Uskaltaisitko sinä käydä Puhoksessa?
Kommentit (55)
En viihdy kehitysmaalaisten seurassa joten ei kiitos.
En missään tapauksessa. Kyllä tuo perussuomalaisten seikkailu sen verran herätti. Ei ole enää Suomi turvallinen paikka suomalaisille.
Ihmettelen näitä juttuja minäkin. Kuljen siitä läpi useamman kerran viikossa ja käyn ostoksillakin.
En. Pelkään vihervasemmiston agressiivista vasenta vihersiipeä.
Persupoikien ulina on musiikkia korvilleni! 🥰
Minkä ihmeen takia en uskaltaisi? Ja mikä vika Malmössa on - kiva kaupunki. Miten joku aikuinen ihminen voi oikeasti pelätä toisia ihmisiä ilmeisesti ihon värin perusteella, todella outoa?
Uskallan, mutten halua. Minusta siellä on vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa. Kyllä tuo perussuomalaisten seikkailu sen verran herätti. Ei ole enää Suomi turvallinen paikka suomalaisille.
Persut lähtivät jo pois, Puhos on jälleen turvallinen!
PERSUT ON SUOMEN SUURIMPIA PASKAHOUSUJA!! 😂
Malmö-simulaattori, kyllä. Itäkeskus on sitten Tukholma-simulaattori. Malmi on ankeudeltaan ja islamilaisuudeltaan näiden kahden alueen väliltä.
Jutut on peräisin niiltä, jotka ahdistuvat heti kun näkevät jonkun, jonka iho on tummempi kuin Tikkurilan sävy F503.
Asun lähistöllä, ja käyn usein siellä asioimassa, hyvää ruokaa tarjolla. Ikinä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Ja öyhöille tiedoksi, että olen syntyperäinen suomalainen blondi. Persujen propagandaa ei kannata niellä sellaiseenaan kritiikittä, yrittäkää ajatella ja kokea asioita ihan itse.
Kyllä on taas maalaisilla mielipiteitä Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
En viihdy kehitysmaalaisten seurassa joten ei kiitos.
Ymmärrän, susta on vaivaannuttavaa olla seurassa jossa muut ovat fiksumpia kuin sinä.
En uskalla käydä kaupunginosissa joissa neliöhinta laskee.
Olen käynyt lukemattomat kerrat, entä sitten?
Aika usein kävelen siitä ohi. En asioi siellä kun ei ole sinne asiaa mutta ei siellä nyt mitään pelättävää ole. Epäsiisti se vähän on
En kyllä ymmärrä mistä nää jutut on peräisin. Puhoksen vieressä on Itäkeskuksen kirjasto ja käyn siellä lukemassa lehtiä. Puhoksella on paljon ulkomaalaisia, mutta ei kukaan oo koskaan käyttäynyt minua kohtaan uhkaavasti.