Harrastuksia, joita ei nykyään kukaan enää harrasta
Kommentit (29)
Sauvakävely, geokätköily, tuokkosten veisto
Kirjeenvaihto, musiikin kuuntelu (nämä lisättiin aina etsitään kirjekavereita- ilmoituksiin kasarilla jotta oli paljon harrastuksia)
Lukeminen, neulominen, leipominen, palapelien teko.
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastan geokätköilyä. Laji tosin vaikeutuu ajan kuluessa, koska ensimmäisenä tulee luonnollisesti kierrettyä lähimmät ja helpoimmat kätköt. Muutto uudelle paikkakunnalle auttaa tilanteeseen. Samoin aika-ajoin ilmestyvät uudet kätköt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ketä tunnen tekee noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastan geokätköilyä. Laji tosin vaikeutuu ajan kuluessa, koska ensimmäisenä tulee luonnollisesti kierrettyä lähimmät ja helpoimmat kätköt. Muutto uudelle paikkakunnalle auttaa tilanteeseen. Samoin aika-ajoin ilmestyvät uudet kätköt.
Minäkin. Kierrän nykyään pääosin vain ulkomailla kätköjen perässä enkä juurikaan enää omalla lähiseudulla ellei ole aukkopäivä jonka satun huomaamaan. Mielenkiintoista ratkoa mysteerejä aina mistä päin maapalloa milloinkin jos vaikka joskus eksyy sinne asti :) Esim. Kööpenhaminassa on vaikka kuinka paljon palapelejä pimeiden iltojen iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ketä tunnen tekee noita.
Taidat tuntea vain jotain vanhapiikatätejä tai katkeria perheenäitejä.
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipiirissä on useampikin ihminen, joka harrastaa yhtä tai useampaa näistä. Itsekin luen kirjoja ja satunnaisesti leivon. Ja kaikki eivät tosiaan ole eläkeläisiä, valtaosa alle 30-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipiirissä on useampikin ihminen, joka harrastaa yhtä tai useampaa näistä. Itsekin luen kirjoja ja satunnaisesti leivon. Ja kaikki eivät tosiaan ole eläkeläisiä, valtaosa alle 30-vuotiaita.
Ihanaa kuulla! Olen alkanut tuntea itseni kummajaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Nämä just on tällä hetkellä todella suosittuja harrastuksia, fiilistellään jotain hapanleivän valmistamista ja neuleohjeita. Ja pikapalastelu on nykyään jopa kilpailulaji.
Ap
Sauvakävely on oikeasti tällainen. Kun koronasulku alkoi, ja sen myötä se ihme ulkoilubuumi, niin kaikkialla vilisi sauvakävelijöitä. Silloin ihmettelin asiaa kun tajusin, ettei sauvakävelijöitä oo aikoihin näkynyt missään. Mutta tuumasin, että ehkä en vaan oo pannut merkille. Elämän palauduttua normaaliksi sauvakävelijät kuitenkin taas katosivat.
Hiihto, luistelu