Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

 

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (9709)

Vierailija
9701/9709 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä metka ketju. 85% päivästä on oivaa keskustelua, sitten joku jankkis hyökkää pilaamaan. Härkkii kymmeniä jankkauksia, jos ne ei tehoa, alkaa djankkaus. Seuraava ketjunpilausyritys on törkeät kommentit. Sama kaava toistuu, miksi ei yksinkertaisesti pysy pois ketjusta, mikä ei miellytä? Tätä en saata ymmärtää.

En minä vaan viivy ketjussa, missä en viihdy, kivoja ketjuja on loputtomiin, voi jopa avata oman, mieluisan.

En ymmärrä, miksi mitäkin ketjua pitää moittia, pysyy vaan pois.

Mene pois tästä, kun et kerran viihdy, vaan haukut tätä. Minä viihdyn, kun on monenlsista huttua välissä.

85% on oivaa. Siksi käyn.

Ketjun keskustelu ontuu, johtuen monista turhista poistoista. Se ärsyttää. Monet kivat kommentit, helmet, pelastaa koko ketjun.

Miksi ärhentelet?

Kalliolle kukkulalle soi radiossa, harva teos,  josta tykkään molemmista versioista.

Vierailija
9702/9709 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään hyvästä seksistä ja hyvästä ruoasta yhtä paljon, miksi niitä pitäisi arvottaa?

Tykkäisin myös mutta en voi enää sekstailla puolison kanssa kun tulee niin paha pään särky ja ilmeisesti verenpaine nousee tappiin.

Kanattaa puhua lääkärille. Verisuonijutut on yllättäviä.

Meidän pikkukylässä noloa mennä kertomaan lääkärille sänkyelämästään, kyläkaupassa ollaan sitten samalla kasalla. Onhan heillä toki vaitiolovelvollisuus mutta nolottaa.

Missä pikkukylässä on nykyään vielä lääkäri?

Kysyy hän, joka selkeästi ei tiedä pikkukylien elämästä rahtuakaan!

Jaa niinkö? Tulipa taas ärhäkkää tulkintaa asialliseen kysymykseeni.

Kokemusta on lähipiirissä siitä, kuinka lähin terveysaseman lääkäripalvelu on toisessa kuntakeskuksessa 50 kilometrin päässä. Eipä ole terveyspalveluita järjestetty maanlaajuisesti tasapuolisesti, jos jossain päin riittää pikkukyliinkin lääkäreitä.

Hän on aina ärhäkkä ja näsäviisas. Sitten kehtaa haukkua muita ketjun pilaajiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9703/9709 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi tarkemmin kirjoittaa, mutta sukulaiseni on arvostettu  lääkäri. Petti puolisoaan vuosia ja rikkoi monilapsisen perheen. Sitten on niin m*muvastainen, että kirjoittaa, kaikista, jotka vähänkään ulkomaalaisen näköisiä kamalaa tekstiä somessa. Ja silti on arvostettu lääkäri. Tässäkin ristiriita ja koulutus mennyt hukkaan jos miettii käytöstä ja arvoja. Sen totean. 

Lääkärit on usein kovia häntäheikkejä. Luulevat usein että nainen on puutteessa kun menee lääkäriin.

Nyt kyllä tulkitset väärin. Aivan omituinen ajatus.

Vierailija
9704/9709 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jank jank

Ja riitelyä päälle! Tyhmää.

Palasin just elävänmusiikin tilaisuudesta, oli loistava, päästiin myös yhteislauluun mukaan, oli loistava tilaisuus.

Ja täällä vaan jankataan ja riidellään. Huoh.

Miten niin? Täällä on ollut ihan hyvää keskustelua.

Vierailija
9705/9709 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jank jank

Ja riitelyä päälle! Tyhmää.

Palasin just elävänmusiikin tilaisuudesta, oli loistava, päästiin myös yhteislauluun mukaan, oli loistava tilaisuus.

Ja täällä vaan jankataan ja riidellään. Huoh.

Miten niin? Täällä on ollut ihan hyvää keskustelua.

Hän itse tuli jankkaamaan ja riitelemään.

Vierailija
9706/9709 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä metka ketju. 85% päivästä on oivaa keskustelua, sitten joku jankkis hyökkää pilaamaan. Härkkii kymmeniä jankkauksia, jos ne ei tehoa, alkaa djankkaus. Seuraava ketjunpilausyritys on törkeät kommentit. Sama kaava toistuu, miksi ei yksinkertaisesti pysy pois ketjusta, mikä ei miellytä? Tätä en saata ymmärtää.

En minä vaan viivy ketjussa, missä en viihdy, kivoja ketjuja on loputtomiin, voi jopa avata oman, mieluisan.

En ymmärrä, miksi mitäkin ketjua pitää moittia, pysyy vaan pois.

Kunpa mukava keskustelu saisi jatkua, ilman pska djankkaajaa.

Sinä jankkaat, ei kukaan muu. Sinä riitelet, ei kukaan muu. Sinä valitat aina, ei kukaan muu. Mikä sun ongelma on? Sallimattomuus, tiukkapipoisuus, ainainen märisijä.

Määräilynhaluinen vanha nainen.

Näinhän se menee muissakin ketjuissa. Kukaan muu ei riitele mutta dooris haastaa riitaa ja laskee peukkuja.

Nythän se taas nähdään kuka täällä riehuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9707/9709 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Muistojen bulevardissa tuli kerrankin ihan mukavaa musiikkia. Minä en yleensä välitä sitä kuunnella ollenkaan mutta autossa on radio aina päällä.

Erityisesti pidän Tuula Amberlan Tyttö kampaa märkää tukkaa- kappaleesta. Hyvä musiikki, sanoista saa selvän ja laulussa on tarina.

Harvoin uusissa kappaleissa on noin!

Vierailija
9708/9709 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä metka ketju. 85% päivästä on oivaa keskustelua, sitten joku jankkis hyökkää pilaamaan. Härkkii kymmeniä jankkauksia, jos ne ei tehoa, alkaa djankkaus. Seuraava ketjunpilausyritys on törkeät kommentit. Sama kaava toistuu, miksi ei yksinkertaisesti pysy pois ketjusta, mikä ei miellytä? Tätä en saata ymmärtää.

En minä vaan viivy ketjussa, missä en viihdy, kivoja ketjuja on loputtomiin, voi jopa avata oman, mieluisan.

En ymmärrä, miksi mitäkin ketjua pitää moittia, pysyy vaan pois.

Kunpa mukava keskustelu saisi jatkua, ilman pska djankkaajaa.

Sinä jankkaat, ei kukaan muu. Sinä riitelet, ei kukaan muu. Sinä valitat aina, ei kukaan muu. Mikä sun ongelma on? Sallimattomuus, tiukkapipoisuus, ainainen märisijä.

Määräilynhaluinen vanha nainen.

Näinhän se menee muissakin ketjuissa. Kukaan muu ei riitele mutta dooris haastaa riitaa ja laskee peukkuja.

Nythän se taas nähdään kuka täällä riehuu. 

Kehtaa syyttää muita ja jankata aina samaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9709/9709 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyviä asioita mietin tänään niin kävelin taas kivoissa maisemissa ja tuli pitkä lenkki tehtyä. Sitten tuo vanha teresanruusu (ehkäpä se lajike) kukkii tuhansin kukin ja on kimalaisten suosikki. Todella iso on. Varmaan 3 metriä korkea ja 4 metriä leveä. Ylikasvanut levinnyt mammutti, mutta saa elää vapaasti (no, nyt nauratti vähän sentään) ja en leikkaa. Pienen taimen siitä silti kaivoin ylös ja istutin pihan toiselle puolelle. Ehkä kaivan muitakin. Näin saisi taimia otettua. En ole vielä oranssia ruusua istuttanut. 

Omenapuissa se toteamus, ettei niitä tule luultavasti enempää. Nämä vartetaimet istutan sisältä myöhemmin, mutta nyt lajikkeita senverran, ettei enää kannata muuten ostaa. Luumupuu voi olla seuraava ostos, mutta vaan yksi tai kaksi tummaa. Siinä se. Alkaa istutukset vähenemään näin. Toisaalta kurjaa, mutta toisaalta hyvä juttu. Kirjoitan nyt puutarhasta, kun tämä päivä on ollut melko surkea kuitenkin. Surullinen olo on. Tämä sitten moneen asiaan liittyen.

 

Musiikista senverran, että se toinen minä olisi nyt varmaan jossain Bring me the horizonia tai Bad Omensia katsomassa. Mutta tämä toinen minä ei ja istuu täällä ja ihmettelee. No, ei ehkä ole yllätys, eikä surullisuuden aihe. Muut asiat syynä. Kaikki on silti ihan ok jos haluaa ajatella niin. Ei mitään uutta. Samaa vanhaa vaan.