Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9626)
Miten voi ottaa noin koville jotkut peukut? Siis käsittämätöntä että niistä pitää jankuttaa! Mene sinä tuonne peukutusketjuihin kyttäämään niitä. Että ärsyttää että joku kiinnittää niihin huomoita ja tosiaan reagoi asiaan koko ajan! Miten voi vaikuttaa sinuun noin paljon? Lopeta nyt hyvä ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Niin eikö täällä saa puhua muusta kun eläkelaisten kauppamatkoista, kahvin juonnista, ruoista, unohteluista, viitsimisistä, äidin ulkoilutuksesta, jostain kissasta, viinin juonnista, pyykin pesusta, säästä jne. Hyvin on suppeaa hymistelyä sitten.
Täällä joku yrittää taas pomottaa muita kirjoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Niin eikö täällä saa puhua muusta kun eläkelaisten kauppamatkoista, kahvin juonnista, ruoista, unohteluista, viitsimisistä, äidin ulkoilutuksesta, jostain kissasta, viinin juonnista, pyykin pesusta, säästä jne. Hyvin on suppeaa hymistelyä sitten.
Aika sopivaa hymistelyä oli listasi. Toki kaikki kulttuuri, puutarhanhoito yms tavalliset kuulumiset osuu otsikkoon.
Muille aiheille on omat ketjunsa, täällä hassutellaan ja hyräillään. Vitsaillaan ja kerrotaan mietelauseita, runoja, musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ottaa noin koville jotkut peukut? Siis käsittämätöntä että niistä pitää jankuttaa! Mene sinä tuonne peukutusketjuihin kyttäämään niitä. Että ärsyttää että joku kiinnittää niihin huomoita ja tosiaan reagoi asiaan koko ajan! Miten voi vaikuttaa sinuun noin paljon? Lopeta nyt hyvä ihminen!
Sillä narsistilla on niin huono itsetunto, että peukutukset on elämän ja kuoleman kysymys. Joka ketjussa puhuu niistä ja valittaa jos joku on alapeukuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Taas lapsi kuollut Ranskassa kuumaan autoon.
Väärä ketju. Älä raportoi tänne jokaista klikkiotsikkoa.
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ottaa noin koville jotkut peukut? Siis käsittämätöntä että niistä pitää jankuttaa! Mene sinä tuonne peukutusketjuihin kyttäämään niitä. Että ärsyttää että joku kiinnittää niihin huomoita ja tosiaan reagoi asiaan koko ajan! Miten voi vaikuttaa sinuun noin paljon? Lopeta nyt hyvä ihminen!
Sillä narsistilla on niin huono itsetunto, että peukutukset on elämän ja kuoleman kysymys. Joka ketjussa puhuu niistä ja valittaa jos joku on alapeukuttanut.
No mutta sitten ei pidä käydä tällä palstalla! Niin kauan kun tuo ylös alas nuolitus on mahdollista niin niitä tulee. Pitäähän tuo nyt jokaisen tajuta! Ai että niistä valittamalla muka alapeukut loppuu. Eihän se niin mene! Kalasteleeko joku täällä tosiaan jotain peukutuksia? Ei hyvää päivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas lapsi kuollut Ranskassa kuumaan autoon.
Väärä ketju. Älä raportoi tänne jokaista klikkiotsikkoa.
Tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas Impit ja Pirkot nuttura kireellä.
Täällä alkoi joku himmee lässyttään toiselle ettei sillä ole tietoa sodan julmuudesta ym. vaikka tällä oli isä ollut sodassa.
Dsitä ja dtätä - ei kiinnosta. Lopeta typerä dtrolli tuo jankkaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas Impit ja Pirkot nuttura kireellä.
Täällä alkoi joku himmee lässyttään toiselle ettei sillä ole tietoa sodan julmuudesta ym. vaikka tällä oli isä ollut sodassa.
Oliko joku humalainen kun tuolleen tuomittee. Nykyään on niin kaikenlaista hiihtäjää, pysyis vaan täältä poies kun siitä ei tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eikö täällä saa puhua muusta kun eläkelaisten kauppamatkoista, kahvin juonnista, ruoista, unohteluista, viitsimisistä, äidin ulkoilutuksesta, jostain kissasta, viinin juonnista, pyykin pesusta, säästä jne. Hyvin on suppeaa hymistelyä sitten.
Aika sopivaa hymistelyä oli listasi. Toki kaikki kulttuuri, puutarhanhoito yms tavalliset kuulumiset osuu otsikkoon.
Muille aiheille on omat ketjunsa, täällä hassutellaan ja hyräillään. Vitsaillaan ja kerrotaan mietelauseita, runoja, musiikkia.
Kuka tämän on päättänyt? Mielestäni oikea keskustelu on paljon antoisampaa. Esim lampaan ja pidemmästi kirjoittavan viestit oikeasta elämästä. Itse olen kirjoittanut rivitaloasumisesta, koirista, vanhemmistani ainakin, muiden kanssa vaihtanut ajatuksia. En niin usein lue mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tiukkapiposet on käy siellä seksibussissa. Menkää ihmeessä sinne niin ei kiristä päätä.
Ei sinne mummot pääse, siellä on jo se Sussu. Onneksi mulla on viriili pappa.
Varo ettei papan selkä naksahda tai saa sydäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas lapsi kuollut Ranskassa kuumaan autoon.
Väärä ketju. Älä raportoi tänne jokaista klikkiotsikkoa.
Tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa.
Saako? Olet sitä mieltä että tänne saa kirjoittaa ihan mitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas Impit ja Pirkot nuttura kireellä.
Täällä alkoi joku himmee lässyttään toiselle ettei sillä ole tietoa sodan julmuudesta ym. vaikka tällä oli isä ollut sodassa.
Oliko joku humalainen kun tuolleen tuomittee. Nykyään on niin kaikenlaista hiihtäjää, pysyis vaan täältä poies kun siitä ei tykätä.
Juurikin näin.
Niin eikö täällä saa puhua muusta kun eläkelaisten kauppamatkoista, kahvin juonnista, ruoista, unohteluista, viitsimisistä, äidin ulkoilutuksesta, jostain kissasta, viinin juonnista, pyykin pesusta, säästä jne. Hyvin on suppeaa hymistelyä sitten.