Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (7263)
Vierailija kirjoitti:
Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään.
Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.
Asenteesta riippuu, kuinka hyvin sen tekee.
Motivaatio eli into tehdä jotain uutta ja haastavaa tuntuu tärkeimmältä. Itse kuulun tällaisiin ns. tee-se-itse ihmisiin; innostun ja kokeilen jotain, mikä ei ole juolahtanut edes aikaisemmin mieleenikään. Elämään tulee uutta sisältöä.
Taidotkin paranevat ja saa onnistumisen iloa, jos ei aseta rimaa liian korkealle. Monet kädentaitoa vaativat työt ovat juuri tällaisia. Nainenkin voi oppia vaikka timpurin, maalarin tai vaikka laatoittajan töitä.
Vierailija kirjoitti:
Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään.
Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.
Asenteesta riippuu, kuinka hyvin sen tekee.
Tärkeitä juttuja kaikki, mutta käsityskyky menee näiden edelle. Jos se on heikko, näistä ei ole suuremmin hyötyä.
Käsityskyky määrää, mitä taitoja ja tietoja kykenee omaksumaan. Se vaikuttaa myös asenteisiin ja motivaatioon. Heikko käsityskyky heikentää motivaatiota, koska onnistumisia ei tule. Se voi johtaa myös negatiivisiin asenteisiin ympäristöä ja muita kohtaan, kun huomaa, ettei pärjää yhtä hyvin. Meitä on monenlaisia, ja kaikki löytävät paikkansa.
Uusi yritys Iltasanomien jutusta, eka meni moderointiin, tuskin julkaistaan. Juttu Ronjasta, en vieläkään onnistu linkittämään: USAn tuomioista, s@r j@ r@is k@@ j@n mahdollisuudesta hakea ehdonalaiseen 2sadan7kymmenen vuoden jälkeen... kannattaa yritellä pysyä hengissä LOL.
Odottelen palapelipakettia, 3000 palasesta riittää pelailtavaa pitkäksi aikaa, toisessa 5000, hyvä jos jouluksi valmistuvat ;) Tämä lyhetty versio, en jaksa kaikkea toistaa.
Uutisten mukaan Helsingin rikospoliisit tutkii suklaapatukkavarkaudet ja ne menee käräjäoikeuteen, joka on tuskastunut ratkomaan niitä. Aiemmin suklaapatukan varkaus ei mennyt tutkintaan rikoksen vähäisyyden takia. Epäillään, että tilastojen kaunistamiseksi nyt menee. Varkaudet näkyy valvontakamerasta, joten ne selviää helposti. Saadaan nopeasti tilastoihin ratkottuja rikoksia. Monimutkaisemmat rikokset vie aikaa selvitä eikä aina selviäkään.
Mulla kävi kaveri kahvilla kirkon ruokailun jälkeen. Tosi lämmintä ulkona.
Ottaa päähän aikuisten lasten kummallinen käytös ja riitely. Muilla ei taida tällaista olla?
Töistä päästy. Nyt kotona. Kiva hetki!
Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle, mitään piilottaa et sä saa 😄
Vierailija kirjoitti:
Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle, mitään piilottaa et sä saa 😄
Kaikille ei voi, riitaa tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa päähän aikuisten lasten kummallinen käytös ja riitely. Muilla ei taida tällaista olla?
Omien lastesi, vai? Tahdotko avata hiukan?
Ne on joskus vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Jaksamista sinne vaikeisiin ihmissuhteisiin, niitä on kaikilla.
Ilokseni huomasin, että Vaiplaylta tulee lätkää, tänään Unkari - Iso-Britania klo 21.10. Kumpihan voittaa? Kummankaan maan lätkätaidoista ainakaan mulla ei ola hajuakaan. Voi olla hauskaa seurattavaa :D
Tultiin reissusta kotiin ja television kolmoskanava ei näy ollenkaan. Uutisia kaipaisin ja tuleehan sieltä muutakin. Meillä on okt ja kaapelitv toiminut hyvin 25 vuotta. Ottaa päähän.
Matkoja vielä muistelin- ne viinimatkat oli tosi kivoja ja paljon nähtiin.
Just telkasta tuli Maailman kauneimmat junareitit, Portugalissa nyt oli. Sielläpä mekin käytiin joskus.
Opittiin reissaamaan pelkillä käsimatkatavaroilla niin ei tarvinnut kentällä laukkuja odotella.
Usein sain vissiin auringonpistoksen kun pitkiä kävelyitä tehtiin ilman päähineitä ja vesipulloja.
Sitten oli tosi huono olo yöllä- no lopulta tajusin suojautua.
Vierailija kirjoitti:
Ilokseni huomasin, että Vaiplaylta tulee lätkää, tänään Unkari - Iso-Britania klo 21.10. Kumpihan voittaa? Kummankaan maan lätkätaidoista ainakaan mulla ei ola hajuakaan. Voi olla hauskaa seurattavaa :D
Meillä näkyi eilinen Ruotsi-Tsekki -peli Viaplayltä yllättäen, nyt ei näkynyt ohjelmatiedoissa peliä.
Tulee drooneista nyt A-studiossa. Mun mielestä Ukraina vois tähtäillä droonit toiseen ilmansuuntaan kohti isoa sodan toista osapuolta, ei Baltiaa ja Suomea kohti, jos niitä on noin helppo häiritä. Huolimatonta, ei hyvä. Mutta minultahan ei kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä näkyi eilinen Ruotsi-Tsekki -peli Viaplayltä yllättäen, nyt ei näkynyt ohjelmatiedoissa peliä.
Tulee drooneista nyt A-studiossa. Mun mielestä Ukraina vois tähtäillä droonit toiseen ilmansuuntaan kohti isoa sodan toista osapuolta, ei Baltiaa ja Suomea kohti, jos niitä on noin helppo häiritä. Huolimatonta, ei hyvä. Mutta minultahan ei kysytä.
Niinhän ne on suunnattukin Venäjälle, se vaan häiriköi singnaaleja ja ohjaa ne väärään suuntaan, eli ei ole Ukrainan vaan Venäjän vika jos Baltiassa tai Suomessa pamahtaa.
Mutta olipa iloinen yllätys noi Viaplayn näyttämät pelit, täytyykin tsekkailla ohjelmatietoja päivittäin!
Palapelipaketti kotona, hienoja vanhoja maailmankarttoja, niissä riittää haastetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne on suunnattukin Venäjälle, se vaan häiriköi singnaaleja ja ohjaa ne väärään suuntaan, eli ei ole Ukrainan vaan Venäjän vika jos Baltiassa tai Suomessa pamahtaa.
Mutta olipa iloinen yllätys noi Viaplayn näyttämät pelit, täytyykin tsekkailla ohjelmatietoja päivittäin!
Palapelipaketti kotona, hienoja vanhoja maailmankarttoja, niissä riittää haastetta.
Jatkan: sori, luin kirjoituksesi vähän liian vikkelästi. Meinaat siis, että johonkin Siperiaan? Siitäkö Venäjä vähät välittäisi, antais tundralla paukkua vaan, ei ne omistaan välitä!
Unkari teki maalin!
Miksi Suomessa ei Natokoneet ampunut trooneja alas kuten tänään teki Virossa? Onko Virolaiset arvokkaampia ja suojeltavampia kuin me?
Kukat oli säilyneet elossa, viikko tosin vain oltiin poissa.
Mukava seurata pionien kehitystä, kuoppasimme ne kuolleen hortensian paikalle.
Maljaköynnös on jokakesäinen ostos ja ilahduttaa koko kesän kuistilla.