Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolten välinen "ystävyys"

Vierailija
30.09.2026 |

Voiko miehet ja naiset olla oikeasti ystäviä? Käsittääkseni korkeintaan kavereita. Sen syvemmälle ei päästä koska kiinnostuksen kohteet ja aivot ovat liian erilaiset. SukuPUOLET täydentävät toisiaan luonnollisesti. Miehet kaveroituu miesten kanssa ja rakastelee naisia ja naisilla sama mutta toisin päin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö kaveroitumaan seiskalle vai kasille tänä syksynä?

Vierailija
2/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on miespuolinen ystävä, jonka kanssa tehdään kaikkea paitsi naidaan. Esim. puhutaan suoremmin ja syvemmin ja vaikeammista asioista kuin koskaan kenenkään kanssa. Ehkä asia riippuu enemmän sinun ja ystäväsi älykkyydestä kuin sukupuolesta. Fiksut osaa muutakin kuin vain nussia.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ei muuta osaa kuin hinkuttaa kusivehkeitä yhteen, ilman ehkäisyä tietenkin ja tunnetuin seurauksin.

Vierailija
4/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on miespuolinen ystävä, jonka kanssa tehdään kaikkea paitsi naidaan. Esim. puhutaan suoremmin ja syvemmin ja vaikeammista asioista kuin koskaan kenenkään kanssa. Ehkä asia riippuu enemmän sinun ja ystäväsi älykkyydestä kuin sukupuolesta. Fiksut osaa muutakin kuin vain nussia.

N

Kyllä näissä erittäin usein käy niin, että se mies haluaisi kuitenkin nussia ja kun tämä käy ilmi, niin siihen se kaverisuhde sitten lopsahtaa ja siinähän se paradoksi onkin, eli mies ei voi tätä kertoa, vaan pitää sellaista toiveilluusiota yllä.

Vierailija
5/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun tähän on tullut vielä tämä friends with benefits mukaan, niin otapa tuosta nyt sitten selvää, mikä erottaa parisuhteen ja kaverisuhteen?????

Vierailija
6/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Kyllä näissä erittäin usein käy niin, että se mies haluaisi kuitenkin nussia ja kun tämä käy ilmi, niin siihen se kaverisuhde sitten lopsahtaa ja siinähän se paradoksi onkin, eli mies ei voi tätä kertoa, vaan pitää sellaista toiveilluusiota yllä.

Sinun on vaikea hyväksyä että joillakin miehillä on myös henkisiä ominaisuuksia.

Lisäksi, laadukas seksi edellyttää että vetovoima on molemminpuolista. Vaikka sinä haluaisit monia, he eivät halua sinua eikä ihme kun puuttuu se mikä erottaa ihmisen eläimistä

Vierailija
7/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mahdollinen tapa eri sukupuolta oleviin kaverisuhteisiin on sii derivalas-rennot ranteet omaava miesoletettu.

Vierailija
8/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi mitää sille et haluaisin nussia mun jokaista nais"kaveria" suoraan pilluun ja nähä ja kouria niiden perseitä ja tisui

Vierailija
9/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mun ystävistä on miehiä. Ja onneksi miehiä, joiden vaimot ja tyttöystävät luottavat miehiinsä. Ollut myös muutamassa työpaikassa, missä miespuoliset kollegat eivät saaneet osallistua firman kustantamille palkintomatkoillekaan, koska syöjätär (minä!) olen mukana. 

Vierailija
10/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintapuolisesti sellainen voi olla. Alla kytee AINA mahdollisuus jännä jännite.

Mies ei pane pahakseen jos panet.

Vierailija
11/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sitten miehistä tykkäävät miehet ja naisista tykkäävät naiset?

Vierailija
12/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen syvemmälle ei päästä koska kiinnostuksen kohteet ja aivot ovat liian erilaiset."

Minä käyn mieheni ja hänen naispuolisen parhaan ystävänsä kanssa metsässä etsimässä eläinten raatoja, luita ja sarvia.

Vierailija
13/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Ei mua haittaa nussia ystävän kanssa jos näin pääsee käymään. Sehän on ihan optimaalista, ystävä jota voi myöskin panna. Mutta, toisin kuin sinä, minä pystyn myös olemaan täysin ilman seksiä, koska olen älykäs nainen enkä mikään kyrpäohjautuva ääliömies.

N

Vierailija
14/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en voi mitää sille et haluaisin nussia mun jokaista nais"kaveria" suoraan pilluun ja nähä ja kouria niiden perseitä ja tisui

Olipas keharin viesti. Heräsi vain mielenkiinto, että mitä muuta kautta voi nussia kuin suoraan? Että jos vaikka korvaan työntää sen, niin ilmestyykö terska kuitenkin sinne alapäähän?

Vierailija
15/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

En usko että hän lähtisi mun kanssani satojen kilometrien automatkalle hakemaan bändikamoja jos hän kokisi vaikeaksi olla nussimatta kanssani. Ja maksaa bensat ja pikkasen auton vuokraakin. Sinä mittaat sillä sangen ankealla mitalla, jolla sinulle on järkeä mitattu, miespoloinen. Osa meistä todellakin käyttää aivojaan ja sydäntään enemmän kuin haarojaan. 

N

Vierailija
16/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen juttua tämä nyt on. Itselläni on ystävät lähinnä miehiä, vaikka olen nainen. Suurin syy lienee, että olen opiskellut ja olen töissä erittäin miesvaltaisella alalla, ja ystävät on löytyneet paljon noista kuvioista. Enkä kyllä ymmärrä mitä nämä valtavat erot on, miksi ei pystyisi ystävyys toimimaan. Ainakin näin kun ollaan IT-nörttejä niin aika samanlaiset insinööriaivot ne tuntuu olevan miehillä kuin naisillakin 😅 

Vierailija
17/17 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun tähän on tullut vielä tämä friends with benefits mukaan, niin otapa tuosta nyt sitten selvää, mikä erottaa parisuhteen ja kaverisuhteen?????

Kaverisuhteessa luotetaan toinen toiseensa eikä roikuta kiinni kuin hukkuva pelastusrenkaassa. Eletään erillään, ollaan välillä kimpassa ja tehdään pelkästään kivoja asioita yhdessä. Ei tartte tapella roskapusseista eikä siitä, kuka jätti auton tankkaamatta. Kummallakin omat rahat, oma elämä, oma talous, oma koti jne.

Ei siinä parisuhteessakaan ole mitään seksin ilotulitusta, myöntäkää pois, mutta siitä te koette riittämättömyyttä ja ahdistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan