Onko kolmen lapsen yh-isä täysin nou nou?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mm. siitä, minkä ikäisiä lapset ovat. Ei olisi ehdoton ei, mutta harvalle yksinhuoltajuus on varsinainen plussa.
Paitsi, jos kyseessä on leski.
Mutta lasten iän mukaan miettisin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mm. siitä, minkä ikäisiä lapset ovat. Ei olisi ehdoton ei, mutta harvalle yksinhuoltajuus on varsinainen plussa.
Itse mietin, että onko parisuhteen rakentamiselle aikaa? Jos lapset vielä pieniä, ja on tosiaan yksin vastuussa, niin aika taitaa olla todella kortilla.
Itse siis eroäitinä (yhteishuoltajuus, muttei 50-50) totesin omaa arkeani miettiessä, että en saisi tähän kuvioon nyt kovin helposti mahdutettua treffejä ja sitä aikaa, jota parisuhde rakentuakseen tarvitsisi. Joskus myöhemmin sitten, ehkä.
Jos minun kolme lastani ei ole toiselle ongelma, tuskin hänenkään kolme lastaan ovat minulle ongelma.
On. Jopa 3 pienen lapsen vuoroviikkoisä on.
Niin, onko vika miehen seksuaalimoraalissa ja harkintakyvyssä, kun valitsi lastensa äidiksi sellaisen hulttionaisen? Vaiko ulkonäössään, laiskuudessaan ja miehekkyydessään kun ei onnistunut naista pitämään?
Joka tapauksessa hyi yäk yyyhoo 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta lasten iän mukaan miettisin.
Leskeyskö olisi plussa?
Iästä riippuisi minullakin. Pikkulapsiarki ei houkuttele yhtään, mutta kyllä pitäisi pitkään harkita isompienkin lasten kohdalla.
Jos on viikko-viikko systeemi, niin ei mielestäni ole ongelma.
Itselleni olisi ehdoton ei, mutta onneksi on monia, joille sopisi ajatus mahdollisesta lapsiperhekuvioon liittymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta lasten iän mukaan miettisin.Leskeyskö olisi plussa?
Ei ainakaan olisi "ex from hell" kuvioissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan olisi "ex from hell" kuvioissa mukana.
Lisäksi saa sympatiaa. Plussa verrattuna eronneeseen, ainakin tarinoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minun kolme lastani ei ole toiselle ongelma, tuskin hänenkään kolme lastaan ovat minulle ongelma.
Sehän ei koskaan ole ongelma, miten vähän aikaa, rahaa tai huomiota niille kuudelle lapselle lopulta jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi leskeys olla plussa. Eronneesta sen sijaan pitäisi tietää, miksi on eronnut. Tätä palstaa kun lukee, kuulostaa sitä, että miehet vain laiskottelevat ja vaativat, ja heistä otetaan ero. Semmoista en alkaisi lähestymään - oli lapsia tai ei.
No olisi omien arvojeni vastaista ottaa joku joka sikiää saman verran kuin afrikkalaiset.
Kun se ei ole pelkkä pentu tai pennut, tulee exää, ex sukua ja kaikkia kivaa halusit tai et. On todella nou nou!
Olen vela, ja mulle kyllä kolmen lapsen yh-iskä olisi ehdottomasti nou nou. Mutta kaikki naiset eivät ajattele samoin. Mulla on yksi kaveri, joka halusi kovasti lapsia, mutta oli lääketieteellisistä syistä kyvytön lapsia saamaan. Nyt hän seurustelee lapsellisen miehen kanssa ja on kovasti onnellinen bonusperheestään.
On. Jo yhden lapsen isä on täysi no-no, vaikkei yyhoo olisikaan.
Kyllä on, ei kiinnosta lapset eikä niiden mukana tullut raha tai tärkeily. Keskity niihin lapsukaisiisi.