, ilman mitään ongelmia. Nyt oli ovella vastassa niin syyllisen ja nolon näköisenä, että arvattiin heti pahoja tehneen. Aikamme rötöstä etsiessämme huomasimme tuvan pöydän alta tyhjän, ruttuisen konvehtirasian. Oli unohtunut avattuna pöydälle. Taisi saada koira ensin kovat torut ja sen jälkeen vielä kovemmat vatsanpurut.

Vierailija
10797/10869 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kerran, kun tultiin mummolaan, siskon koira oli siellä ollut itsekseen muutaman tunnin. Oli ollut aiemminkin, ilman mitään ongelmia. Nyt oli ovella vastassa niin syyllisen ja nolon näköisenä, että arvattiin heti pahoja tehneen. Aikamme rötöstä etsiessämme huomasimme tuvan pöydän alta tyhjän, ruttuisen konvehtirasian. Oli unohtunut avattuna pöydälle. Taisi saada koira ensin kovat torut ja sen jälkeen vielä kovemmat vatsanpurut.

Nyt kun mulla ei enää omaa koiraa, niin on jo vähän nuo kaikki varotoimirutiinit hävinneet mielestä. Kun oma koirani oli vielä  pentutuhma, niin aina kun tuli vieraita ja ilmeisesti koki ettei saanut tarpeeksi huomiota itselleen, niin mokoma otti tavakseen olohuoneessa sohvatyynyt tyhjentää ympäriinsä. Sitten vieraan kanssa sinne siirryimme istumaan ja ihmettelemään mikäs hävitys täällä on käynyt...Rupesinkin nostamaan varuilta sohvatyynyt kirjahyllyyn korkealle hyllyyn, ja kerran eräs harvemmin käyvä ystävä siinä niitä katseli ja sanoi "aika erikoinen sisustustyyli sulla"

Vierailija
10798/10869 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin laskut ja soitin aamulla puheluita, sain labra ajan tilattua ilman jonotusta, kaveri odottaa puhelua prismasta joten soitetaan myöhemmin, elisaan oli pitkä jono jonne en jäänyt jonottamaan. Laitoin pihvin uuniin perunoiden kera, maha kurnii ja kohta syön. Siinä tämän päivän tapahtumat tähän asti. Aurinko paistaa.

Vierailija
10799/10869 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan, kun oli kissa, se nukkui usein korkean kirjahyllyn päällä. Reitti sinne oli nojatuoli-lipasto-kirjahyllyn ylähylly. Kerran oli vieraita ja yksi istui sohvalla kirjahyllyn vieressä eikä huomannut nukkuvaa kissaa. Kissa heräsi ja loikkasi vauhdilla alas hänen viereensä sohvalle. Melkein loikkasi vieraskin pystyyn, pelätyi mitä hänen viereen putosi. 

Kyllä olisi kiva kun olisi oma kissa. Täytyy tyytyä kissavideoihin.

Vierailija
10800/10869 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettiin ennen yhdeksää ajelemaan tänne kotikotiin. Viikon oli kukat pärjänneet hyvin, laitan pari isompaa kukkaa vesivatiin ja viikossa ovat imeneet vadin tyhjäksi.

Huomenna täytyy hyökätä mustaherukkapensaaseen, ei onneksi linnut ole sitä tyhjentäneet.

Jouhevasti meni matka. Paljon motoristeja ja asuntovaunuja oli liikenteessä.

Kesä kääntyy syksyä kohti, illat hämärtyy.

Hyviä päiviä itsekullekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä