Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9768)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä tuleeko se ukkosrintama tänne. Kovasti sillä on peloteltu. Ainakin ilma on hautova ja painostava.
Kävimme autolla kylmälaukun kanssa jätskiostoksilla, nyt on pitkäksi aikaa sitä herkkua.
Lapsuudesta muistan harvoin saaneeni jäätelöä. Kauppa-auto kävi pari kertaa viikossa kilometrin päässä, kirkonkylälle oli yli 40 km matkaa. Meillä ei ollut autoa vielä silloin joten matkanteko oli hidasta.
Joskus isä toi jätskipaketin moneen sanomalehteen käärittynä ettei ihan ollut ehtinyt sulaa.
Se sitten tarkkoihin määräpalasiin leikattiin. Isä nuoli pahvikääreen ja sanoi hänelle sen riittävän.
Ei silloin joka päivä herkuteltu!
Saunalimsatkin jaettiin meilläkin laseihin, viivotinkin joskus apuna, että jokaisessa kolmessa lasissa just saman verran. Omenaporetta tietysti ;)
Tuollaiset on hankalia immeisiä aikuisena kun asiat on jaettu viivottimella. Yleensä ovat aikuisenakin sen mitan kanssa kadehtimassa ettei työkaverit, puolisot ja muut saa enemmän ja se tekee työyhteisönkin ikäväksi, ankeaksi kyttäilyksi ja vähän sairaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä tuleeko se ukkosrintama tänne. Kovasti sillä on peloteltu. Ainakin ilma on hautova ja painostava.
Kävimme autolla kylmälaukun kanssa jätskiostoksilla, nyt on pitkäksi aikaa sitä herkkua.
Lapsuudesta muistan harvoin saaneeni jäätelöä. Kauppa-auto kävi pari kertaa viikossa kilometrin päässä, kirkonkylälle oli yli 40 km matkaa. Meillä ei ollut autoa vielä silloin joten matkanteko oli hidasta.
Joskus isä toi jätskipaketin moneen sanomalehteen käärittynä ettei ihan ollut ehtinyt sulaa.
Se sitten tarkkoihin määräpalasiin leikattiin. Isä nuoli pahvikääreen ja sanoi hänelle sen riittävän.
Ei silloin joka päivä herkuteltu!
Saunalimsatkin jaettiin meilläkin laseihin, viivotinkin joskus apuna, että jokaisessa kolmessa lasissa just saman verran. Omenaporetta tietysti ;)
Tuollaiset on hankalia immeisiä aikuisena kun asiat on jaettu viivottimella. Yleensä ovat aikuisenakin sen mitan kanssa kadehtimassa ettei työkaverit, puolisot ja muut saa enemmän ja se tekee työyhteisönkin ikäväksi, ankeaksi kyttäilyksi ja vähän sairaaksi.
Olen eri mieltä, näin oppii jakamaan tasapuolisesti, ahnehtia ei saa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä tuleeko se ukkosrintama tänne. Kovasti sillä on peloteltu. Ainakin ilma on hautova ja painostava.
Kävimme autolla kylmälaukun kanssa jätskiostoksilla, nyt on pitkäksi aikaa sitä herkkua.
Lapsuudesta muistan harvoin saaneeni jäätelöä. Kauppa-auto kävi pari kertaa viikossa kilometrin päässä, kirkonkylälle oli yli 40 km matkaa. Meillä ei ollut autoa vielä silloin joten matkanteko oli hidasta.
Joskus isä toi jätskipaketin moneen sanomalehteen käärittynä ettei ihan ollut ehtinyt sulaa.
Se sitten tarkkoihin määräpalasiin leikattiin. Isä nuoli pahvikääreen ja sanoi hänelle sen riittävän.
Ei silloin joka päivä herkuteltu!
Saunalimsatkin jaettiin meilläkin laseihin, viivotinkin joskus apuna, että jokaisessa kolmessa lasissa just saman verran. Omenaporetta tietysti ;)
Tuollaiset on hankalia immeisiä aikuisena kun asiat on jaettu viivottimella. Yleensä ovat aikuisenakin sen mitan kanssa kadehtimassa ettei työkaverit, puolisot ja muut saa enemmän ja se tekee työyhteisönkin ikäväksi, ankeaksi kyttäilyksi ja vähän sairaaksi.
Olen eri mieltä, näin oppii jakamaan tasapuolisesti, ahnehtia ei saa kukaan.
En uko tuota. Jakaja ottaa itelleen jossain vaiheessa isomman palan kuitenkin. Niin kun on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä tuleeko se ukkosrintama tänne. Kovasti sillä on peloteltu. Ainakin ilma on hautova ja painostava.
Kävimme autolla kylmälaukun kanssa jätskiostoksilla, nyt on pitkäksi aikaa sitä herkkua.
Lapsuudesta muistan harvoin saaneeni jäätelöä. Kauppa-auto kävi pari kertaa viikossa kilometrin päässä, kirkonkylälle oli yli 40 km matkaa. Meillä ei ollut autoa vielä silloin joten matkanteko oli hidasta.
Joskus isä toi jätskipaketin moneen sanomalehteen käärittynä ettei ihan ollut ehtinyt sulaa.
Se sitten tarkkoihin määräpalasiin leikattiin. Isä nuoli pahvikääreen ja sanoi hänelle sen riittävän.
Ei silloin joka päivä herkuteltu!
Saunalimsatkin jaettiin meilläkin laseihin, viivotinkin joskus apuna, että jokaisessa kolmessa lasissa just saman verran. Omenaporetta tietysti ;)
Tuollaiset on hankalia immeisiä aikuisena kun asiat on jaettu viivottimella. Yleensä ovat aikuisenakin sen mitan kanssa kadehtimassa ettei työkaverit, puolisot ja muut saa enemmän ja se tekee työyhteisönkin ikäväksi, ankeaksi kyttäilyksi ja vähän sairaaksi.
Olen eri mieltä, näin oppii jakamaan tasapuolisesti, ahnehtia ei saa kukaan.
En uko tuota. Jakaja ottaa itelleen jossain vaiheessa isomman palan kuitenkin. Niin kun on nähty.
Meillä jakaja sai ottaa viimeiseksi. Muut valitsi ensin. Omasta osuudesta sai antaa muille, pikkusiskolle annettiin ja isälle. Äidille ei, kun hän oli ilkeä valttajanarsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä tuleeko se ukkosrintama tänne. Kovasti sillä on peloteltu. Ainakin ilma on hautova ja painostava.
Kävimme autolla kylmälaukun kanssa jätskiostoksilla, nyt on pitkäksi aikaa sitä herkkua.
Lapsuudesta muistan harvoin saaneeni jäätelöä. Kauppa-auto kävi pari kertaa viikossa kilometrin päässä, kirkonkylälle oli yli 40 km matkaa. Meillä ei ollut autoa vielä silloin joten matkanteko oli hidasta.
Joskus isä toi jätskipaketin moneen sanomalehteen käärittynä ettei ihan ollut ehtinyt sulaa.
Se sitten tarkkoihin määräpalasiin leikattiin. Isä nuoli pahvikääreen ja sanoi hänelle sen riittävän.
Ei silloin joka päivä herkuteltu!
Saunalimsatkin jaettiin meilläkin laseihin, viivotinkin joskus apuna, että jokaisessa kolmessa lasissa just saman verran. Omenaporetta tietysti ;)
Tuollaiset on hankalia immeisiä aikuisena kun asiat on jaettu viivottimella. Yleensä ovat aikuisenakin sen mitan kanssa kadehtimassa ettei työkaverit, puolisot ja muut saa enemmän ja se tekee työyhteisönkin ikäväksi, ankeaksi kyttäilyksi ja vähän sairaaksi.
Olen eri mieltä, näin oppii jakamaan tasapuolisesti, ahnehtia ei saa kukaan.
En uko tuota. Jakaja ottaa itelleen jossain vaiheessa isomman palan kuitenkin. Niin kun on nähty.
Meillä jakaja sai ottaa viimeiseksi. Muut valitsi ensin. Omasta osuudesta sai antaa muille, pikkusiskolle annettiin ja isälle. Äidille ei, kun hän oli ilkeä valttajanarsisti.
Ei ihme että äiti parka valitti, oli tainnut useinkin jäädä ilman. Ilkeet ihmiset tekee usein jostakin valittavan narsistin joka yrittää pitää puoliaan jos viittitte ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä tuleeko se ukkosrintama tänne. Kovasti sillä on peloteltu. Ainakin ilma on hautova ja painostava.
Kävimme autolla kylmälaukun kanssa jätskiostoksilla, nyt on pitkäksi aikaa sitä herkkua.
Lapsuudesta muistan harvoin saaneeni jäätelöä. Kauppa-auto kävi pari kertaa viikossa kilometrin päässä, kirkonkylälle oli yli 40 km matkaa. Meillä ei ollut autoa vielä silloin joten matkanteko oli hidasta.
Joskus isä toi jätskipaketin moneen sanomalehteen käärittynä ettei ihan ollut ehtinyt sulaa.
Se sitten tarkkoihin määräpalasiin leikattiin. Isä nuoli pahvikääreen ja sanoi hänelle sen riittävän.
Ei silloin joka päivä herkuteltu!
Saunalimsatkin jaettiin meilläkin laseihin, viivotinkin joskus apuna, että jokaisessa kolmessa lasissa just saman verran. Omenaporetta tietysti ;)
Tuollaiset on hankalia immeisiä aikuisena kun asiat on jaettu viivottimella. Yleensä ovat aikuisenakin sen mitan kanssa kadehtimassa ettei työkaverit, puolisot ja muut saa enemmän ja se tekee työyhteisönkin ikäväksi, ankeaksi kyttäilyksi ja vähän sairaaksi.
Olen eri mieltä, näin oppii jakamaan tasapuolisesti, ahnehtia ei saa kukaan.
En uko tuota. Jakaja ottaa itelleen jossain vaiheessa isomman palan kuitenkin. Niin kun on nähty.
Ootpa elänyt ankeassa ja ahneessa ympäristössä. Ei meillä tuollaista ollut eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä tuleeko se ukkosrintama tänne. Kovasti sillä on peloteltu. Ainakin ilma on hautova ja painostava.
Kävimme autolla kylmälaukun kanssa jätskiostoksilla, nyt on pitkäksi aikaa sitä herkkua.
Lapsuudesta muistan harvoin saaneeni jäätelöä. Kauppa-auto kävi pari kertaa viikossa kilometrin päässä, kirkonkylälle oli yli 40 km matkaa. Meillä ei ollut autoa vielä silloin joten matkanteko oli hidasta.
Joskus isä toi jätskipaketin moneen sanomalehteen käärittynä ettei ihan ollut ehtinyt sulaa.
Se sitten tarkkoihin määräpalasiin leikattiin. Isä nuoli pahvikääreen ja sanoi hänelle sen riittävän.
Ei silloin joka päivä herkuteltu!
Saunalimsatkin jaettiin meilläkin laseihin, viivotinkin joskus apuna, että jokaisessa kolmessa lasissa just saman verran. Omenaporetta tietysti ;)
Tuollaiset on hankalia immeisiä aikuisena kun asiat on jaettu viivottimella. Yleensä ovat aikuisenakin sen mitan kanssa kadehtimassa ettei työkaverit, puolisot ja muut saa enemmän ja se tekee työyhteisönkin ikäväksi, ankeaksi kyttäilyksi ja vähän sairaaksi.
Olen eri mieltä, näin oppii jakamaan tasapuolisesti, ahnehtia ei saa kukaan.
En uko tuota. Jakaja ottaa itelleen jossain vaiheessa isomman palan kuitenkin. Niin kun on nähty.
Meillä jakaja sai ottaa viimeiseksi. Muut valitsi ensin. Omasta osuudesta sai antaa muille, pikkusiskolle annettiin ja isälle. Äidille ei, kun hän oli ilkeä valttajanarsisti.
Ei ihme että äiti parka valitti, oli tainnut useinkin jäädä ilman. Ilkeet ihmiset tekee usein jostakin valittavan narsistin joka yrittää pitää puoliaan jos viittitte ajatella.
Tämä on usein perheen pienimpien lasten ongelma kun ovat saaneet osansa viimeisenä jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä tuleeko se ukkosrintama tänne. Kovasti sillä on peloteltu. Ainakin ilma on hautova ja painostava.
Kävimme autolla kylmälaukun kanssa jätskiostoksilla, nyt on pitkäksi aikaa sitä herkkua.
Lapsuudesta muistan harvoin saaneeni jäätelöä. Kauppa-auto kävi pari kertaa viikossa kilometrin päässä, kirkonkylälle oli yli 40 km matkaa. Meillä ei ollut autoa vielä silloin joten matkanteko oli hidasta.
Joskus isä toi jätskipaketin moneen sanomalehteen käärittynä ettei ihan ollut ehtinyt sulaa.
Se sitten tarkkoihin määräpalasiin leikattiin. Isä nuoli pahvikääreen ja sanoi hänelle sen riittävän.
Ei silloin joka päivä herkuteltu!
Saunalimsatkin jaettiin meilläkin laseihin, viivotinkin joskus apuna, että jokaisessa kolmessa lasissa just saman verran. Omenaporetta tietysti ;)
Tuollaiset on hankalia immeisiä aikuisena kun asiat on jaettu viivottimella. Yleensä ovat aikuisenakin sen mitan kanssa kadehtimassa ettei työkaverit, puolisot ja muut saa enemmän ja se tekee työyhteisönkin ikäväksi, ankeaksi kyttäilyksi ja vähän sairaaksi.
Olen eri mieltä, näin oppii jakamaan tasapuolisesti, ahnehtia ei saa kukaan.
En uko tuota. Jakaja ottaa itelleen jossain vaiheessa isomman palan kuitenkin. Niin kun on nähty.
Ootpa elänyt ankeassa ja ahneessa ympäristössä. Ei meillä tuollaista ollut eikä ole.
Ei tuota tapahtunut perheessä mutta työelämässä kyllä useinkin.
Eikä riittänyt että oli miesten ja naisten osastot. He touhusivat sitten miesparina ja naiset keskenään. Seksuaalisuus on niin valtava voima ja tarve, ettei sitä voi väkisin sammuttaa laitoksissakaan.
Rikollisia toki lääkittiin, etteivät pysty jatkamaan.
Oli sekin kesätyöpaikka nuorelle Elämän rajut puolet tuli tutuiksi.